Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?

Siirry alas 
+12
Olgimax
angela
Em Kay
Ish
merqus
Saila
Eeva
elisa
Tea
Tazze
minnamaria
noora
16 posters
KirjoittajaViesti
noora
basic spinner
basic spinner
noora


Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 42
Location : rööperi
Registration date : 04.08.2009

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 12:31 am

Ne mimmit jotka on hommannu tangon kotiin, niin tuleeko sitä käytettyä? Siis muutenkin kuin silloin kun poikakaverille heittää kierroksen tai frendiporukalla leikitään 12 apinaa tangolla lauantai-iltana puolen yön aikaan Very Happy
Mä huomaan että innostus lajiin on hiipunu eikä kumpikaan koulu stadissa oikein innosta. Rtp kanssa sukset ristissä ja pole4fit ei oikein sekään kolahda.
Nyt mä oon kuntosalilla duunissa ja käyn treenaa sirkuksella kaikkee kivaa. Täytyy kyl sanoo et toi sirkustreeni tekee ihan gutaa tangon jälkeen.
Mut ihan kokonaan en haluis tankoilusta luopua, on se kumminkin sen verran hauskaa.
Aika moni mun vanhoista oppilaistakin hommas tangon kotiin, mut tuntuu et ne jää aika vähälle käytölle. Pitääks kukaan oikeesti ihan kunnon tankotreenii kotona?
Mä luulen et aika moni tekis silleen et käy tunnilla tsiigaa parit muuvit ja sit kokeilee niitä himassa?
Mä meinaan ajattelin et lainaisin nyt tangon kotiin.. Jos saa jonkun kaverin treenailee kimpas, niin se varmaan nostaa motivaatioo..?
Kaipaisin vähän tangonomistajien mielipiteitä..
Noora
Takaisin alkuun Siirry alas
http://Rock the Pole - Tankotanssi http://www.rockthepole.fi
noora
basic spinner
basic spinner
noora


Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 42
Location : rööperi
Registration date : 04.08.2009

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 12:34 am

Nii joo ja mä tarkoitan nyt ihan tavallisia treenaajia, en niitä ihmisiä jotka opettaa tai pyrkii joka kisaan ja esitykseen. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://Rock the Pole - Tankotanssi http://www.rockthepole.fi
minnamaria
intermediate spinner
intermediate spinner
minnamaria


Viestien lukumäärä : 66
Ikä : 34
Location : Lahti
Registration date : 03.01.2010

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 2:05 am

Kyllä kotitangolla tulee treenailtua Smile Himassa on kans se hyvä puoli, et saa laittaa omaa musaa soimaan ja tehä juttuja oman mielensä mukaan. Ja mulla ainakin tulee sellasia, että "ton jutun mä haluun nyt oppia" ja sitten vaan harjottelemaan.
Välillä saattaa olla pidempiäkin taukoja ettei koske koko tankoon (esim. kesällä mun kämppä ainakin oli niin sietämättömän kuuma, et ei yksinkertasesti energia riittäny) ja sitten on niitä aikoja milloin treenaa tosi useinkin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Tazze
intermediate inverter
intermediate inverter
Tazze


Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 21.10.2009

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 8:23 am

Mulla on kotona tanko mitä olen käyttänyt ehkä kolmesti koska musta tunneille on vaan paljon kivempaa. Uusia juttuja on helpompi kokeilla kun voi pyytää jonku varmistamaan. Lisäksi vaadin kyllä jonkun vähän potkimaan kun muuten olen vähän huono saamaan aikaiseksi.

Varmaan jos ei olis mahdollisuutta mennä tunneille ja olis kaveri kenen kanssa tankoilla niin kotitanko olisi kyllä hurjan paljon kovemmassa käytössä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tea
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 172
Ikä : 38
Location : Ähtäri
Registration date : 28.11.2008

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 8:48 am

Mä tankoilen lähestulkoon pelkästään kotona. Välillä tulee kausia, jolloin on melkein joka päivä tangolla ja välillä tosiaan saattaa olla useampikin viikko taukoa. Nyt on ihan törkeän kiire aikataulu remontin ja töiden takia, joten tankoilu on jäänyt vähemmälle, mutta kova hinku aina olisi tangolle ja välillä tulee ihan sellaisia puolen tunnin treenejä edes tehtyä, kun enempää ei vain ehdi. Innolla ootan, että on talo valmis ja muutto ohi ja ehtii taas tankoilemaankin Smile

Mutta siis kyllä sillä kotitangollakin tulee harjoiteltua Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
elisa
intermediate inverter
intermediate inverter
elisa


Viestien lukumäärä : 128
Registration date : 13.06.2009

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 10:03 am

Kyllä sitä tuli aluksi pyörittyä, mutta sitten, kun tuli jonkinlainen lukko eteen, koko homma on jäänyt. Mulla siis ko lukko on invertti ja takanoja, ei vaan suju. Asiaa tietenkin pahensi se, että mun vasen ranne kiukutteli todella pitkään, lähes puoli vuotta, tauon ansiosta se on taas kondiksessa.
Nyt olen miettinyt tangon myymistä, mutten toisaalta haluaisi, sillä laji on kuitenkin tosi kiva. Fiksuinta olisi mennä tunneille, mutta hinta kirpaisee, kun on jonkin aikaa käynyt yliopistoliikunnassa, jossa 3kk on 39 euroa ja lajeja valtavasti joogasta pumppiin ja reggaetoniin...

Kaipa mä vaan jatkan tätä säätämistä Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
intermediate inverter
intermediate inverter
Eeva


Viestien lukumäärä : 140
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 28.07.2009

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 10:51 am

Minun ainakin tulee harjoiteltua. Yleensä n. kerran viikkoon joskus useamminkin. Treenit sisältävät lämmittelyn, pyörähdyksiä ja kiipeilyä/inverttejä jne. Ja monesti vielä lihaskunto osuuskin.
Jos treenaan ilman kiirettä minnekään saan kulutettua helposti tunnin tai parikin tangon kanssa Smile

Tunneilla käyminen on minulle kuitenkin pakollista, muuten jumittaisin ikuisuuden samoissa liikkeissä.

Kotona treenaamisessa on sekin etu että voi kaikessa rauhassa kerätä kaikki kotoa löytyvät pehmusteet tangon alle ja kokeilla liikkeitä vaikka miten matalalla jos vähänkään epäilyttää tangolla pysyminen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 10:58 am

tulee treenattua, koska en käy tunneilla (ainakaan vielä). kerran - pari viikossa pyrin tankoilemaan. alkulämmittelyt, sit spinnailua ja nyt taas ku invertti ei suju nii sitä taas runnon menee. cross knee releasin haluisin kans oppii.. niin ja tanssin sit iha muute vaa. nyt on kiva ku ostan kokovartalopeilin ni nään vähä mitä teen. ei tarvi joka kerta kuvata Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 3:04 pm

Enempi tuo tuntuu olevan tuossa pitämässä lattiaa ja kattoa erossa toisistaan Razz Varmaan tulisi enempi treenailtua, jos saisi videokameran mitenkään fiksusti treenejä kuvaamaan. Risoo kun kämpällä ei yhtään näe juttuja mitä tekee. Peilikin on niin pieni, että tarttee olla just ja tasan oikeassa kohdassa, että näkee edes osan siitä asennosta mihin päätyy. Toinen on toki myöskin turvallisuussyyt. Kun ensimmäisiä kertoja treenailin kotosalla niin tulin selkä kaarella tangolta alas ja sai hetken keräillä itteään lattialla ennen kun pääsi nousemaan ylös. Jos joskus pahemmin kävisi niin menis kuitenki hetki ennen ku alkais kukaan kaipaamaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 3:11 pm

Merqus: viestiä vaan kavereille kun alat treenaamaan " jos musta ei kuulu tunnin päästä mitää, soita ambulanssi" Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 3:15 pm

Ish, Olen todennu, että omalla kohdallani helpompaa ja hauskempaa on vaan mennä tunneille Wink Ehkä sitten joskus (opiskelujen lopettamisen jälkeen?) kun virtaa riittää kotiinki kulutettavaksi Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 3:19 pm

Mun ainakin tulee aika tiuhaan sitä käytettyä!!! Ja miten saa lisättyä kotitangon käyttöä on
a) pyytää kaverin treenaamaan - on motivoivampaa
b) videoi treenejä - näkee kehityksen
c) roudaa tangon jonnekin mestaan, missä on enemmän tilaa (esim. mä vien meidän aerobic-saliin)
Sitten kun sen roudaa ja on nähnyt sen vaivan, tulee ainakin treenattua!

Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 9:53 am

noora kirjoitti:
Siis muutenkin kuin silloin kun poikakaverille heittää kierroksen tai frendiporukalla leikitään 12 apinaa tangolla lauantai-iltana puolen yön aikaan Very Happy

Yleensä just näin Very Happy Mun sen sä varmaan tiesitkin Wink Mut kyl mä pitkästä aikaa vedin kunnollisemmat treenit pari viikkoa sit ja jopa aika onnistuneesti. Mut mä oon niin laiska, etä kauheen vaikee tehä mitään oma-alotteisesti... Ehkä tosiaan jos olis seuraa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Olgimax
intermediate spinner
intermediate spinner
Olgimax


Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 45
Location : Sotkamo
Registration date : 27.12.2009

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 9:54 am

Mulla lähin koulu on nykyisin parinsadan kilsan päässä, eli kotitanko on ihan ehdoton kaveri! Treenattua tulee ainakin pari kertaa viikossa (pistän treenejä ihan kalenteriin, koska oon sen tyyppinen ihminen että tykkään suunnitelmallisesta elämästä :-) ), mutta totuuden nimissä on sanottava, että Hkissä asuessa kotitreenailu jäi vähemmälle vaikka mulla sielläkin tanko oli. Se oli jotenkin helpompaa mennä vaan koululle paimennettavaksi, erityisesti sen takia että vihaan yksin lämmittelemistä. Mut siihenkin on alkanut tottua - yks kotitreenauksen parhaista puolista kun tosiaan on just se että musiikki on omavalintaista, ja muutenkin voi häröillä aika estottomasti. tongue Ja kuten Em Kay sanoi, myös treenikaveri ja videointi on hyviä motivaattoreita: meidän olohuoneessa peilin sijoittaminen sopivaan kohtaan on mahdotonta (liikaa ikkunoita), mut videoimallahan näkee vielä paremmin että miten joku liike tai combo nyt menikään.. Ja mä oon tän foorumin kautta löytäny Razzin Nurmeksesta, jonka kanssa nähdään lähes viikottain jomman kumman kotona (90 kilsaa suuntaansa ei oo näillä lakeuksilla matka eikä mikään kun syy on hyvä!) ja yhteisistä treeneistä saa aina mukavasti potkua omin päin harjoittelemiseen. Eli Noora lainaa vaan se tanko ja ota tavaks vaikka alkuun kerta viikkoon tehä sen kanssa jotain, ja jos saat jonkun kaveriks niin aina parempi. Joskus saattaa olla inspistä tehä enemmän, joskus vähemmän, mutta teetpähän kuitenkin. Ois tosi sääli jos lopettaisit lajin, sä oot niin lahjakas ja ollu suuri inspis ainakin allekirjoittaneelle (kiitos vielä kerran kaikista loistavista tunneista)!!! I love you I love you I love you

PS. Turvallisuusnäkökohdat ei sitten oikeesti oo mikään leikin asia. Kotona yksin ollessa pitää tehdä vain juttuja, joihin sillä hetkellä tuntee että taito ja voima riittää. Eli ei esim. vastikään opittuja ayshoja puolentoista tunnin treenaamisen jälkeen kun kädet on jo ihan spagettia. Vaikka mun keväinen onnettomuus tapahtuikin tunnillta, ois se ihan hyvin voinu tapahtua kotonakin koska en siihen aikaan viel tajunnu varoa olin sitte tunnilla tai himassa (lähin tekemään liian rankkaa juttua liian uhkarohkeesti liian myöhöisessä vaiheessa treeniä), ja sillo ei ois ollu ketään auttamassa, mitä en uskalla ees ajatella kun puistattaa niin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://poleofthewild.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 10:03 am

Näinpä. Mä myös usein treenaan yksin studiolla - ilmoitan aina miehelle, että jään treenaamaan, niin osaa sitten olla huolissaan vasta sopivan ajan päästä. Kantapään kautta opeteltua, että 'kyllä mä vielä yhden jaksan' tai 'nythän tää sujuu kuin tanssi, mitähän tapahtuis jos päästäisin kädet / jalat irti' on niitä vaiheita omaa treeniä, jolloin kannattaa lopettaa Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 12:05 pm

Mulla on ollut oma tanko vasta niin vähän aikaa, etten osaa vielä sanoa, kuinka paljon tulee jatkossa käytettyä. Varsinaisilla ohjatuilla tunneilla käyn kuitenkin 3-4 krt / vko, joten en kauhean omatoimisesti edes ajatellut lajia harrastaa. Yksi juttu kuitenkin kiinnostaisi kovasti kuulla, nimittäin miten otatte lämmön tehokkaasti päälle kotioloissa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 12:13 pm

mä ostin vertical dancen dvd:t ni sen ekan dvd:n alkulämpän teen ja saatan jotain omaa vielä säätää.. tai sit mul on toi crosstrainer mut sen kans on kyl tylsää
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 12:39 pm

^ Kun en satu kyseisiä julkaisuja omistamaan, niin jaksaisitko selostaa vähän tarkemmin, mitä kyseinen alkulämppä pitää sisällään! Kaipaisin vinkkejä tehokkaaseen, pienessä tilassa tehtävään lämmittelyyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 12:49 pm

Mä käyn yleensä samat lämmittelyt läpi mitä vedän tunnillakin sillä viikolla, saa samalla
muutettua jotain jos tuntuu siltä ja tietää et tulee kunnon lämmittelyt alle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gilrain
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 17.08.2010

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 3:53 pm

Mulla ei ole omaa tankoa vielä kun ihan aloittelija olen mutta oon jo ehtinyt miettiä että tulisiko sitä tankoa oikeasti käytettyä jos hankkisin. Mä olen myös niin mahdottoman laiska tyyppi etten yleensä saa tehtyä mitään jos joku ei pakota. Tosin nyt viimeisen pari viikkoa olen jopa intoutunut venyttelemään joka ilta kotona jota en koskaan tehnyt ennen kuin aloitin tankotanssin harrastamisen, joten voisihan se olla että sitä tulisi treenattua. Kuitenkin nyt kun studio on ehkä kilsan päästä kotona taidan vielä odottaa että sillä tangolla osaisikin jotain tehdä ennen kuin sen hankkii. Muuten poikaystävä ei tasan uskoisi että oikeesti käyn tunneilla kun sinne sanon meneväni, vaan luulisi että menen oikeesti lähibaariin pariksi tunniksi juomaan kaljaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Razz
intermediate spinner
intermediate spinner
Razz


Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 06.09.2009

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 4:51 pm

Mun kotitreenaus on ollut vähän kausittaista. Viime talvena hankin tangon ja aluksi sillä tulikin treenattua aika usein. Kesällä taas tanko sai olla jokseenkin rauhassa kun sisällä oli niin kuuma, että paljon mielummin harrasti jotain ulkolajeja kavereiden kanssa. Nyt syksyllä treenaillaan Olgimaxin kanssa miltei viikottain jomman kumman kotona, ja pyrin reenaamaan siinä välillä vähintään kerran yksinkin.

Paras treenimotivaattori on kyllä treenikaveri. Toiseksi paras on hyvä musiikki. Tietyt biisit nyt vaan saa tanssijalan vipattamaan (tässä tapauksessa myös tankokädet ja -jalat). Tällä hetkellä munkaan ei tule juuri tunneilla käytyä kun ne on kaikki niin kaukana. On hyvä kun on joku potkimassa etenpäin Very Happy Kaverista on myös paljon apua kun tarvii jonkun varmistamaan tai neuvomaan jossain liikkeessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
noora
basic spinner
basic spinner
noora


Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 42
Location : rööperi
Registration date : 04.08.2009

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeTo Syys 30, 2010 11:13 am

Olgimax kiitos kauniista sanoista. <3

Eipä noi lämmittelyt kyllä oo ongelma ja eiköhän se tanko tule. Kysyn sitten jotain kaveria, kun aika varmaan yksin treenaaminen käy tylsäks. Alan pitää kotitunteja, niin saan kaverin cheers
Bruno voi sitten taas ihmetellä kun mamma kikkailee. Nyt oon käyny sirkuksella treenailee ja yrittäny himassa pari kertaa käsiseisontaa ja omasta mielestäni oon kehittynytkin vaikka koira mulkoileekin edelleen todella epäuskoisesti. Rolling Eyes

Ainakin toi idea tangon roudaamisesta jonnekin, pystyttämisestä ja roudaamisesta takaisin on mun kohdalla ihan suutari. Vitsi mikä vaiva..
scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
http://Rock the Pole - Tankotanssi http://www.rockthepole.fi
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitimeTo Syys 30, 2010 12:07 pm

^Joo mä voin tulla sit sun kotiopetukseen cheers

Ikävä sun tunteja!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Empty
ViestiAihe: Vs: Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?   Tuleeko kotitangolla harjoiteltua? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tuleeko kotitangolla harjoiteltua?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: