hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: viestien poisto Ke Toukokuu 19, 2010 5:51 pm | |
| huomasin ettei omia viestejä voi poistaa jos joku on vastannut niihin.. saako omia viestejään täältä pois edes silloin jos poistaa tunnuksensa kokonaan? ei löytynyt FAQusta .. | |
|
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: viestien poisto Ke Toukokuu 19, 2010 6:14 pm | |
| Ei, viestit jää foorumille elämään, vaikka käyttäjä lähtee. Jos on jotain viestejä, jotka erityisen painavasta syystä tarvitsee poistaa, voi mulle laittaa viestiä. Mutta huvikseni ilman erityistä syytä en lähde viestejä poistamaan | |
|
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: viestien poisto Ke Toukokuu 19, 2010 6:56 pm | |
| ok! ois voinu tätäkin miettiä ENNEN kuin kirjoittelee foorumin täyteen turhanpäiväisyyksiä.. no onneks en mitään hävyttömiä oo kirjotellu! kiitti vastauksesta:) | |
|
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: viestien poisto Pe Toukokuu 21, 2010 9:17 am | |
| Joo eli käyttäjäkuvan muuttamalla tai poistamalla ja nimimerkin vaihdolla saa jo aika paljon lisää anonyymiyttä takaisin. Kuvat ja muut tunnistetiedot pystyy muokkaamaan pois. Kun käyttäjä unohtuu jää viesteistäkin mahdottomia tunnistaa Ja jos tosiaan sitten on mennyt vaikkapa työpaikkansa osoitetta laittamaan tai muita yksityisyyden kannalta ongelmallisia tietoja, voin minä sitten tarvittaessa vaikka poistaa keskusteluja tai viestejä. Mutta tosiaan ensisijaisesti kannattaa miettiä, mitä tälle palstalle tai internetiin yleensä haluaa laittaa | |
|
Nounours intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 115 Location : Tampere Registration date : 20.10.2008
| Aihe: Vs: viestien poisto Pe Toukokuu 21, 2010 9:41 am | |
| Voihan omia viestejään editoida myöhemminkin vaikka pelkäksi viivaksi, jos siltä tuntuu. Jos siis joku tietty viesti rupeaa kaduttamaan. | |
|
Iina Superman
| Aihe: Vs: viestien poisto Pe Toukokuu 21, 2010 11:15 am | |
| Näinpä Editoimalla viestit, poistamalla käyttäjäkuvan ja muuttamalla käyttäjänimen ennen kuin lähtee vahvistaa jo aikamoisen anonymiteetin lähtiessään. Tarvittaessa minä voin sitten poistaa tarpeettomat esim. kuvaketjut kokonaisuudessaan, jos koko ketjun sisältö puuttuu. Mutta ilmaistaan asia näin, että jos ei itse viitsi viestejään jahdata ja editoida, niin minä en sitä tee kenenkään puolesta | |
|
hansi Superman
| Aihe: Vs: viestien poisto Pe Toukokuu 21, 2010 11:30 am | |
| juu ymmärsin toki että viestejä voi editoida, mutta kyllä siinä vähän urpon maineen varmaan saa jos kaikki ketjut on täynnä tyhjiä viestejä. mutta siis, mulla ei ole mitään ongelmaa siinä että mun viestit täällä on:) sitten joskus kun lopetan tän foorumin käytön niin vähän siivoilen jälkiäni ja katson että mitkä jutut on sellasia jotka haluan koko maailmalle jättää luettavaksi:D | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: viestien poisto | |
| |
|