Mulla on rintarangan alue ollut kipeenä jo kuukausia, ellei yli vuodenkin. Ei ollut ennen kuin aloin tankotaiteilla, joten veikkaan että liittyy juuri invertteihin. Aluksi se huolestutti, mutta ei kai se nyt kauhean vaarallista ole. Mulla on vaivoja ihan riittämiin: vasemman käden peukalonjuuri on niin kipeä ollut jo vuosia etten voi avata vasemmalla kädellä purkkeja - johtuu luultavasti siitä että nojaan sitä vasten nukkuessani. Olen yrittänyt lopettaa sen. Kun aluksi tulin perus-invertistä alas samaa reittiä, venäytin selkäni 5 kuukaudeksi!!!! Kipu oli aika karmea. Se loppui vasta kun rupesin tulemaan alas aina delfiinialastulolla. Nykyäänkin tunnen repäisyn selässäni jos yritän tulla samaa reittiä alas joten teen sitä vain harvoin. Sen sijaan shoulder mount ei ota selkään.
Jamilla sanoi että tuo selkäongelma on yksi yleisimpiä ja että siitä pääsee vahvistamalla selkälihaksia siten että tulee alas sen verran kuin pystyy ennen kuin kipu alkaa, ja menee sitten takaisin ylös. Tätä muutama toisto aina treenatessa. En ole kyllä viitsinyt, tunnustan...