Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spin around the pole
Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio Su Joulu 05, 2010 4:22 pm
Finnair prrrrrrrrrkl peru mun kisalennon. Nyt oon jonottanut puhelinpalvelus jo puol h...... Vaihtoehtosii reittei olis netin mukaan esim. pariisin kaut mut katotaan kuis käy. Ja olis tosiaan ollut vähän muutakin tekemistä täks viimiseks vuorokaudeks ennen lähtöö ko säätää lentoja.
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio Su Joulu 05, 2010 5:46 pm
No voihan ******* Toivottavasti selviää lentojutut!
Herkkupurkki hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 331 Ikä : 49 Location : Helsinki Registration date : 13.06.2010
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio Su Joulu 05, 2010 8:02 pm
=( Toivottavasti pääset lähtemään! Mahtava kisa ja Japanissa kaks vuotta asuneena voin kertoo että ihana maakin! Mä pidän peukkuja.
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio Ti Joulu 07, 2010 4:18 pm
No niih nyt oon tokiossa ja viimein hotellillakin. Piti sitten ottaa aikaisempi lento eli tekemättä jäi kahdet viimiset treenit, onneks tanssista on pari suht ok vetoa videolla mukana niin treenaan niitä kattelemalla.
Lennot meni kivasti, paitsi että yöllä lennon loppuvaiheessa iski joku mahapöpö ja vähän testasin British Airwaysin henkilökunnan hoivaustaitoja oksentamalla koneessa. Sen verran surkealta vissiin näytin että ne lähes pakotti mut ottaan pyörätuolikuskauksen koneesta lentokentän läpi. Vähän kyllä nolotti, kun kyllä mä nyt ihan hyvin olisin kävellytkin sit mut no eipä ollut vaaraa et tulis hirveesti tuttuja vastaan niin siinä sit mentiin ja kyllä kannatti. Pyörätuolipotilaana mentiin VIP-inä ohi kaikista jonoista missä rahvas joutu jonottaan ja henkilökunta selvitti millä bussilla pääsen helpoiten hotellille ja laukut kannettiin tietysti mun puolesta! Eli hittolainen tällanen kohtaus ois hyvä saada paluulennollakin XD
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio Ti Joulu 07, 2010 4:31 pm
Aivan mahtavaa, Suomen edustaja kuskataan pyörätuolissa Tokion kisoihin! Talk about suomalainen sisu!!!
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio Ti Joulu 07, 2010 4:37 pm
tasuni kirjoitti:
Aivan mahtavaa, Suomen edustaja kuskataan pyörätuolissa Tokion kisoihin! Talk about suomalainen sisu!!!
*totaali reps*
Mut Hennulle hurjasti tsemppiä!!!
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio Ke Joulu 08, 2010 9:59 pm
Hienoa, et pääsit perille lentolakosta huolimatta! Tsemppiä kisoihin, täällä jännätään ja pidetään peukkuja..
Hennu/Henriikka Superman
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio To Joulu 09, 2010 6:19 pm
Kiitoksia kannatuksesta! Mutta mulla ei oo kyllä muuta kotiin tuotavaa kuin pari sponsoreiden vaatimatonta lahjusta... Eli en sijoittunut missään kategoriassa. En oo nähnyt juurikaan muiden esityksiä mutta taso oli kova. En muista tuloksia muutein kuin että naisten ultimate champion: MAi Sato art: palkittiin ainakin Zoraya Judd fitness: RAfaela montanaro
meihiä oli vain 7 eli kaikki palkittiin koska siis palkittiin ultimaten lisäksi kolme parasta artista ja fitneksestä.
Laitan nettisivujen tulokset tänne kun tulevat.
Ehkä vähän hassua tai no odottamatonta että musta tykkäs niin paljon et tulivat sanomaan nää varsin eri tyylin tanssijat: Felix, Alethea, Zoraya... hih Nii ja siis Felix ei voittanut mitään täällä. Muutenkin kuulin kyllä hyvää palautetta.
Mut toi ei ollut (taaskaan.. argh)mikään paras veto multa. Ja sitten selityksiin: Kuukausia sitten oli ilmotettu että kisatanko 45mm x-pole kromi. No eipä sitten ollutkaa vaan jotain messinkiä ilmeisesti. Kun kenraalit alkoi niin kaikki tuli järjestään sanomaan että ne on ihan liian liukkaat eikä he kyenneet tekemään temppujaan niillä ja että spinni pyörii tositosi kovaa. No sitten järjestäjät hommas 5purkkia pro grip-nimistä sprayta jolla tangot kyllästettiin ja koitti kiristää spinniä. No pito oli sit lopulta ihan ok spinnissä, mut oli pelottava tehdä ku tiesi et se on vaan se aine pinnassa johon on kosketus ei itse tanko sen alla. Ja no mähän teen spinnejä staattisella ja se ei tällä sprayatulla meinannut onnistuu kenraalissa mut esityksessa ihan ok. Mut siis koko esityksen pelkäsin niitä tankoja. Ja helpotin kahta kompooni :/ Jos meinaan kisaamista jatkaa niin ois kiva hankkia kotiin kaikki maailman mahdolliset tankolaadut. ikinä ei voi tietää mitä tuolla kisoissa eteen tuodaan. Mut ehkä mä tyydyn omaan tuttuun kotitankoon jatkossa.
Ärsyttävää hommassa se et meille oli ilmotettu et tangot on noi x-pole kromit ja sit ei ookkaan. Vaan jotkut jotka on järjestään liian liukkaat kaikille. Mutta no jatkossa tiän että jos tulee tollanen sprayattu jatkossa eteen niin kyllä sillä hengissä selviää.
Huomenna workshoppeja jei, niitä odotan
nasu intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 185 Location : Espoo Registration date : 29.08.2008
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio To Joulu 09, 2010 10:29 pm
Mun mielestä niin huippua, että ylipäätään olet siellä kisaamassa! Että nyt hei ei mitään vaatimattomuutta siellä! Ja ihan mahtavaa, kun ehdit raportoida sieltä! Yritin katsoa IPFA:n nettisivuilta, josko sinne olisi tullut jotain matskua päivän kisoista, mutta eipä näkynyt. Joten kuvia ja/tai videoita odotellessa. Olisi myös mahtavaa kuulla niistä workshopeista!
Hennu/Henriikka Superman
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio Pe Joulu 10, 2010 8:54 am
Ultimate Pole Champion 2010 (D) Eri Kamimoto Ultimate Pole Champion 2010 (F) Mai Sato Ultimate Pole Champion 2010 (M) Duncan West Pole Art Champion (F) Zoraya Judd, Runner Up: Giulia Piolanti Pole Art Champion (M) Adam Tan, Runner Up: Derick Pierson Pole Fit Champion (F) Rafaela Montanaro, Runner Up: Michelle Hafner Pole Fit Champion (M) Chris Measday, Runner Up: Loic Lebret
D tarkoittaa vammaissarjaa. Ja oho ei palittukaan siis kuin 1. ja 2. artista ja fitneksestä. meni multa ohi eilen kun en ihan pysynyt kärryillä palkintojen jaossa.
Eilen olin noiden tankojen takia vähän pettynyt järjestelyihin ja kun sponsorilahjat vaikutti niin pieniltä. Mutta tänään vorkshopeissa saadaan lisää! Ja jes mulla on kiire lähtee lentokentälle suoraan workshopeista, mut sillon ei enää mee julkisia ja joutusin ottaan melkee 100e taksin. Mut äskön järjestäjä soitti et bussi joka kuskaa meitä' täällä ympäriinsä vie mut kentälle. Jeeeeee
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio Pe Joulu 10, 2010 10:25 am
Toi tankohomma on mun mielestä vaan anteeksantamatonta. Ja hyvin kummallista, sillä järjestäjä Ania on käsittääkseni ihan järki-ihmisiä. Varmaan vaan joku lapsus, mutta tällasia lapsuksia ei vaan SAA tapahtua. Mitäköhän matskua se oikeen oli, kun olen kuullut että messingissä olisi ihan paras mahdollinen pito? Ausseissa oli messinkitangot mielestäni Bobbilla, mutta olin silloin niin aloittelija etten osannut mitään eroja katsoa.
Mahtavaa että sua tuli kehumaan kaikki noi eri tyypit! Ja tosi kiinnostava nähdä sitten videot. Mutta miten toi Ultimate valittiin, oliko se siis ihan oma kolmas sarjansa? Mä luulin viime vuonna että se oli joku ylimääräinen palkinto, ei oma sarjansa.
nasu intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 185 Location : Espoo Registration date : 29.08.2008
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio Pe Joulu 10, 2010 12:47 pm
Tää nyt on luulo eikä tieto, mutta mä ymmärsin ton niin, että kaikki kisasivat samassa sarjassa eli oli vain yksi finaali(sarja) ja osa-alueittain painotettuna parhaat parhaat pisteet saaneet on sitten palkittu PoleFit- ja PoleArt-titteleillä. Ultimatesta en kyllä löytänyt tietoa. Sivuilla sanotaan näin:
Winners will be judged on the following 2 areas of performance: 優勝者は下記の2項目で演出が評価されます。
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio La Tammi 01, 2011 5:41 pm
Ultimate on siis se joka saa korkeimmat yhteispisteet (art + fitness) tässä tulokset kokonaisuudessaan. Löyty kisan sivuilta kun etein oisko jotain uutta videoo tai kuvii
Ultimate Pole Champion 2010 Women: MAI SATO Japan Men: DUNCAN WEST Australia Disabled: ERI KAMIMOTO Japan
Women Pole Art Champion: Zoraya Judd Runner Up: Giulia Piolanti 3. AnaMarie Garbo 4. Alethea Austin 5. Diana Ababii 6. Lilla Shinohara 7. Henriikka Roo 8. Sara Brilli 9. Naoko Enomoto 10. Svetlana Domanova
Women Pole Fit Champion: Rafaela Montanaro Runner Up: Michelle Hafner 3. Felix Cane 4. Victoria Sarnavskaya 5. Miho Ikemi 6. Samantha Yee 7. Emily Tan 8. Tessa Yung 9. Karen Ng
Men Pole Art: Champion: Adam Tan Runner Up: Derick Pierson 3. Kazuya Naka
Men Pole Fit: Champion: Chris Measday Runner Up: Loic Lebret 3. Hirosumi Saito
Elikkäs seitsemäntenä olin tuolla artin puolella. yhteensä naisia oli 20. Näitä sijoja ei varmaankaan ihan suoraan katottu pisteitten mukaan, koska ois aika outoa että toisessa katogoriassa hyvin pärjännyt ei oiskaan päässyt toisessa lainkaan listalle. tuomarit on varmaan jakaneet meidät artteihin ja fitnestyyppeihin ja sit rankannut ne keskenään. eli kun tota listaa kattoo siltä kannalta niin toi 7. sija on saatu 10 joukosta eikä 20 joukosta. ehkä.. Ja felix siis kolmantena fiteissä!
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio Su Tammi 02, 2011 2:42 am
Kuin mä muistan jostain lukeneeni, että noi menee pisteiden mukaan, mutta prosentuaalinen painotus on eri? En tietenkään tähän hätään löydä aiempaa sivua, mutta homma meni jotenkin niin että arvostelussa sai pisteet eri osa-alueilta ja sitten prosenteilla kerrottiin osa-alueiden tulokset kahta eri sarjaa varten, ja ultimate oli yhteenlasketut pisteet.
Onneksi olkoon, tosi hieno sijoitus kovassa kisassa
Hennu/Henriikka Superman
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio Su Tammi 02, 2011 2:02 pm
Juu siis nää tiedot oli ilmotettu pisteiden laskusta:
JUDGING FORM- awarding points on a scale of 0-7 for each section: 1 Flexibility 2 Horizontal Maneuvers 3 Vertical Maneuvers 4 Transitions 5 Fluidity of Transitions 6 Costume 7 Foot Positioning 8 Appearance 9 Originality 10 Spins 11 Stamina 12 Execution of tricks 13 Choreography 14 Lines 15 Poise 16 Extensions 17 Floor Work 18 Upright Pose 19 Inversion 20 Strength 21 Dance Skills 22 Timing 23 X-Factor
sit noista 23 kohdasta laskettiin kokonaispisteet näillä painokertoimilla:
Mut siis en usko et ne on ihan suoraan näin tehneet, koska ei noi painotuskertoimet niin hirveesti eroo toisistaan että se selittäis miks joku jolla on hyvä sija vaik fit:ssä ei oo lainkaan art:n listalla.
tasuni Superman
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio Ti Tammi 04, 2011 10:34 am
Joo ne ei todellakaan tehneet noin. Pistelasku meni pahasti persiilleen paikan päällä huonon valmistautumisen takia ja homma hajosi käsiin, joten voittajat päätettiin keskustelemalla. Loput sijat varmaankin menivät pisteiden mukaan jälkikäteen mietittyinä. Nelle oli juryssä joten sain ensi käden tietoa. Mutta upea sijoitus tavalla tai toisella laskettuna, Henriikka!!! Onneksi olkoon!!
Hennu/Henriikka Superman
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio Ti Tammi 04, 2011 11:20 am
Kiitos Nyt vois kyllä Bobin jälkeen rauhassa keskittyy vaan opetteleen uutta ja kehitteleen jotain omaa. nii ja keräämään kisarahaa.
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio Ke Tammi 05, 2011 9:55 am
tasuni kirjoitti:
Joo ne ei todellakaan tehneet noin. Pistelasku meni pahasti persiilleen paikan päällä huonon valmistautumisen takia ja homma hajosi käsiin, joten voittajat päätettiin keskustelemalla.
Musta tää on kyllä yhä niin käsittämätöntä, miks tehdä joku 20 eri pistekategoriaa jos ei oo varautunu laskemaan niitä. Kaikki ei oo ehkä ihan niin käytännöllisesti orientoituneita, itsellesi iso kiitos kunnollisen pisteenlaskun tuomisesta ainakin Suomi-Ruotsi akselille
tasuni Superman
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio Ke Tammi 05, 2011 10:29 am
Kiitosta vaan . Joo ne oli miettinyt hienosti etukäteen monta asiaa mutta ei tota. Se on kummallista miten usein sen pistelaskun hankaluutta aliarvioidaan. Jos noilla on 23 kategoriaa ja 10 tuomaria, se on 230 lukua jotka pitää jotenkin ynnätä ja vielä kertoa painokertoimilla. Haloo???
Tilanne oli tosiasiassa vielä pahempi kuin edellä kuvasin, sillä osa tuomareista oli ujoja tai ei puhunut englantia kunnolla, joten keskustelussa oli heistä käytännössä vain pieni osa. Nelle vastusti suuresti esim. Zorayan Pole Art -osion voittoa, sillä teknisesti ja koreografisesti se ei ollut lähelläkään Mai Satoa tai italialaista Giuliaa, mutta osa tuomareista häikäistyi Zorayan asusta (sama kuin MM-kisoissa) ja sen vuoksi koki että hänen pitäisi voittaa...
Että näin...
Kenties tämä Aerial Pole -kisa Bernissä on vihdoin erilainen. Hyvältä ainakin näyttää tähän saakka!
Hennu/Henriikka Superman
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio Ke Tammi 05, 2011 5:33 pm
myös zoraya itse oli hyvin yllättynyt voitostaan kun luuli olevansa tekemässä enemminkin fitnestä
Hennu/Henriikka Superman
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio La Tammi 29, 2011 4:09 pm
Kuvia Tokiosta! meitsi 5:13->
Jotenkin epätodellista olla mukana tossa!! . Ja viel just Felixin jälkee
Hienon näkösen koosteen olivat tehneet. Ja sponsorit onkin tossa näkyvästi esillä. Vaikka siis oon sitä mieltä että Boppyssäkin saatiin paljon enemmän sponsorikamaa kuin täällä. No joo ehkä Tokiossa ne rahat oli säästetty voittajille.
Ja vähän nyt olisin erimieltä tosta (1:18) "The Amazing new brass poles from x-pole" XD
Sponsored content
Aihe: Vs: IPDFA Championship 9 joulukuuta 2010 Tokio