Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Lappeenranta hohoi?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Riksu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 09.06.2010

Lappeenranta hohoi? Empty
ViestiAihe: Lappeenranta hohoi?   Lappeenranta hohoi? Icon_minitimeMa Syys 13, 2010 8:19 am

Onko täällä ketään muita yksin puurtajia?

Olisi mukavaa saada seuraa, tai edes henkistä tukea tähän takametsien tankoiluun. Surkeaa kun täällä ei saa vielä opetusta!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Tazze
intermediate inverter
intermediate inverter
Tazze


Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 21.10.2009

Lappeenranta hohoi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lappeenranta hohoi?   Lappeenranta hohoi? Icon_minitimeMa Syys 13, 2010 1:47 pm

Hei!

En enää asu lappeenrannassa mutta käyn moikkailemassa perhettä siellä satunnaisen harvinaisesti. Esim nyt tulevana viikonloppuna siellä taas ollaan. Jos kaipaat seuraa voisin hyvin tulla tunniksi pariksi viikonloppuna tai jokin toinen kerta kun olen lappeenrannassa käymässä. Kaverin kanssa on aina kivempaa Smile

Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Lappeenranta hohoi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lappeenranta hohoi?   Lappeenranta hohoi? Icon_minitimeMa Syys 13, 2010 4:09 pm

Ai mitä onks täällä joku Lappeenrannasta! bounce
Ite oon alunperin Joutsenosta ja muutin reilu vuos sitten leprasta pois (poikaystävän perässä tietenkin).
Miul on sielpäi vaik kui paljon tuttuja, jotka haluis alottaa tankoilun mut ei juur opetuksen puuutteen takia oo uskaltanu. Hitsi ko joku kuntosali tai vastaava tajuis hankkii tankoja sinne ni voisin vaik ite tulla opettamaan alkeita. Ei sillä et kauheesti osaisin mut on se parempi ko ei mitään Very Happy

Äh nyt tuli koti-ikävä. En oo koko kesänä ehtiny käymään mut lokakuussa meinasin viettää vähä pitemmän visiitin Etelä-Karjalassa. Voisin ehkä uskaltautuu seuraks?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
Riksu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 09.06.2010

Lappeenranta hohoi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lappeenranta hohoi?   Lappeenranta hohoi? Icon_minitimeMa Syys 13, 2010 7:15 pm

Hienoa, että seuraa löytyy! Olen tilanteessa, että ollaan keskiviikkona vasta muuttamassa takaisin Etelä-Karjalaan 10 vuoden pk-seutuelämän jälkeen. Tankokin on siis vasta Ahlsportilta tilattu. Eli ihan just nyt ei vielä ole tankoilu mahdollista, mutta tulevaisuudessa kyllä!

Olen ihan tumpelo ja aloittelija vasta, ja minulla on kaksi pientä lasta (kohta 3 v. ja 8kk), joten tankoilussa on siis aikataulullisiakin haasteita. Mutta jos suinkin joskus kun tanko saapuu, saadaan aikataulut sopimaan, niin olisi tosi kivaa! Eli siis ilmoittakaa jos tuutte tännepäin.

Ja siis maimiau, minäkin tarkennuksena olen muuttanut Joutsenoon, että niissä piireissä sitten.

Tazze, ties vaikka meillä olisi yhteisiä tuttuja, sen verran vähän on ikäeroa. En siis itse ole kotoisin Lappeenrannasta enkä Joutsenosta, mutta osakunnassa olen paljon tutustunut sieltäpäin oleviin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tazze
intermediate inverter
intermediate inverter
Tazze


Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 21.10.2009

Lappeenranta hohoi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lappeenranta hohoi?   Lappeenranta hohoi? Icon_minitimeTi Syys 14, 2010 6:35 am

Riksu mahdollisesti voisi jotain tuttuja ollankkin. Mutta aika vähän enää mun kavereista lappeenrannassa asuu. Kaikkia tää pk-seutu on tuntunut kiinnostavan. Mulla voi kyllä olla niin etten kerkeä seuraavan kerran tän viikonlopun jälkeen kun ens vuoden alkupuolella. Mutta siihen mennessä sulla on jo ainakin tanko pystyssä Smile

Oman tankon tietty olisin nyt voinut mukaan ottaa mutta jos vasta keskiviikkona muutatte ni taitaa olla sen verran kiirusta ettei tankoiluja kerkiä miettiä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lappeenranta hohoi? Empty
ViestiAihe: Vs: Lappeenranta hohoi?   Lappeenranta hohoi? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lappeenranta hohoi?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: