Rivqa basic inverter
Viestien lukumäärä : 39 Ikä : 34 Location : Rovaniemi Registration date : 14.12.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssiohjaajia Rovaniemelle?? Ke Helmi 08, 2012 8:47 pm | |
| Juu, tottakai pittää kivaa piettää =) Mukavaa ku tuntien vetäjä opettaa yhtä tai kahta ihmistä kerralla niin saa enemmän irti touhusta. Pökiä ei oo viel löytyny... Päivitystä: NONI! Nyt on takana tuo ensimmäinen tunti ja oon aivan tohkeessani! Awww, en malta oottaa seuraavaan kertaan. Mukavasti saa nähtyä maisemiakin, kun käppäsee sen opettajan luo. Onneksi ei sentään oo tullu eksyttyä, koska siitä vasta ongelma syntyis. | |
|
Neneth intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 131 Location : Espoo Registration date : 03.11.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssiohjaajia Rovaniemelle?? Su Huhti 08, 2012 5:20 pm | |
| Kertokaapa Rovaniemen viisaammat, alkavatko ne vapaavuorot gym everybodylla nyt pääsiäisen jälkeen ja voiko sinne tulla kuka vain? Niin ja tarviko ilmottautua ennakkoon? En siis halua käydä varsinaisilla tunneilla, ainoastaa treenata omaan tahtiin. | |
|
salama basic inverter
Viestien lukumäärä : 36 Location : Jyväskylä Registration date : 21.07.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssiohjaajia Rovaniemelle?? Su Huhti 08, 2012 10:16 pm | |
| Vapaavuorot ovat toistaiseksi ainakin vain kurssilaisille. | |
|
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssiohjaajia Rovaniemelle?? Su Huhti 08, 2012 10:26 pm | |
| Oon kauheen utelias, jotta miksi vain kurssilaisille? | |
|
salama basic inverter
Viestien lukumäärä : 36 Location : Jyväskylä Registration date : 21.07.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssiohjaajia Rovaniemelle?? Su Huhti 08, 2012 11:20 pm | |
| Rovaniemellä on pidetty tankotunteja vasta muutaman kuukauden, ja toiminta hakee koko ajan muotoaan. Vapaavuorot tulleet kalenteriin kurssilaisille vasta taannoin, samoin irtotunnit alkavat tällä viikolla kun ennen oli vain kursseja. Uskoisin, että vapaavuorot tulevat jossain vaiheessa avoimeksi kaikille, ainakin tällaista toivetta olen paikan omistajille esittänyt, mutta nyt he ovat päättäneet näin. Tähän mennessä vapaavuoroille ei ole ollut paljoa vielä kysyntää kun harrastus on kaupungissa vasta niin alussa. Jos joku ei-kurssilainen haluaa päästä treenaamaan tiloihin, niin kannattaa ottaa saliin yhteys. Luulisi olevan sovittavissa asia | |
|
Neneth intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 131 Location : Espoo Registration date : 03.11.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssiohjaajia Rovaniemelle?? Ma Huhti 09, 2012 9:26 am | |
| Mä jossain kohtaa kyselin mailitse niitä ei-kurssilaisten vaparivuoroja, eikä siellä millään tajuttu mitä ajan takaa. Sit luovutin Tarvii facessa seurata tuota asian edistymistä. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotanssiohjaajia Rovaniemelle?? | |
| |
|