Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Miten vahvistaa ranteita?

Siirry alas 
+16
Tsudy
Saila
Lotta.
Ish
OonaK
Eeva
Terhi
Robyn
Pauliinainen
-Hanna-
johrunna
jiji
tinga1911
AdminSusie
Iina
Sanni
20 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimePe Helmi 01, 2008 12:03 pm

Mulla on ollut ongelmana aiemmin heikot ranteet, duunissa muutama vuosi sitten (ennen hoitovapaalle jäämistä) jouduin vähän väliä käyttämään rannetukea vasurissa. Pitkään on mennyt hyvin, mutta nyt tämän uuden harrastuksen myötä on alkanut huolestuttaa jos vaiva tulee uudestaan..

Siis te salihirmut ja muut liikunnalliset, millaisilla liikkeillä voisin kotioloissa treenata ranteita vahvemmaksi? Muita vinkkejä, noin tankoilua ajatellen? Oisko esim. ranteenlämmittimiä hyvä käyttää..? Kaikki kommentit tervetulleita, kiits Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimePe Helmi 01, 2008 1:38 pm

En haluaisi markkinoida tätä ihmetuotteena, mutta sitähän se on: http://www.powerball.fi Katso sivuilta esittely, tämä katkaisi muutamassa viikossa mun monta vuotta kestäneen kipukierteen. En toki voi sanoa, että kaikille näin kävisi, mutta omalta osaltani edistys on ollut aivan uskomatonta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimePe Helmi 01, 2008 1:40 pm

mä olen kokeillut tuota laitetta. Se on aivan uskomaton. Mä olen ollut niin laiska etten ole saanut vielä hakituksi sitä.
Vahvistaa ranteita ihan pirusti. Edellisessä työpaikassa pojat kilvan treenas tuolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
tinga1911
intermediate inverter
intermediate inverter
tinga1911


Viestien lukumäärä : 106
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 17.01.2008

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimePe Helmi 01, 2008 3:59 pm

Itsekin tuon powerballin hommasin ja minun esimerkistäni sen hommasivat myös (rannevaivaiset) muusikko-isoveljet. On meinaan loistava tapa vahvistaa ranteita, tosin kannattaa varoa, ettei aluksi tee liikaa... Itse onnistuin siinä ja nyt onkin ollut pakko pitää pari päivää taukoa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/tinga1911
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimePe Helmi 01, 2008 7:55 pm

Hei, kiitos! Enpä ollut ikinä kuullutkaan moisesta... Tilaus lähti menemään justiinsa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
jiji
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 28.02.2008

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimeTo Helmi 28, 2008 12:44 pm

Tämä foorumi osoittautuu koko ajan vain hyödyllisemmäksi minulle!

Mä en ole koskaan tuollaisesta pallosta kuullutkaan, vaikka olen käynyt lääkärillä jos jonkinmoisella vammani takia. Toisaalta tähän ranteeseeni ei auta muu kuin leikkaus. Tekevät siis sellaisen "totaalifuusion", eli oikea ranteeni luudutetaan. Jostain tuolta lonkan seudulta ottavat luuta tuohon ranteeseen. Vaivallani on hieno nimikin, kienböckin tauti. Toisinsanoen se on puolikuuluun kuolio. Kesällä liukastuin ja otin kädellä vastaan - tärähdyksestä seurasi kamala turvotus ja kivut ja röntgenillä sitten löydettiinkin tällainen sairaus - vastaus vuosia vaivanneeseen rannesärkyyn. Luonnollisesti se harmittaa, olenhan nuori ja oikeakätinen. Olen ollut sairaslomalla jo yli 7 kuukautta ja jatkuu vielä pitkälle kevääseen ainakin.

Mutta tuollainen pallo lähtikin saman tien tilaukseen. Vasenta kättähän täytyy nyt sitten jumpata ja vaalia senkin edestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
johrunna
intermediate spinner
intermediate spinner
johrunna


Viestien lukumäärä : 86
Ikä : 36
Location : Jyväskylä
Registration date : 19.05.2008

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimeKe Heinä 30, 2008 11:52 am

uskaltaako powerballia käyttää kipeytyneisiin ranteisiin? Vai täytyykö ensin olla "terveet" ranteet? Poikaystävälläni olisi pallo ja voisin sitä käyttää...
Itselläni tanko on ollut nyt pari viikkoa ja ranteet ovat niin kipeänä että täytyy välillä pitää taukoa tankoilusta. ( vaikka eihän sitä tietenkään malttaisi )
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimeKe Heinä 30, 2008 9:26 pm

Kyllä ainakin akuutti kipu ja turvotus kannattaisi olla poissa (viikon lepo, jäät ja buranat). Kannattaa fysioterapeutilta tai osteopaatilta kysellä, koska uskaltaa lähteä kuntouttamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
johrunna
intermediate spinner
intermediate spinner
johrunna


Viestien lukumäärä : 86
Ikä : 36
Location : Jyväskylä
Registration date : 19.05.2008

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimeTo Heinä 31, 2008 9:38 am

kiitti vastauksesta ja nyt kun malttais olla tangoltakin pois niin auttais reippaasti rannekipuun Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimePe Elo 08, 2008 10:09 am

tankotanssija kirjoitti:
Kyllä ainakin akuutti kipu ja turvotus kannattaisi olla poissa (viikon lepo, jäät ja buranat). Kannattaa fysioterapeutilta tai osteopaatilta kysellä, koska uskaltaa lähteä kuntouttamaan.

Akuutti tulehdus ja pahin kipu kannattaa tosiaan alkuun hoitaa pois kylmällä, tulehduskipulääkkeillä ja mikä tärkeintä ja vaikeinta, totaalilevolla Sad . Vahvistava harjoittelu on turvallista silloin kun (lepo)kipua ei enää ole, sitten pikkuhiljaa tangolle. Omakin kokemus tankoilusta se, että alkuun ranteet todella kipeät, mutta toipuvat järkytyksestä kyllä kun kyynärvarren lihasten voima kasvaa. Hyviä harjoitteita kyynärvarren lihaksille voi tehdä myös perusjumppakumpparilla Smile. Vahvistamisen ohella kannattaa muista myös venyttelyn tärkeys, venytellä voi varovaisesti jo akuutimmassakin vaiheessa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Pauliinainen
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 05.08.2008

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimePe Elo 15, 2008 6:35 pm

Huojentavaa kuulla, että rannekipu ja -vihlonta on normaalia. Erityisesti kärrynpyöräote (RTP:n termi) sattuu ranteen sisäsivuun.

Täytynee hommata tuollainen Powerball, kiitos vinkistä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Robyn
basic spinner
basic spinner
Robyn


Viestien lukumäärä : 28
Location : Espoo
Registration date : 16.06.2009

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimePe Kesä 26, 2009 10:37 am

Kiva huomata että on muitakin joilla ongelmia ranteiden kanssa!

Mulla tuli tuo oikea ranne kipeeksi tuossa pari viikkoa sitten ja nyt sitten joudun pitään taukoa tankoilusta kun ei se tunnu paranevan.

Burana 800 nappailen lääkärin määräyksen mukaisesti ja tänään laitan tilaukseen tuon ihme pallo Very Happy

Pitää alkaa jumppaamaan heti kun kipu hellittää ja vasen käsi joutuu koetukselle jo ennen sitä Wink

Kiitos tiedosta!
Takaisin alkuun Siirry alas
Terhi
basic spinner
basic spinner
Terhi


Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 35
Location : Espoo
Registration date : 24.11.2009

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimePe Helmi 05, 2010 11:23 pm

Mahtavuutta! Olen tuskaillut ranteitteni kanssa siitä asti kun rupesin tankoilemaan. Hävettää ihan kun ei kestä käsilläseisontoja. Eipä ole tullut mieleenkään tuo powerball. Poikakaveri tilasi sellaisen joskus vuosi sitten ja kai se on joutunut kaappiin pölyttymään. Mun mielestä se oli aina jotenkin typerä kapistus, mutta nyt kun näen sen aivan uudessa valossa, taidankin penkoa kaapit heti kun pääsen kotiin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
intermediate inverter
intermediate inverter
Eeva


Viestien lukumäärä : 140
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 28.07.2009

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimeLa Helmi 06, 2010 11:12 am

Pallon hankkineet: Riittääkö tuo edullisin malli vai onko digitaalisesta näytöstä oikeesti enemmän hyötyä? Ja taisi niissä digitaalisissa olla mukana joku käynnistysnarukin...?

Tarvitsee kanssa laittaa tilipäivänä tilaus menemään. Vasen ranne on vihotellut sen jälkeen kun kotona kerran treenailin enemmän jaetullaotteella tehtäviä spinnejä.
Lepo on auttanut hyvin, ja se että lopetan aina välittömästi jonkun liikkeen jos ranteeseen sattuu.

Mutta esim. kuntosalilla olen nyt huomannut etten pysty treenaamaan hauiksia käsipainoilla jotka painavat yli 5kg. Lihakset jaksaisivat jo kuudellakin kilolla mutta tuo vasen ranne ei kestä. Ainakaan ranteen sisäpuoli ylöspäin tehtynä. (voiko hauiksia treenata muulla liikkeellä...?)
Inhottavaa, kun täällä foorumilla olen saanut ymmärtää että rannekipu jaetulla otteella tehdessä johtuu nimenomaan siitä ettei käsissä ole tarpeeksi voimaa kun paino tulee alakädelle liikaa. Ja kuntosalilla olisi tarkoitus hakea sitä voimaa, mutta ainakaan tuolla liikkeellä ei pysty.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimeLa Helmi 06, 2010 11:53 am

Likkis, se voiman puute on yleensä nimenomaan puristusvoiman puutetta, johon kuntosali ei yleensä auta (paitsi lähinnä haitallisesti, jos ranteet ja kyynärvarret ovat jo kovilla). Erilaiset puristusharjoitukset, stressipallot tai juuri Powerball auttavat puristusvoiman kehittämiseen paremmin. Edullisin mallikin toimii oikein hyvin, siinäkin pitäisi tulla käynnistysnaru mukana. Itse katselen digitaalisesta näytöstä lähinnä kierrosten määrää, että saan kummallekin kädelle saman verran tekemistä, mutta samanhan katsoo vaikka kelloakin seuraamalla. Kierrosnopeuksia en pahemmin seuraile kun yritän enemmän kuntouttaa käsiäni kuin pystyä koviin suorituksiin.

Silti kuntosalistahan on muutoin totta kai hyötyä, niin voiman kuin lihaskestävyydenkin kannalta. Kuntosalille kannattaa hankkia nostohihnat - oikein käytettynä nostohihnat estävät liiallista puristamista ja auttavat liikkeitä menemään perille sinne, minne kuuluukin (kun puristusvoiman puute tai ranteiden ärtyminen estävät tarpeeksi suurien painojen käytön).
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimeLa Helmi 06, 2010 4:49 pm

Myös ranteita täytyy treenata!

Mä käytän kuminauhaa kerran viikossa molempiin ranteisiin ja mul on siihen ohjelma, jossa käydään läpi kaikki suunnat. Works like a charm. Ei liian jäykkä, vaan sellanen löysä. Pikku punteilla voi myös hyvin treenata ranteita.

oONa K.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimeLa Helmi 06, 2010 6:47 pm

(Komppaan siltä varalta, että joku tulkitsi tuon aiemman viestin niin että ranteita ei mun mielestä tartteis treenata, nyt kun luin sen uudelleen läpi se voi kentie siltä kuulostaa... Tarkoitin siis puristusvoiman lisäksi toki että ranteita tarvitsee treenata. Kuminauhat, pikkupuntit, powerball, erinäköiset puristusvoiman kehittimet ja stressipallot on ihania ranteiden treenailuun, powerballia suosin itse Smile)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimeLa Helmi 06, 2010 8:02 pm

Mulla on stressipallo mutta se ei jotenkin ...istu mun kans. Very Happy
Puntteja mulla on kilosta kymmeneen kiloon saakka ( joo en oo päässy sinne asti likimainkaan)
jotta kai pitäis taas alkaa muistutella ittiänsä. Heli kun joskus oikein näytti mulle kuinka niillä tehdään ranteiden
suhteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimePe Tammi 28, 2011 9:18 pm

Menin nyt sitten ostamaan tosta powerballista jonkun gymstickin version ja voi elämä. Miten on mahdollista, etten osaa käyttää sitä?! Siinä on tommonen kämänen naru, jolla sen sisällä olevan rullasysteemin saa pyörimään, mutta vaikka sitä palloa sitten vispais mihin suuntaan vaan, ni ei sen sisällä olevan systeemin pyöriminen jatku. Onkohan tää mun pallo mätä, vai oonko mä oikeesti näin tyhmä? Katoin youtubesta videoita aiheesta, mutta en mä tajuu. Ei voi olla näin vaikeeta. Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimePe Tammi 28, 2011 9:28 pm

siin kestää hetki ennen ku tajuu miten se toimii Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Tsudy
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 93
Location : Vantaa
Registration date : 06.04.2010

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimePe Tammi 28, 2011 9:36 pm

^^ oi, ihanaa että en oo ainoa Smile Mun avomies kyllä pyörittelee tuota meidän powerballia kummallakin kädellä ongelmitta, mutta mulla ei meinaa sujua millään, joku tahtiin liittyvä ongelma se lienee. Voi tietty olla että sulla on viallinen versiokin, siinä tapauksessa mä oon sitten ainoa, joka ei vaan osaa. Nyt oon muutaman kerran tosin onnistunut jatkamaan sitä pyörimistä oikealla kädellä hetken, mutta en kyllä kauaa, ennen kuin se vaan hiljaa hiipuu ja lopulta pysähtyy. Ja vasemmalla kädellä mahdotonta. Mä oon jo luovuttanut. Joten jos jollain on oikeasti jotain pomminvarmoja vinkkejä miten hitossa tuo toimii, niin otetaan vastaan, mikä siinä on se juju... Oon pitänyt kättä avomiehen käden alla kun se on pyörittänyt ja sillon sujuu, mut sit kun se irrottaa oman kätensä, niin en jostain syystä enää osaakaan. Joku pahanlaatuinen hahmotusongelma mulla... Ehkä pitäs vaan jaksaa aina uudestaan ja uudestaan yrittää, mutta kun hermot menee Laughing No, onpahan iloa ainakin mun miehelle tuosta powerballista Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimePe Tammi 28, 2011 9:51 pm

Okei, no ehkä toi mun vempain sittenki toimii, kun joskus opin sitä käyttämään. Huojentavaa kyllä kuulla, etten oo ainoo, joka ei tajuu Very Happy Tosiaan, jos on vinkkejä, ni antakaa kuulua! Tuleehan täs toki näinki pyöriteltyy ranteita, mutta ei tähän kyllä mitään palloa tartte...

Ja ai niin, jos joku suunnittelee joskus jumppapallon paikkaamista pyörän kumille tarkoitetuilla paikoilla, ni en suosittele, ei nimittäin toimi Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimeLa Tammi 29, 2011 3:26 am

mä oon tiputtanu joskus powerballin vaikka miten monta kertaa kädestä lattialle, ei vissiin oo ihan paras tapa opetella Very Happy
nykyään ei mitään ongelmia, eli se pitää vaan loksahtaa kerran paikalleen et mikä se juju siinä on ja sit sen osaa aina Very Happy

Lotta.: tipuin niin täysiä tolle jumppapallokommentille, en oo hetkeen kuvitellu mitään niin hassua ku jumppapallo täynnä pyöränkuminpaikkoja :DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Jenni H
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni H


Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 20.02.2011

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 7:45 pm

rannepunnerrukset, itse en tosin pahemmin käytä, mutta jotkut tykkää, että auttaa

https://www.youtube.com/watch?v=R1ihdWRUHDI

kässäri (seinää vasten niin kauan kun jaksaa)

itse olen hyväksi havainnut tehdä punttiksella levytangolla ranteita. Myös hauiskääntö myötäotteella on ihan hyvä ranteen treenauksessa.

puristusta en treenaa erikseen, pitäis kyllä varmaan. Tuntuu vaan jotenkin, että ne puristulihakset on muutenkin aina jumissa Neutral Tankoilu, trapetsi ja punttis ilman oteremmeja kay ranteisiin tosin aika lailla.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/jenni.heik
eika
intermediate inverter
intermediate inverter
eika


Viestien lukumäärä : 194
Location : Lahti
Registration date : 07.05.2009

Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 10:29 pm

Päätin koittaa päivällä noita rannepunnerruksia. Ei tullu mitään, kun varsinkin oikeessa kädessä sormet on niin kireellä, ettei taivu juuri ollenkaan yli/taakse...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Miten vahvistaa ranteita? Empty
ViestiAihe: Vs: Miten vahvistaa ranteita?   Miten vahvistaa ranteita? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Miten vahvistaa ranteita?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Miten perhoseen?
» Miten tankotanssin huipuksi?
» miten tanko suoraksi..?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: