Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:)

Siirry alas 
+5
Ewy
Tea
tasuni
Saila
jokarva
9 posters

Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?
Staattinen
Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Vote_lcap89%Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Vote_rcap
 89% [ 50 ]
Spinnaava
Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Vote_lcap11%Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Vote_rcap
 11% [ 6 ]
Ääniä yhteensä : 56

KirjoittajaViesti
jokarva
basic inverter
basic inverter
jokarva

Viestien lukumäärä : 37
Registration date : 29.11.2010

Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Empty
ViestiAihe: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:)   Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Icon_minitimeTi Marras 30, 2010 10:24 am

Elikkäs kummalla harjoittelette useammin?Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jokarva.blogspot.com
Saila
Superman
Superman
Saila

Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 36
Registration date : 27.05.2008

ViestiAihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:)   Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Icon_minitimeTi Marras 30, 2010 12:24 pm

ainut joka on vastannu spinnaava x)
tanssiessa käytän spinnaavana mut sit kun harjottelen pääalaspäin ja muita juttuja ni sit laitan kiinteeks
tasuni
Superman
Superman
tasuni

Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 51
Registration date : 07.12.2007

ViestiAihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:)   Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Icon_minitimeTi Marras 30, 2010 2:40 pm

Mä oon kanssa vastannut spinnaava! Tosin nykyinen koreo vaatii staattista, joten tällä hetkellä siis staattinen.
Tea
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä : 172
Ikä : 38
Registration date : 28.11.2008

ViestiAihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:)   Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Icon_minitimeTi Marras 30, 2010 3:33 pm

Mä en käytä spinnaavaa oikeastaan juuri koskaan. Välillä innostun sitäkin kokeilemaan, mutta tuntuu pää menee vain sekaisin siinä pyöriessä... Neutral Olisi kyllä kiva käyttää spinnaavaa enemmän.
Ewy
Superman
Superman
Ewy

Viestien lukumäärä : 965
Registration date : 24.09.2009

ViestiAihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:)   Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Icon_minitimeTi Marras 30, 2010 4:39 pm

Mä olen jotenkin iskostanut mieleeni, että kaikki harjoitellaan ensin stattisella ja sitten kun liikkeet osataan, niin siirrytään harjoittelemaan spinnaavalla. Oon vielä siinä opetteluvaiheessa eli käytännössä en spinnaile melkein ikinä Laughing Ehkä sitten joskus....
Razz
intermediate spinner
intermediate spinner
Razz

Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 39
Registration date : 06.09.2009

ViestiAihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:)   Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Icon_minitimeTi Marras 30, 2010 9:48 pm

Komppaan Ewyä, mustakin tuntuu luontevammalta opetella asiat ensin staattisella, joten yleensä tulee käytettyä sitä. Smile Spinniä oon kokeillu vaan muutaman kerran ja viimeks joskus keväällä, mut nyt kun asia juolahti mieleen niin se voiskin olla ihan hauska lisä reenailuun. Very Happy
angela
hangin in pole with one leg only
angela

Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Registration date : 15.09.2009

ViestiAihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:)   Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Icon_minitimeKe Joulu 01, 2010 8:25 am

Nykyään kyl laitan usein aluks spinaavaks himassa, kun on niin vähän tilaa vauhdin ottoon, ettei staattisella saa kauheesti pyörittyä. Muuten en sitä niin käytä. Ja mä oon kans siinä moodissa, et eka asiat pitäis opetella staattisella. Esim. joku pyörähdys spinnaavalla on aivan eri asia kun staattisella. Ote, vauhti, kaikki.
LaraK
LaraK

Viestien lukumäärä : 453
Registration date : 08.04.2008

ViestiAihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:)   Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Icon_minitimeKe Joulu 01, 2010 9:27 am

Täältä ilmoittautui kolmas spinnaaja Smile Luulen kyllä, että aika tasaseks menee käyttö, usein vaihdan puolessa välissä treeniä spinnaavaksi, mutta lopuksi teen kuitenkin usimmiten freestylen spinnavalla. Noh, ainakin ne kerrat mitä kotitankoa käytän... kerran kuussa??? Huoh, pitäis alkaa varmaan treenailee pikku hiljaa... BOPin treenit tulee kyllä sitten staattisella Laughing
http://larakandthecity.blogspot.com/
Saila
Superman
Superman
Saila

Viestien lukumäärä : 1166
Registration date : 27.05.2008

ViestiAihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:)   Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Icon_minitimeKe Joulu 01, 2010 10:51 am

pitäis treenata enemmän spinnei jne staattisella, jos meinaa joskus esiintyäkkin jossain.. ja kyllä mä jotain spinnei osaan staattisella tehdä, kehnosti kylläkin (: ja jos menen ens vuonna tankotunneille niin siellä on kuitenki staattiset tangot.
mutta se esiintyminen, se on kyllä tällä hetkellä vasta unelmointitasolla.
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C

Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 38
Registration date : 09.01.2009

ViestiAihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:)   Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Icon_minitimeSu Joulu 12, 2010 2:14 am

Staattisella mennään
http://www.henna-c.blogspot.com
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:)   Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Icon_minitime

Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: