Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankoiluseuraa Hakunilasta?

Siirry alas 
+3
Mortianna
toltec
Ewy
7 posters
KirjoittajaViesti
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankoiluseuraa Hakunilasta? Empty
ViestiAihe: Tankoiluseuraa Hakunilasta?   Tankoiluseuraa Hakunilasta? Icon_minitimePe Kesä 18, 2010 6:05 pm

Hei! Ei ketään kotitangon omistajia löytyisi Vantaan Hakunilasta? Vietän täällä melkoisesti aikaa nykyään, kun mies täällä asuu ja tankoviroitusoireet kasvaa välillä aika sietämättömiksi.... Asuisiko lähistöllä ketään, joka kaipaisi tankoseuraa silloin tällöin? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
toltec
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 1
Location : Vantaa
Registration date : 19.01.2010

Tankoiluseuraa Hakunilasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluseuraa Hakunilasta?   Tankoiluseuraa Hakunilasta? Icon_minitimeTo Kesä 24, 2010 4:39 pm

No voihan harmi, ettei edelleenkään ole tilaa sille kotitolpalle! Itse asustelen Hakunilassa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankoiluseuraa Hakunilasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluseuraa Hakunilasta?   Tankoiluseuraa Hakunilasta? Icon_minitimeSu Tammi 30, 2011 5:53 pm

Huutelen taas tankoseuraa, nyt kun muutto on ohitse!!! Eli jos joku kotitreenailija kaipaa tankoiluseuraa Vantaa/Helsinki-akselilta, niin ottakaa yhteyttä! Oon jo nyt ihan hukassa, kun tähän asuntoon ei kotitankoa mahdu Crying or Very sad Joku laittoikin mulle jo aiemmin treeniseuraviestiä, mutten kuollaksenikaan muista enää nikkiä ja yv:t ovat kadonneet tuolta laatikosta! Eli ota ihmeessä uudelleen yhteyttä!!!! flower
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Tankoiluseuraa Hakunilasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluseuraa Hakunilasta?   Tankoiluseuraa Hakunilasta? Icon_minitimeSu Tammi 30, 2011 5:55 pm

Ewy kirjoitti:
Huutelen taas tankoseuraa, nyt kun muutto on ohitse!!! Eli jos joku kotitreenailija kaipaa tankoiluseuraa Vantaa/Helsinki-akselilta, niin ottakaa yhteyttä! Oon jo nyt ihan hukassa, kun tähän asuntoon ei kotitankoa mahdu Crying or Very sad Joku laittoikin mulle jo aiemmin treeniseuraviestiä, mutten kuollaksenikaan muista enää nikkiä ja yv:t ovat kadonneet tuolta laatikosta! Eli ota ihmeessä uudelleen yhteyttä!!!! flower

D:

Eikö sullakaan ole tankoa kotona? No voi piru, ei musta sitten ole apua. No
Takaisin alkuun Siirry alas
vive1
intermediate spinner
intermediate spinner
vive1


Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 30
Registration date : 31.07.2009

Tankoiluseuraa Hakunilasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluseuraa Hakunilasta?   Tankoiluseuraa Hakunilasta? Icon_minitimeSu Tammi 30, 2011 7:18 pm

Mä laittelin silloin viestiä mutta mullakaan ei tällä hetkellä sitä tankoa ole kun se on muualla lainassa, varmaan kuukauden sisällä kuitenkin saan sen takaisin:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankoiluseuraa Hakunilasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluseuraa Hakunilasta?   Tankoiluseuraa Hakunilasta? Icon_minitimeSu Tammi 30, 2011 7:35 pm

No siis on mulla tanko, mutta se on tällä hetkellä Hyvinkäällä varastossa Crying or Very sad Ikävä on jo nyt Crying or Very sad Ihan tosissaan!

Ja vive, laita ihmeessä viestiä, kun tanko palautuu! Ois tosi kiva treenata yhdessä! Very Happy Ja mä tosiaan asun kans nyt tässä Hakunilassa, eli pitäisi löytyä hyvin sopivia aikojakin Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
vive1
intermediate spinner
intermediate spinner
vive1


Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 30
Registration date : 31.07.2009

Tankoiluseuraa Hakunilasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluseuraa Hakunilasta?   Tankoiluseuraa Hakunilasta? Icon_minitimeSu Tammi 30, 2011 7:48 pm

Kiva, mä ilmoittelen sitten Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tankoiluseuraa Hakunilasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluseuraa Hakunilasta?   Tankoiluseuraa Hakunilasta? Icon_minitimeMa Tammi 31, 2011 8:41 am

Lainaus :
Eli jos joku kotitreenailija kaipaa tankoiluseuraa Vantaa/Helsinki-akselilta, niin ottakaa yhteyttä!

Ai Espoo ei kelpaa. Wink

Osta se jäsenyys Fitille ja pääset treenailemaan niin paljon kuin pystyt. Siellä varmaan kans valmistuu pian "takahuone", jossa voi pitää omia treenejä kans. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankoiluseuraa Hakunilasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluseuraa Hakunilasta?   Tankoiluseuraa Hakunilasta? Icon_minitimeMa Tammi 31, 2011 9:23 am

Mä oon käsittänyt, että täältä on vähän haastavaa kulkea Espooseen julkisilla? Laughing Onko mua huijattu? Twisted Evil Laughing

Miten toi fitin jäsenyys käytännössä toimii? Jos maksan sen 79e/kk, niin voinko käydä tunneilla niin paljon kuin haluan? Miten se vapaatreeniaika toimii ja milloin sitä on? Smile Varasin jo torstaille tunnin, pakko opetella kulkemaan sinne flower
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Tankoiluseuraa Hakunilasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluseuraa Hakunilasta?   Tankoiluseuraa Hakunilasta? Icon_minitimeMa Tammi 31, 2011 10:38 am

Jos puhutaan Pole4Fitistä, se sijaitsee Helsingissä, Pasilassa. Sinne pääset helposti Vantaalta.

Ja jos ei muuta, tuu meidän kaa joku lauantai/sunnuntai Porvoosee treenaa! Sieltä Hakunilasta pääsee nopsaa motarin kautta Porvooseen (menee jotain 30-40min). Olettaen siis, että sulla on auto/pääset autolla. Tai sitten itiksestä bussilla!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tankoiluseuraa Hakunilasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluseuraa Hakunilasta?   Tankoiluseuraa Hakunilasta? Icon_minitimeMa Tammi 31, 2011 11:01 am

Ewy, riippuu niin paljon, että mistäpäin Vantaata mihinpäin Espooseen. En tunne Hakunilan liikenneyhteyksiä ollenkaan, en ees hahmota että missä se on. Smile

Pole4fitille taitaa saada cityshopparilla alennuksen, olikos se 66€/kk(?). Siinä jo voittaa cityshopparin hinnan plus saa muut edut. Ja vapaata treeniaikaa on aina kun siellä koululla on joku paikalla eli ainakin silloin kun on ohjattuja tunteja. Tosin takahuone tosiaan ei vielä ole valmis, en tiedä milloin valmistuu. Ja sunnuntain Move!-tunneilla saa halutessaan treenata omia juttuja + saa palautetta niistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Johanna
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 20.01.2010

Tankoiluseuraa Hakunilasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluseuraa Hakunilasta?   Tankoiluseuraa Hakunilasta? Icon_minitimeMa Tammi 31, 2011 11:20 am

Katso ihmeessä reitit reittiopas.fi:stä Smile
Ei tartte arvailla Arrow
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankoiluseuraa Hakunilasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluseuraa Hakunilasta?   Tankoiluseuraa Hakunilasta? Icon_minitimeMa Tammi 31, 2011 4:21 pm

Joo, reittiopas on mun uus paras ystävä I love you Se ei vaan suinkaan vielä takaa sitä, että eksyisin oikeille pysäkeille jos on miljoona vaihtoa tai osaisin jäädä oikealla pysäkillä pois tms Laughing Fitille oon jo suunnilleen hahmottanut kulkuyhteyteni, torstaina sitten testataan, että pääsinkö perille Laughing

Ja Maarit, ois MAHTAVAA treenata joskus teidän kans, mutta ei mulla oo sitä autoa käytössä Sad Pitää miettiä näitä hankalampien yhteyksien päässä olevia kivoja treenimahdollisuuksia sitten kun oon vähän kotiutunut ja saanut jotain kuvaa siitä, että miten mihinkin voi järkevästi liikkua Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tankoiluseuraa Hakunilasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluseuraa Hakunilasta?   Tankoiluseuraa Hakunilasta? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankoiluseuraa Hakunilasta?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: