| Lahden tankoilijat? | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Lahden tankoilijat? Ma Elo 30, 2010 7:10 pm | |
| Löytyykö? Muistelisin, että joitakin on aikojen saatossa foorumille rekkautunut kuitenkin.. Tulen nyt viettämään x-määriä aikoja Lahdessa joten treeniseura ja uusiin ihmisiin tutustuminen siellä päin olis tervetullutta Ilmotelkaa itsestänne Ja jos joku kaipaa yksityistuntei/polttareita tmv. niin niidenkin vetäminen onnistuu. | |
|
| |
Iinuski basic spinner
Viestien lukumäärä : 26 Ikä : 34 Location : Lahti Registration date : 03.05.2011
| Aihe: Vs: Lahden tankoilijat? Ke Toukokuu 11, 2011 11:37 am | |
| NIIN Vieläkö vietät x määriä aikaa lahdessa? Paljonko veloitat yksityistunnista? | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Lahden tankoilijat? Ke Toukokuu 11, 2011 8:07 pm | |
| No itseasiassa olen muuttamassa Lahteen toukokuun lopulla, joten kyllä, vietän siellä tästä edes vähän enemmänkin aikaa Laitatko mulle viestiä miia.rytkonen(at)gmail.com Niin voidaan sopia tarkemmin jutuista, mielelläni vedän tunteja | |
|
| |
jolla intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 89 Ikä : 40 Location : Helsinki Registration date : 20.03.2011
| Aihe: Vs: Lahden tankoilijat? Ke Toukokuu 11, 2011 8:36 pm | |
| Voi eii! Tarkottaako toi Miia ettei enää päästä sun tunneille RTP:lla? | |
|
| |
Miia Superman
| Aihe: Vs: Lahden tankoilijat? Ke Toukokuu 11, 2011 10:00 pm | |
| Näin valitettavasti on, poistun kuvioista toistaiseksi Mutta jtn workshoppia tmv satunnaisia tunteja on luvassa ihan vamasti jossain vaiheessa | |
|
| |
jolla intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 89 Ikä : 40 Location : Helsinki Registration date : 20.03.2011
| Aihe: Vs: Lahden tankoilijat? To Toukokuu 12, 2011 7:18 am | |
| Tosi harmi meidän kannalta mut onnea kuitenkin Lahteen! ja ihanaa jos tuut pitää jotain workshoppia jossain vaiheessa tai jotain! | |
|
| |
Iinuski basic spinner
Viestien lukumäärä : 26 Ikä : 34 Location : Lahti Registration date : 03.05.2011
| Aihe: mahtavaa! To Toukokuu 12, 2011 7:48 am | |
| Käyn tänään Muevessa kokeilemassa mutta enköhän laita sitä sähköpostia | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Lahden tankoilijat? To Toukokuu 12, 2011 1:15 pm | |
| hmmm, täältä katsottuna Lahti ei ole yhtään sen hankalamman matkan päässä kuin Helsinki(RTP)kään, melkeen jopa iisimpi.. täytyypä olla kuulolla | |
|
| |
Inila basic spinner
Viestien lukumäärä : 6 Ikä : 42 Registration date : 30.09.2010
| Aihe: Vs: Lahden tankoilijat? To Toukokuu 12, 2011 6:27 pm | |
| - Iinuski kirjoitti:
- Käyn tänään Muevessa kokeilemassa mutta enköhän laita sitä sähköpostia
Ootko Iinuski lukenu foorumilta Mueven tunneista? On enemmän pyllynpyöritystä kun akrobatiaa... Mun on Miia pitäny kysyä kans noista yksityistunneista. Olen kotitankoilija ja tarviin tekniikkan apuja! Mä laitan kans yksärii?! | |
|
| |
Iinuski basic spinner
| Aihe: Inilalle Pe Toukokuu 13, 2011 9:07 am | |
| Joo, olen lukenut kaiken tosta Muevesta täältä ja suomi24 ja tiedän kaikkien kannan asiaan Tunnilla oli ihan mielenkiintoista olla vaikka paljoa ei tangoilla saatu olla. Millaisia teidän ensimmäiset tuntinne ovat olleet ihan noin yleensä "paremmilla" saleilla? Muevessa se oli kyllä aikamoista pyllynpyöritystä mutta se sinänsä ei haittaa mua, mutta jos en koskaan saa alkaa harjoitella tangolla niin en jatka tuolla Musta vaan tuntuu etten jaksaisi kannatella itseäni tangolla kokonaista tuntia, tuli ainakin sellainen tunne kun muutamaa nostoa harjoiteltiin.. Ja voi vitsi miten kömpelö olo mulla oli siellä! Ajattelin että mun baletti ja potkunyrkkeilytaustasta olis jotain hyötyä kun mulla on kuitenkin käsivoimaa aika paljon, mut EI. oijoi se oli niin noloa | |
|
| |
Eiju89 basic spinner
Viestien lukumäärä : 23 Ikä : 35 Location : Lahti Registration date : 21.08.2011
| Aihe: heips ! Ti Elo 23, 2011 3:48 pm | |
| mä asun lahessa ja oon käyny tuolla rock the polessa en oo harrastanut vielä pitkää mutta sinnikkäästi yritän päästä ainakin kerta viikkoon käymää helsingin harjottelemassa ! : D | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Lahden tankoilijat? | |
| |
|
| |
| Lahden tankoilijat? | |
|