Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Nyt on tanko tilattu!

Siirry alas 
+9
cricsu
Mette
diabolicat
iitu
sluippa
hemuliini
Ish
Tsudy
hedona
13 posters
KirjoittajaViesti
hedona
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 31.07.2010

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 12:44 pm

Pole-a-holicilta tilasin X-pole Xpertin ja nyt sitten odotetaan että lasku "tipahtaa" sähköpostiin Very Happy Tilausvahvistuksessa luki että lasku tulee 2 päivän sisällä, en millään jaksaisi odottaa niin pitkään! Lasku tänne ja heti Laughing Siksi olikin pakko ottaa matkahuollon pikapaketti että paketti saapuu sitten edes pikkaisen aikaisemmin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Tsudy
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 93
Location : Vantaa
Registration date : 06.04.2010

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Vs: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 2:11 pm

Mulle ainakin tuli tuolta Pole-a-holicilta ennätysnopeaan sekä se lasku että tanko (samainen x-pert), joten eiköhän se sullekin pian tule ja pääset tankoilemaan. Tankoilun iloa! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
hedona
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 31.07.2010

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Vs: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 2:26 pm

Ohoh, se lasku tuli hetki sitten ja maksoin sen just äsken Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
hedona
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 31.07.2010

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Vs: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 4:14 pm

Ostinpas sitten vielä Vertical Dancen Online Pole Dance Lessons- aikaa 6 viikkoa Very Happy Ei tartte sitten youtubesta metsästää clippejä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Vs: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeMa Elo 02, 2010 4:23 pm

No ni Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
hedona
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 31.07.2010

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Vs: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeTi Elo 03, 2010 8:07 am

Nyt sit tyssäs tähän :/ Maksoin laskun eilen iltapäivällä kolmen aikoihin ja Pole-a-holicin tilausseurannassa lukee edelleen "Olemme vastaanottaneet tilauksesi ja odotamme suoritustasi." Sad Että eipä taida mun Xpert hetkeen vielä kotiutua...
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Vs: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeTi Elo 03, 2010 8:10 am

Hehee, taiat olla vähän turhan kärsimätön! Laughing
Kyllä ne tosi nopeesti tangon toimittaa, itelläni meni pari kolme päivää. Eli uskoisin että tällä viikolla pääset sitä jo pystyttämään, malttia vaan. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
hedona
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 31.07.2010

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Vs: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeTi Elo 03, 2010 8:21 am

No mut mä otin pikapaketin ja mä oon tottunut että kun mä tilaan jotain matkahuollon pikapakettina niin se on sit kans pikana bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Vs: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeTi Elo 03, 2010 9:07 am

hedona kirjoitti:
Nyt sit tyssäs tähän :/ Maksoin laskun eilen iltapäivällä kolmen aikoihin ja Pole-a-holicin tilausseurannassa lukee edelleen "Olemme vastaanottaneet tilauksesi ja odotamme suoritustasi." Sad Että eipä taida mun Xpert hetkeen vielä kotiutua...

Äläs nyt vielä hermostu. En tiedä mihin yrityksen laskutusjärjestelmiin maksut kirjautuisivat saman päivän aikana. Vaikka olisitkin samasta pankista maksanut.
Takaisin alkuun Siirry alas
hedona
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 31.07.2010

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Vs: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeTi Elo 03, 2010 9:34 am

No mä olen yleensä tilannut vaan vähän isommista firmoista ulkomailta joilla kestää kauan ja paikoista joista toimituksen saa heti seuraavana päivänä jos maksaa tilauksen enne klo 16:00 Laughing

No mutta mun päivä on pelastettu!! Hetki sitten sain puhelun että Pole-aholicin Annika on tulossa tänne meillepäin ja molemmat pääsisivät helpommalla jos hän vaikka toisi paketin mulle kotiin asti cheers Loistavaa palvelua! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Vs: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeTi Elo 03, 2010 10:30 am

Joo Annika on kyllä nopea postittamaan ja toimittamaan.
Tuskinpa kenelläkään on siitä valituksen aihetta. Järkyttyisin ainakin kovasti jos olisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
iitu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 15
Location : Kuopio
Registration date : 04.04.2011

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Vs: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimePe Toukokuu 13, 2011 7:42 pm

Itekki oon samanlainen että heti pittäis kaikki saaha ja tilasin sen tangon vaikkei sitä ollu vielä ja maksoinki, sillon maaliskuun alussa ja nyt oon puoltoista kk ootellu sitä tankoo kun toukokuussa piti tulla niitä lissää. Harjotus dvd t tuli kyllä yllättävän noppeesti sieltä australiasta:) en vaan malttais mitenkään oottaa sitä tankoo.... pig
Takaisin alkuun Siirry alas
diabolicat
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 23.04.2010

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Vs: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeTi Elo 02, 2011 12:57 pm

Tanko tuli tänään mullekin postissa. Smile Olisin halunnu mustan, mutta en jaksanu odottaa 5 viikkoa ni tyydyin sit valkoseen. Smile Isäntä on vaan tänään pitkällä työkeikalla että tulee joskus iltaysin jälkeen vasta kotiin... et saas nähä saanko mä yksin sen pystytettyä. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Mette
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 39
Location : Tuusula
Registration date : 07.06.2012

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Jes!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeSu Kesä 10, 2012 9:41 pm

Mä tilasin just elämäni ekan tangon ja nyt en sit millään jaksa odottaa, että tulee postiin bounce
Tilasin ahlsportista 48mm fitpolen, eli samanmoisen millä oon joskus salilla reenannunna cyclops
Takaisin alkuun Siirry alas
cricsu
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 19.11.2012

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Tangoista..   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeMa Joulu 17, 2012 3:23 pm

Mitä mieltä olette Superkaupan tangosta? tässä linkki: http://www.superkauppa.fi/pole-fit-pylvastanssitanko.html?gclid=CPK9v5nCobQCFQR2cAodRAUAgw
Takaisin alkuun Siirry alas
FemmeFatale
intermediate inverter
intermediate inverter
FemmeFatale


Viestien lukumäärä : 166
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 25.09.2008

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Vs: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeMa Joulu 17, 2012 3:39 pm

repesin tolle "pylvästanssille" Very Happy itse en ostaisi ks. tuotetta tuon tuote-esittelyn perusteella...
Takaisin alkuun Siirry alas
eika
intermediate inverter
intermediate inverter
eika


Viestien lukumäärä : 194
Location : Lahti
Registration date : 07.05.2009

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Vs: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeMa Joulu 17, 2012 5:19 pm

Oon samoilla linjoilla FemmeFatalen kanssa. Lisäks toi 90kg painoraja vähän ihmetytti. Onks x- tai fitpoleissa painorajaa?

//edit
Eikä tossa kerrottu paketin sisällöstä tai kiinnitystavasta kovinkaan selkeesti...
Takaisin alkuun Siirry alas
tuhoelain
intermediate inverter
intermediate inverter
tuhoelain


Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37
Location : Tampere
Registration date : 15.10.2012

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Vs: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeMa Joulu 17, 2012 9:17 pm

Jäin myös miettimään kiinnotystä, millainen on. Samoin pinnoitteesta ei kerrota. Tuo on myös melko paksu, 52mm.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Vs: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeTi Joulu 18, 2012 12:41 am

Katoitteko myös tota DVD:tä. Näyttäis vähän samankaltaselta ku ne tankotanssiopetusvideot joita eräässä baarissa joskus näytettiin. Oli liikkeenä esim Pole Handjob ... ja kyllä, liike esitettiin juuri niinkuin ajattelette Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
cricsu
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 19.11.2012

Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Tanko tilattu !   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitimeKe Joulu 19, 2012 12:52 pm

Nonnih kiitos teille (: Päädyin nyt sit tilaamaan ihan reilusti tuon x-polen (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Nyt on tanko tilattu! Empty
ViestiAihe: Vs: Nyt on tanko tilattu!   Nyt on tanko tilattu! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Nyt on tanko tilattu!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mun tanko <3
» Oma tanko
» tanko
» Tanko probleema

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: