| Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) | |
|
|
Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana? | Staattinen | | 89% | [ 50 ] | Spinnaava | | 11% | [ 6 ] |
| Ääniä yhteensä : 56 | | |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
jokarva basic inverter
Viestien lukumäärä : 37 Location : Joensuu Registration date : 29.11.2010
| Aihe: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Ti Marras 30, 2010 10:24 am | |
| Elikkäs kummalla harjoittelette useammin? | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Ti Marras 30, 2010 12:24 pm | |
| ainut joka on vastannu spinnaava x) tanssiessa käytän spinnaavana mut sit kun harjottelen pääalaspäin ja muita juttuja ni sit laitan kiinteeks | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Ti Marras 30, 2010 2:40 pm | |
| Mä oon kanssa vastannut spinnaava! Tosin nykyinen koreo vaatii staattista, joten tällä hetkellä siis staattinen. | |
|
| |
Tea intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 172 Ikä : 38 Location : Ähtäri Registration date : 28.11.2008
| Aihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Ti Marras 30, 2010 3:33 pm | |
| Mä en käytä spinnaavaa oikeastaan juuri koskaan. Välillä innostun sitäkin kokeilemaan, mutta tuntuu pää menee vain sekaisin siinä pyöriessä... Olisi kyllä kiva käyttää spinnaavaa enemmän. | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Ti Marras 30, 2010 4:39 pm | |
| Mä olen jotenkin iskostanut mieleeni, että kaikki harjoitellaan ensin stattisella ja sitten kun liikkeet osataan, niin siirrytään harjoittelemaan spinnaavalla. Oon vielä siinä opetteluvaiheessa eli käytännössä en spinnaile melkein ikinä Ehkä sitten joskus.... | |
|
| |
Razz intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 81 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 06.09.2009
| Aihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Ti Marras 30, 2010 9:48 pm | |
| Komppaan Ewyä, mustakin tuntuu luontevammalta opetella asiat ensin staattisella, joten yleensä tulee käytettyä sitä. Spinniä oon kokeillu vaan muutaman kerran ja viimeks joskus keväällä, mut nyt kun asia juolahti mieleen niin se voiskin olla ihan hauska lisä reenailuun. | |
|
| |
angela hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 434 Ikä : 41 Location : Espoo Registration date : 15.09.2009
| Aihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Ke Joulu 01, 2010 8:25 am | |
| Nykyään kyl laitan usein aluks spinaavaks himassa, kun on niin vähän tilaa vauhdin ottoon, ettei staattisella saa kauheesti pyörittyä. Muuten en sitä niin käytä. Ja mä oon kans siinä moodissa, et eka asiat pitäis opetella staattisella. Esim. joku pyörähdys spinnaavalla on aivan eri asia kun staattisella. Ote, vauhti, kaikki. | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Ke Joulu 01, 2010 9:27 am | |
| Täältä ilmoittautui kolmas spinnaaja Luulen kyllä, että aika tasaseks menee käyttö, usein vaihdan puolessa välissä treeniä spinnaavaksi, mutta lopuksi teen kuitenkin usimmiten freestylen spinnavalla. Noh, ainakin ne kerrat mitä kotitankoa käytän... kerran kuussa??? Huoh, pitäis alkaa varmaan treenailee pikku hiljaa... BOPin treenit tulee kyllä sitten staattisella | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Ke Joulu 01, 2010 10:51 am | |
| pitäis treenata enemmän spinnei jne staattisella, jos meinaa joskus esiintyäkkin jossain.. ja kyllä mä jotain spinnei osaan staattisella tehdä, kehnosti kylläkin (: ja jos menen ens vuonna tankotunneille niin siellä on kuitenki staattiset tangot. mutta se esiintyminen, se on kyllä tällä hetkellä vasta unelmointitasolla. | |
|
| |
Henna.C Superman
Viestien lukumäärä : 889 Ikä : 38 Location : Oulu Registration date : 09.01.2009
| Aihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) Su Joulu 12, 2010 2:14 am | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) | |
| |
|
| |
| Käytättekö tankoanne enemmän staattisena vai spinnaavana?:) | |
|