Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kohti tavoitteellisempaa treenausta

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
tankoanna
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 06.01.2010

Kohti tavoitteellisempaa treenausta Empty
ViestiAihe: Kohti tavoitteellisempaa treenausta   Kohti tavoitteellisempaa treenausta Icon_minitimeTo Syys 30, 2010 11:37 am

Hei,
mä olisin kiinnostunut treenaamaan polea jokseenkin tavoitteellisesti.
Oon nyt jonkin aikaa miettinyt, että onkohan pääkaupunkiseudulta mahollista saada personal pole traineria, joka auttais edistymään niin nopeasti, kuin vain mahdollista.

Käyn tunneilla pari kertaa viikossa ja oon 2-3-tasoa. Jonkinlainen personal trainer tois ehkä lisämotivaatiota tähän hommaan, kun nyt tuntuu, etten oo puoleen vuoteen edistynyt ollenkaan.

Ajatuksena olis, että tää "omaohjaaja" tekis mulle jonkinlaisen treenisuunnitelman ja tapais mua esim kerran kahessa viikossa yksityistunnin merkeissä. Olisko joku kiinnostunut alkaan opastaan mua? Ja paljonko maksais? Mulle saa laittaa yksityisviestiä, otan kaikki huomioon. Ja RTP ja Pole4fit, onko teillä mahollista tarjota jotain tällasta?

Ja koska oon kuullut niin paljon hyvää Oonan piiskausopetuksesta, haluaisin Oonaltakin jonkun hinta-arvion.. Smile

Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Kohti tavoitteellisempaa treenausta Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti tavoitteellisempaa treenausta   Kohti tavoitteellisempaa treenausta Icon_minitimeTo Syys 30, 2010 12:17 pm

Hello!

Laita mulle meiliä oona.kivela@gymicom.com

Oona k:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
 
Kohti tavoitteellisempaa treenausta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: