Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä?

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 33
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

(Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Empty
ViestiAihe: (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä?   (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Icon_minitimeSu Syys 05, 2010 9:35 pm

Harkitsen hakevani opiskelemaan Turkuun ensi vuonna. Aloin googletella tankotanssia, tanssia ja akrobatiaopetusta Turusta mutta en löytänyt oikein mitään.. taitaa olla paljon vähemmän vaihtoehtoja kuin Helsingissä. Tuntuisi vähän ikävältä mennä opiskelemaan kaupunkiin jossa ei ole harrastusmahdollisuuksia.

Onko täällä foorumilla ketään tankoilijoita Turusta? Smile Missä käytte treenaamassa? Muita kouluja ei taida olla kuin tämä Taina Kovalaisen tanssistudio?
Ja mikä olisi Turussa paras paikka opetella akrobatiaa? (lattia ja ilma)
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

(Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Empty
ViestiAihe: Vs: (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä?   (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Icon_minitimeSu Syys 05, 2010 10:12 pm

tuolla funkyssa (http://www.studiofunky.fi) on alkanu nyt syksyllä ekat kurssit, eli eiköhän siellä ens vuonna alkais olemaan jo edistyneempiäkin tunteja, jotenkin luulisin.........
turussahan on sirkuskoulu taideakatemialla, menet tutustumaan niihin sirkuslaisiin, eiköhän sieltä joku kiva akroilupaikka löydy Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

(Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Empty
ViestiAihe: Vs: (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä?   (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Icon_minitimeSu Syys 05, 2010 10:25 pm

mä oon turusta, mut oon ihan kotitankoilija just lähinnä ton takia kun ei oo muita paikkoja kun kovalainen ja funky. tosin funkys oon käyny muuten tanssimas, tosi kiva paikka.
funkys pitää käydä joku 8h tankokurssi (maksaa 100€) ennen ku pääsee niille muille tunneille. yritettiin kaverin kans pähkäillä et mitäköhän siellä 8 tunnin aikana tehään. Question
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

(Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Empty
ViestiAihe: Vs: (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä?   (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Icon_minitimeSu Syys 05, 2010 10:44 pm

eiköhän tollanen ihan kysymällä selviä....
ja voithan kertoa opelle että oot kotona reenaillu yms yms....
kuvittelisin että niillä kahdeksalla tunnilla käydään läpi perusasiat että on helpompi sitten jatkaa niille viikkotunneille tms...
mut mieluummin ehdottomasti menisin funkylle, kovalaisen tunneista en oikeasti ole kuullut mitään hyvää...
jos inverttejä tehdään pitkissä housuissa, voi helposti laskea 1+1...........
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 33
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

(Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Empty
ViestiAihe: Vs: (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä?   (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Icon_minitimeMa Syys 06, 2010 9:51 am

Mä oon kuullut että se sirkuspuoli ois päätetty lopettaa..

Mutta hyvä että siellä on tämä Funky! Kyllä siellä ensi vuonna varmaan on jo vähän edistyneempää Smile Ihme kun Turussa ei oo pelkkää tankoiluun keskittynyttä koulua
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

(Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Empty
ViestiAihe: Vs: (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä?   (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Icon_minitimeMa Syys 06, 2010 10:01 am

no niin, se toki (kulttuuripääkaupunki ja sitä rataa..).....
mut kyllä siellä silti niitä sirkusihmisiä ainaki vielä on Very Happy
joku kaveri muistaakseni kävi jossain jo valmistuneiden sirkuslaisten järkkäämässä aikuisten akrokoulussa, en vaan tiedä yhtään mitä kautta se sinne löysi........
turun koulujen olemattomuutta on lähes turha ihmetellä, siellä ei vaan koskaan toimi oikeen yhtään mitään eikä kellään ole pokkaa tehdä yhtään mitään..........
ja jos yrittää ni noin vuodessa hommat on jo kuollut ku kukaan muu ei uskalla ottaa osaa toimintaan jos se on vähänkin liian erikoista.....
ehkä hieman karrikoitua mut noin 25 vuoden kokemuksella aika totta.........
jos toi funky nyt sitte jäis pysyväksi ratkaisuksi edes Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 33
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

(Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Empty
ViestiAihe: Vs: (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä?   (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Icon_minitimeMa Syys 06, 2010 2:47 pm

Hyvä myyntipuhe Turun kaupungista.. Very Happy Katotaan nyt uskallanko muuttaa sinne ollenkaan. No mut kait siellä ainakin sitä akroa ja tanssia on.. tankoilut saattaa sitten joutua harjoittelemaan kotona. Tai jos hyvin käy niin siellä funkyssa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

(Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Empty
ViestiAihe: Vs: (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä?   (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Icon_minitimeMa Syys 06, 2010 4:18 pm

joo, mulla on koulussaki toi markkinointi pääasiallisena painotuksena, eikö huomaa Wink
on turku oikeesti kiva paikka, mut helposti vaan huomaa että joutuu taipumaan muotteihin vaikka olis kuin voimakastahtoinen....
rakas kotikaupunki se oikeesti on, kyllä sinne kannattaa muuttaa Very Happy
just yks kaveripariskunta muutti sinne ja on heti saanu hirmusti uusia kivoja kavereita, älä ainakaan turhaan pelkää Very Happy
kyllä niitä treenipaikkoja varmasti löytyy, pitää vaan kysellä rohkeesti Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
tuiks
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 08.06.2010

(Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Empty
ViestiAihe: Vs: (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä?   (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Icon_minitimeTi Syys 07, 2010 8:14 pm

Funkyn lisäksi on tosiaan tuolla Kovalaisen tanssistudiolla noin parisen vuotta (?) ollu tankotanssia. Itse oon käyny siellä ja oon tykänny. Sekaan vaan, Tainalle kannattaa soittaa ja kysyä mikä tunneista ois sopivin. Ja inverttejä ei oo mun läsnäollessa tehty pitkissä housuissa mut en tietty aina oo ollu paikalla...

Ja Turku on oikeesti kiva paikka! Talvella vaan tuulee kylmästi mut muuten jees Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

(Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Empty
ViestiAihe: Vs: (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä?   (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Icon_minitimeTi Syys 07, 2010 11:06 pm

et varmaan oo Tuiks lukenut noita aikasempia keskusteluja kyseisestä tanssistudiosta...
mut mahtavaa että sulla on ollut hyviä kokemuksia sieltä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
tuiks
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 08.06.2010

(Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Empty
ViestiAihe: Vs: (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä?   (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Icon_minitimeKe Syys 08, 2010 6:08 pm

Oon jonkin verran lueskellut juu, oman mielipiteeni ja kehoituksen käydä katsomassa tai ainakin ottaa selvää oisko kovalaisella tarjota jotain sinille kerroin lähinnä siks, ettei kannata hylätä täysin tätä turun (lähes ylitsepursuavan runsasta...) tarjontaa ilman että käy itse tsekkaamassa tilanteen Smile

Persoonahan tuo Taina on, eikä kaikki varmasti tykkää... Itse ajattelin käydä myös funkyssa katsastamassa tilanteen omin silmin, sieltäkin takuulla saa jotain uutta ja kivaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

(Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Empty
ViestiAihe: Vs: (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä?   (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Icon_minitimeKe Syys 08, 2010 6:11 pm

kerro funkystä sit et mitä siel tehää se eka 8 tuntii ja muutenki kokemuksia Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
tuiks
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 08.06.2010

(Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Empty
ViestiAihe: Vs: (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä?   (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Icon_minitimeSu Loka 03, 2010 1:51 pm

Nyt on funkyn tankotunti tsekattu näin sunnuntain iloksi. Tosi hienot tilat oli ja iloisia ihmisiä Smile Olin sellaisella 20+ tunnilla ja aika perussettiä mentiin, ei ainakaan mun mittapuun mukaan ollu mitään vaikeeta. Oon siis ihan tällainen perustankoilija. Kuulemma muilla tunneilla on ollu myös vaikeempia juttuja ja aattelinkin kävästä vielä uudestaan katsomassa jos ois jotain enemmän mulle sopivaa.

Jos oot treenaillu kotona ja perusjutut sujuu niin kannattaa varmaan soittaa ja kysyä voisitko mennä suoraan jatkotunneille vai haluavatko että on käynyt jonkin peruskurssin, sillähän se selviää. Siellä varmaan käydään läpi nooita perusjuttuja, pyörähdyksiä ja sen sellaisia.
Testaamaan vaan itse niin parhaiten saapi selville tykkääkö ja onko jotain tarjottavaa!

EDIT: Muutama tuttu tankoilija oli myös käyny funkyssa ja heille oli kerrottu et tällä hetkellä kaikki tunnit on alkeistasoa, joulun jälkeen katsotaan tilannetta uudelleen. Tällä hetkellä kävijät ovat kuulemma vielä alkeistasolla, siks näin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





(Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Empty
ViestiAihe: Vs: (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä?   (Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
(Tanko)tanssin opetusta Turussa ? Onko sitä?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Tankotanssi-opetusta Gentlemans clubilla???
» JOENSUUssa opetusta?
» Yksityistunteja Turussa?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Harrastuspaikat-
Siirry: