| Vaurioiden esto | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Kissen basic spinner
Viestien lukumäärä : 7 Registration date : 13.04.2010
| Aihe: Vaurioiden esto Ma Huhti 19, 2010 2:03 pm | |
| Moi, Miten estää vaurioita lattiassa ja katossa tuon tangon kanssa? Mulla on laminaatti lattia ja (ilmeisesti) rapattu katto, ja jälkiä ei tähän vuokrayksilöön sais tulla. | |
|
| |
Razz intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 81 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 06.09.2009
| Aihe: Vs: Vaurioiden esto Ma Huhti 19, 2010 7:16 pm | |
| Tässä pari linkkiä muihin aihetta käsitteleviin ketjuihin: http://spinaround.niceboard.org/valineet-f7/tangon-aiheuttamat-vauriot-t60.htm http://spinaround.niceboard.org/valineet-f7/miten-kay-lattialle-t689.htm Ainakin ekassa pohditaan aika monenlaistenkin tankojen ja rakenteiden yhteistoimintaa... | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Vaurioiden esto Ti Huhti 20, 2010 9:34 am | |
| Ei pitäis tulla vaurioita X-polella ainakaan. Kokeile hitaasti ja varovasti ensin. Jos pelkäät laminaatin puolesta, osta pala muovimattoa tangon alle. | |
|
| |
piija basic inverter
Viestien lukumäärä : 39 Ikä : 36 Location : Tampere ja ajoittain Oulu Registration date : 15.03.2010
| Aihe: Vs: Vaurioiden esto Pe Heinä 23, 2010 5:04 pm | |
| - tasuni kirjoitti:
- Ei pitäis tulla vaurioita X-polella ainakaan. Kokeile hitaasti ja varovasti ensin. Jos pelkäät laminaatin puolesta, osta pala muovimattoa tangon alle.
Tarkoitatko että palanen sellasta muovimattoa, mitä käytetään esimerkiksi pesuhuoneen lattialla? Uskaltaako sellasta laittaa lattian ja tangon väliin? se olis kyllä upee ratkaisu tälle probleemalle. Tarkoituksena olisi myös saada uuden vuokra-asunnon laminaatti/parketti suojattua tuolta tehdasöljyltä, joka valitettavasti jättää pysyvän jäljen lattiaan! :/ | |
|
| |
karti intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 101 Ikä : 36 Location : Helsinki Registration date : 10.06.2009
| Aihe: Vs: Vaurioiden esto La Heinä 24, 2010 4:26 am | |
| Mulla ei oo x-pole jättänyt mitään jälkiä laminaattiin. Ja ei mulla oo se siitä tehdasöljystäkään mitään jälkeä tullut. Vai onko vaan ajan kysymys? | |
|
| |
piija basic inverter
Viestien lukumäärä : 39 Ikä : 36 Location : Tampere ja ajoittain Oulu Registration date : 15.03.2010
| Aihe: Vs: Vaurioiden esto La Heinä 24, 2010 3:57 pm | |
| tuskin on ajan kysymys jos ei ole sulla tähän asti valunut tehdasöljyä. Tanko on ollu pystytettynä kahteen eri asuntoon tähän mennessä ja molempien lattialla on nyt jäljet. Seuraavassa asunnossa onkin sitten juuri valmistunut uusi upea vaalea parketti, joten hieman jännittää... Taidanpa suihkuttaa alimmaiset osat öljynpoistoaineella jos siitä ei vaan haittaa olisi. Odotan nyt kuitenki vastausta tuohon, että onko mahdollista/turvallista pitää tangon alla pientä pyörylää sellaista pehmeää muovimattoa, vai mitähän tasuni tarkoitti... | |
|
| |
aiccu basic spinner
Viestien lukumäärä : 16 Registration date : 25.10.2009
| Aihe: Vs: Vaurioiden esto La Heinä 24, 2010 4:42 pm | |
| ikeasta saa parilla eurolla rullan ohutta nyppyläistä muovia, joka on tarkoitettu esimerkiksi keittiön laatikoihin pitämään tavarat paikallaan. Saa leikattua haluamansa kokoiseksi. | |
|
| |
piija basic inverter
| Aihe: Vs: Vaurioiden esto Ma Heinä 26, 2010 1:17 pm | |
| Jee kiitos! onko aiccu:n tangon alla kyseinen pehmuste? | |
|
| |
aiccu basic spinner
Viestien lukumäärä : 16 Registration date : 25.10.2009
| Aihe: Vs: Vaurioiden esto Ma Heinä 26, 2010 5:42 pm | |
| eipä mulla ole mitään alla. mulla on tankomaun tanko lainassa ja eipä se tuossa ole kuin ensi kuun loppuun asti maksimissaan. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Vaurioiden esto | |
| |
|
| |
| Vaurioiden esto | |
|