| Nyt on tanko tilattu! | |
|
+9cricsu Mette diabolicat iitu sluippa hemuliini Ish Tsudy hedona 13 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
hedona basic spinner
Viestien lukumäärä : 11 Registration date : 31.07.2010
| Aihe: Nyt on tanko tilattu! Ma Elo 02, 2010 12:44 pm | |
| Pole-a-holicilta tilasin X-pole Xpertin ja nyt sitten odotetaan että lasku "tipahtaa" sähköpostiin Tilausvahvistuksessa luki että lasku tulee 2 päivän sisällä, en millään jaksaisi odottaa niin pitkään! Lasku tänne ja heti Siksi olikin pakko ottaa matkahuollon pikapaketti että paketti saapuu sitten edes pikkaisen aikaisemmin | |
|
| |
Tsudy intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 93 Location : Vantaa Registration date : 06.04.2010
| Aihe: Vs: Nyt on tanko tilattu! Ma Elo 02, 2010 2:11 pm | |
| Mulle ainakin tuli tuolta Pole-a-holicilta ennätysnopeaan sekä se lasku että tanko (samainen x-pert), joten eiköhän se sullekin pian tule ja pääset tankoilemaan. Tankoilun iloa! | |
|
| |
hedona basic spinner
| Aihe: Vs: Nyt on tanko tilattu! Ma Elo 02, 2010 2:26 pm | |
| Ohoh, se lasku tuli hetki sitten ja maksoin sen just äsken | |
|
| |
hedona basic spinner
| Aihe: Vs: Nyt on tanko tilattu! Ma Elo 02, 2010 4:14 pm | |
| Ostinpas sitten vielä Vertical Dancen Online Pole Dance Lessons- aikaa 6 viikkoa Ei tartte sitten youtubesta metsästää clippejä | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Nyt on tanko tilattu! Ma Elo 02, 2010 4:23 pm | |
| No ni | |
|
| |
hedona basic spinner
| Aihe: Vs: Nyt on tanko tilattu! Ti Elo 03, 2010 8:07 am | |
| Nyt sit tyssäs tähän :/ Maksoin laskun eilen iltapäivällä kolmen aikoihin ja Pole-a-holicin tilausseurannassa lukee edelleen "Olemme vastaanottaneet tilauksesi ja odotamme suoritustasi." Että eipä taida mun Xpert hetkeen vielä kotiutua... | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Nyt on tanko tilattu! Ti Elo 03, 2010 8:10 am | |
| Hehee, taiat olla vähän turhan kärsimätön! Kyllä ne tosi nopeesti tangon toimittaa, itelläni meni pari kolme päivää. Eli uskoisin että tällä viikolla pääset sitä jo pystyttämään, malttia vaan. | |
|
| |
hedona basic spinner
| Aihe: Vs: Nyt on tanko tilattu! Ti Elo 03, 2010 8:21 am | |
| No mut mä otin pikapaketin ja mä oon tottunut että kun mä tilaan jotain matkahuollon pikapakettina niin se on sit kans pikana | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Nyt on tanko tilattu! Ti Elo 03, 2010 9:07 am | |
| - hedona kirjoitti:
- Nyt sit tyssäs tähän :/ Maksoin laskun eilen iltapäivällä kolmen aikoihin ja Pole-a-holicin tilausseurannassa lukee edelleen "Olemme vastaanottaneet tilauksesi ja odotamme suoritustasi." Että eipä taida mun Xpert hetkeen vielä kotiutua...
Äläs nyt vielä hermostu. En tiedä mihin yrityksen laskutusjärjestelmiin maksut kirjautuisivat saman päivän aikana. Vaikka olisitkin samasta pankista maksanut. | |
|
| |
hedona basic spinner
| Aihe: Vs: Nyt on tanko tilattu! Ti Elo 03, 2010 9:34 am | |
| No mä olen yleensä tilannut vaan vähän isommista firmoista ulkomailta joilla kestää kauan ja paikoista joista toimituksen saa heti seuraavana päivänä jos maksaa tilauksen enne klo 16:00 No mutta mun päivä on pelastettu!! Hetki sitten sain puhelun että Pole-aholicin Annika on tulossa tänne meillepäin ja molemmat pääsisivät helpommalla jos hän vaikka toisi paketin mulle kotiin asti Loistavaa palvelua! | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Nyt on tanko tilattu! Ti Elo 03, 2010 10:30 am | |
| Joo Annika on kyllä nopea postittamaan ja toimittamaan. Tuskinpa kenelläkään on siitä valituksen aihetta. Järkyttyisin ainakin kovasti jos olisi.
| |
|
| |
iitu basic spinner
Viestien lukumäärä : 15 Location : Kuopio Registration date : 04.04.2011
| Aihe: Vs: Nyt on tanko tilattu! Pe Toukokuu 13, 2011 7:42 pm | |
| Itekki oon samanlainen että heti pittäis kaikki saaha ja tilasin sen tangon vaikkei sitä ollu vielä ja maksoinki, sillon maaliskuun alussa ja nyt oon puoltoista kk ootellu sitä tankoo kun toukokuussa piti tulla niitä lissää. Harjotus dvd t tuli kyllä yllättävän noppeesti sieltä australiasta:) en vaan malttais mitenkään oottaa sitä tankoo.... | |
|
| |
diabolicat basic spinner
Viestien lukumäärä : 26 Registration date : 23.04.2010
| Aihe: Vs: Nyt on tanko tilattu! Ti Elo 02, 2011 12:57 pm | |
| Tanko tuli tänään mullekin postissa. Olisin halunnu mustan, mutta en jaksanu odottaa 5 viikkoa ni tyydyin sit valkoseen. Isäntä on vaan tänään pitkällä työkeikalla että tulee joskus iltaysin jälkeen vasta kotiin... et saas nähä saanko mä yksin sen pystytettyä. | |
|
| |
Mette pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Ikä : 39 Location : Tuusula Registration date : 07.06.2012
| Aihe: Jes! Su Kesä 10, 2012 9:41 pm | |
| Mä tilasin just elämäni ekan tangon ja nyt en sit millään jaksa odottaa, että tulee postiin Tilasin ahlsportista 48mm fitpolen, eli samanmoisen millä oon joskus salilla reenannunna | |
|
| |
cricsu pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Registration date : 19.11.2012
| Aihe: Tangoista.. Ma Joulu 17, 2012 3:23 pm | |
| Mitä mieltä olette Superkaupan tangosta? tässä linkki: http://www.superkauppa.fi/pole-fit-pylvastanssitanko.html?gclid=CPK9v5nCobQCFQR2cAodRAUAgw | |
|
| |
FemmeFatale intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 166 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 25.09.2008
| Aihe: Vs: Nyt on tanko tilattu! Ma Joulu 17, 2012 3:39 pm | |
| repesin tolle "pylvästanssille" itse en ostaisi ks. tuotetta tuon tuote-esittelyn perusteella... | |
|
| |
eika intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 194 Location : Lahti Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Nyt on tanko tilattu! Ma Joulu 17, 2012 5:19 pm | |
| Oon samoilla linjoilla FemmeFatalen kanssa. Lisäks toi 90kg painoraja vähän ihmetytti. Onks x- tai fitpoleissa painorajaa?
//edit Eikä tossa kerrottu paketin sisällöstä tai kiinnitystavasta kovinkaan selkeesti... | |
|
| |
tuhoelain intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 184 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 15.10.2012
| Aihe: Vs: Nyt on tanko tilattu! Ma Joulu 17, 2012 9:17 pm | |
| Jäin myös miettimään kiinnotystä, millainen on. Samoin pinnoitteesta ei kerrota. Tuo on myös melko paksu, 52mm. | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Nyt on tanko tilattu! Ti Joulu 18, 2012 12:41 am | |
| Katoitteko myös tota DVD:tä. Näyttäis vähän samankaltaselta ku ne tankotanssiopetusvideot joita eräässä baarissa joskus näytettiin. Oli liikkeenä esim Pole Handjob ... ja kyllä, liike esitettiin juuri niinkuin ajattelette | |
|
| |
cricsu pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Registration date : 19.11.2012
| Aihe: Tanko tilattu ! Ke Joulu 19, 2012 12:52 pm | |
| Nonnih kiitos teille (: Päädyin nyt sit tilaamaan ihan reilusti tuon x-polen (: | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Nyt on tanko tilattu! | |
| |
|
| |
| Nyt on tanko tilattu! | |
|