Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Arkana omituisesta paikasta

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie

Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 46
Registration date : 05.12.2007

Arkana omituisesta paikasta Empty
ViestiAihe: Arkana omituisesta paikasta   Arkana omituisesta paikasta Icon_minitimePe Joulu 07, 2007 12:04 pm

Nimittäin treenailin tuossa eilen ihan perus inverttejä (no tarvi mun tietysti koittaa onnistuuko Gemini).
Ja nyt mulla on niiiin arkana rintakehä! (ei siis tissien alue vaan tuo kohta tuossa heti kaulan alapuolella), ja se arkuus niinkun menee läpi selän puolelle asti.
Onko kukaan muu huomannut koskaan mitään tälläistä? Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
Adelle
basic spinner
basic spinner
Adelle

Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 07.12.2007

ViestiAihe: Vs: Arkana omituisesta paikasta   Arkana omituisesta paikasta Icon_minitimePe Joulu 07, 2007 12:17 pm

Mulle tulee nukkuessa vastaavaa kipua. Luulen että puristan liian tiukasti hartioita edestä yhteen joka aiheuttaa kivun. Oletkohan venäyttänyt jotain? Luulisi että tulehduskipulääke lievittäisi oireilua. Mulla yleensä oireilee pari päivää ja sitten menee pois.
http://www.myspace.com/adellefromhell
Iina
Superman
Superman
Iina

Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40

ViestiAihe: Vs: Arkana omituisesta paikasta   Arkana omituisesta paikasta Icon_minitimePe Joulu 07, 2007 4:07 pm

Voi olla kaikessa yksinkertaisuudessaan rintalihakset kipeenä Twisted Evil Niitä ja lapoja kuitenkin tarvitaan itsensä nostamiseen, ja jos oot useemman invertin tehny etkä oo paljon rintalihaksia treenannu voi siinä olla syy. Toinen syy voi olla niskan jännitystilat tai retkahdus, jotka saattaa säteillä alas hartioille.
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni

Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 51
Registration date : 07.12.2007

ViestiAihe: Vs: Arkana omituisesta paikasta   Arkana omituisesta paikasta Icon_minitimeLa Joulu 08, 2007 12:48 pm

Mulla on rintarangan alue ollut kipeenä jo kuukausia, ellei yli vuodenkin. Ei ollut ennen kuin aloin tankotaiteilla, joten veikkaan että liittyy juuri invertteihin. Aluksi se huolestutti, mutta ei kai se nyt kauhean vaarallista ole. Mulla on vaivoja ihan riittämiin: vasemman käden peukalonjuuri on niin kipeä ollut jo vuosia etten voi avata vasemmalla kädellä purkkeja - johtuu luultavasti siitä että nojaan sitä vasten nukkuessani. Olen yrittänyt lopettaa sen. Kun aluksi tulin perus-invertistä alas samaa reittiä, venäytin selkäni 5 kuukaudeksi!!!! Kipu oli aika karmea. Se loppui vasta kun rupesin tulemaan alas aina delfiinialastulolla. Nykyäänkin tunnen repäisyn selässäni jos yritän tulla samaa reittiä alas joten teen sitä vain harvoin. Sen sijaan shoulder mount ei ota selkään.

Jamilla sanoi että tuo selkäongelma on yksi yleisimpiä ja että siitä pääsee vahvistamalla selkälihaksia siten että tulee alas sen verran kuin pystyy ennen kuin kipu alkaa, ja menee sitten takaisin ylös. Tätä muutama toisto aina treenatessa. En ole kyllä viitsinyt, tunnustan...
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie

Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 46

ViestiAihe: Vs: Arkana omituisesta paikasta   Arkana omituisesta paikasta Icon_minitimeSu Joulu 09, 2007 11:21 pm

Hieno homma etten ole ainoa kivulias tuosta kohdin. Tai siis ei ole hyvä juttu että ketään sattuu, mutta hyvä juttu että on yleisemmin huomattu tuokin kipuileva kohta. Mä nimittäin hetken epäilin piilevää keuhkoputken tulehdusta, mikä ei olis ihme tässä harvassa talossa homeen keskellä. Tuo kipu jo oikeastaan poistui hetkeksi, mutta palasi kun mä aivastelin sillai hallitsemattomasti tuossa. Elättelen toiveita että se poistuu joku päivä. Pitänee ottaa muutama päivä etäisyyttä tankoon.
http://spinaround.niceboard.net
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Arkana omituisesta paikasta   Arkana omituisesta paikasta Icon_minitime

Arkana omituisesta paikasta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: