| Laitoin teidän videoita blogiin... | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Laitoin teidän videoita blogiin... Pe Helmi 01, 2008 9:29 am | |
| http://tankotanssi.blogspot.com/2008/01/suomalaisia-tanssijoita.html Eli otin vain sellaisia, jotka on muutenkin jo internetissä kaikelle kansalle näkyvillä, joko youtubessa tai Tiinalla omassa blogissa. Jos ette halua videota tonne kertokaa niin otan pois. Toisaalta taas jos haluat videon tonne ja ne on kaikki yksityisinä esim. photobucketissa niin vastaile tänne tai laita mailia ja pistän esille blogiin. Ideana olisi tosissaan, että satunnaisetkin kävijät näkee, että Suomessa tätä harrastaa muutkin kuin minä ja Tanja Että kaikki vaan jotka kehtaa, laitan kuvia ja videoita tonne ihan mielelläni. | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Laitoin teidän videoita blogiin... Pe Helmi 01, 2008 10:28 am | |
| Mun kuvia ja videoita saa käyttää kans. Kuvia voit kopsailla täältä http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/ tuolta vaan ei taida saada noita vidoita otettua kun oon ne suoraan koneelta ladannut bloggeriin no mutta youtubessa on ne pari ja voin lykkää sinne lisääkin | |
|
| |
AdminSusie Admin
Viestien lukumäärä : 341 Ikä : 46 Location : Salo Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Laitoin teidän videoita blogiin... Pe Helmi 01, 2008 11:01 am | |
| samoin saa käyttää mun kuvia ja videoita https://s263.photobucket.com/albums/ii154/SusieSouth/ https://www.youtube.com/user/fuzzycowxxx mulla näyttääkin nyt tulevan sitten hiukka pidempi tauko ennenkun uutta materiaali ilmestyy. Sotkee nua työkuviot kovasti harrastuksia | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Laitoin teidän videoita blogiin... Pe Helmi 01, 2008 11:16 am | |
| Susie, sulla on embedding disabled youtubessa. No etin tuolta photobucketista jotain Mia, anteeks, olin unohtanu sun blogin kokonaan! Lisäsin sen tonne linkkeihin nyt. Meinasin et laitan pari jotain youtube-löytöä väliin ja sit lisää suomalaisia että tulee ripoteltua vähän eikä yhdessä köntissä niinku noi liikkeiden nimet. Ainakin mulla tulee yliannostus/menee mielenkiinto. Mutta laitan ehdottomasti tonne kyllä. Pitää katsoa saanko noita bloggeriin ladattuja liitettyä omaan blogiin, jos ei saa ni kuvia voi ainakin laittaa. Hienoa tytöt, kiitos | |
|
| |
AdminSusie Admin
Viestien lukumäärä : 341 Ikä : 46 Location : Salo Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Laitoin teidän videoita blogiin... Pe Helmi 01, 2008 11:24 am | |
| mä voin poistaa sen Embeddingin jostakin niistä. Mä muistin nyt että mähän laiton sellasen sinne kun ameriikkalaiset teinit hiukan mellasti siellä, mä en jaksanut olla niiden kiertomeilien päätähti. Naurakoovat Conanille, se saa siitä rahaa. tai oikeastaan, mä lataan jonkun niistä photobucketiin. | |
|
| |
tinga1911 intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 106 Ikä : 37 Location : Tampere Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Laitoin teidän videoita blogiin... Pe Helmi 01, 2008 3:56 pm | |
| Hienoa, tuolla saadaan varmasti lisää innostuneita Minunkin blogini voi laittaa linkkeihin, tosin sinne tulee tekstiä (ja kuvia/videoita) lähinnä näin ihan alkeista aloittelevan näkökulmasta. Linkki/osoite löytyy allekirjoituksestani... Itsekin alan mainostaa tankotanssia harrastuksena kavereille heti, kun oma tanko saapuu ja saan jotain kuvallista todistetta harrastuksesta (elämäni kun on aikapitkälti nettipainotteista). | |
|
| |
tinga1911 intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 106 Ikä : 37 Location : Tampere Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Laitoin teidän videoita blogiin... Pe Helmi 01, 2008 7:53 pm | |
| Hmph. Oli sitten asetuksissa, ettei allekirjoitukseni näkynyt ollenkaan... Nyt pitäisi näkyä. | |
|
| |
nekuliini hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 364 Ikä : 43 Location : Siikajoki Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Laitoin teidän videoita blogiin... Pe Helmi 01, 2008 10:13 pm | |
| Ei kai minua haittaa, vaikka noita meikäläisen videoita pistetäänkin näytille, mutta en kyllä itse tituleeraisi itseäni sentään lahjakkaimmaksi tankotanssijaksi ennemminkin kärsimättömimmäksi oppimaan. Kiitos kohteliaisuudesta. Itse yritän sen käsillä seisonnan tangolla oppia kunnolla ennen uutta videota, mutta yllättävän vaikeaa on keho pitää oikeassa asennossa, siis kyllähän tangolla käsillä seisoo, mutta eri asia miten se kroppa on siellä. Kun vain olisi peilit, että voisi niistä katsoa liikettä tehdessä ja korjata asentoa suoran visuaalisen palautteen avulla. Nyt sitten videolta pitää pähkäillä, miten se keho siellä loppujen lopuksi oli. No saa nähdä, opinko tekemään sitä liikettä ihan täydellisesti ikinä. | |
|
| |
Kirsi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 186 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 15.01.2008
| Aihe: Vs: Laitoin teidän videoita blogiin... Pe Helmi 01, 2008 10:48 pm | |
| nekuliini: ootko aatellu et siirrät aina harjottelun ajaks sopivaan nurkkaukseen peilin niin että jo treenatessa näet asentosi? mä siirrän aina eteisen ison peilin olkassa olevaa tv-tasoa vasten treenaamisen ajaksi.. vähän se peili on vinkurassa mutta kyllä siitä jonkin verran näkee.. videolta tietenki parhaiten mut se auttaa vasta jälkikäteen.. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Laitoin teidän videoita blogiin... La Helmi 02, 2008 3:25 am | |
| Nekuliini, sä vaan et ole seurannut tankofoorumeita ja ihmisten edistymistä vielä tarpeeksi pitkään. Tollanen edistymisvauhti kuin sulla on todella harvinaista. En ole ikinä ennen nähnyt, itse asiassa. Sanot mitä sanot, mutta lahjoja kyllä löytyy tähän hommaan Ja joo, eteisen peilin voi laittaa johonkin lattiatasoon yläviistoon. Videolta katselukin auttaa kun katsoo heti perään videolta mitä tuli tehtyä, eli tanssii ihan pari minuuttia ja sit pitää hengähdystauon ja katsoo sen videon saman tien. Sit uusi yritys ja katsoo menikö oikeaan suuntaan. Mulle itselleni tollanen treenaaminen videon kanssa on itse asiassa helpompaa koska joissain asennoissa pään asentokin on olennainen, ja jos yrittää niska vinossa ketkuilla, että näkisi peilistä, menee lopulta koko asento pieleen. | |
|
| |
annukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Vs: Laitoin teidän videoita blogiin... La Maalis 22, 2008 9:35 pm | |
| Kaikkien teidän innoittamana avasin myös oman treeniblogin johon tulevisuudessa sitten laitan kuvia,videoita ja treenien tuloksia yms.muuta kivaa minä löydyn sitten tuolta http://annukantreenit.blogspot.com/ | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Laitoin teidän videoita blogiin... | |
| |
|
| |
| Laitoin teidän videoita blogiin... | |
|