Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Aloittelijalle neuvoja

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Sateenkaari
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 09.12.2010

Aloittelijalle neuvoja Empty
ViestiAihe: Aloittelijalle neuvoja   Aloittelijalle neuvoja Icon_minitimeTo Joulu 09, 2010 11:56 am

Olen vasta hiljan saanut kimmokkeen tankotanssiin. Käynyt pari kertaa kaverin luona koittamassa muutamia alkeisliikkeitä ja vuoden alusta ajattelin mennä alkeiskurssille.

Mitä liikkeitä kuuluu opetella aluksi? Ns. perusliikkeitä joilla pääsee alkuun?

Mikäli oikein innostun ja hommaan oman tangon (olen katsonut Xpolen Xperttiä) niin kumpi koko on parempi. 45 vai 50 mm ja mikä ero niillä on?

kiitos! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
jokarva
basic inverter
basic inverter
jokarva


Viestien lukumäärä : 37
Location : Joensuu
Registration date : 29.11.2010

Aloittelijalle neuvoja Empty
ViestiAihe: Vs: Aloittelijalle neuvoja   Aloittelijalle neuvoja Icon_minitimeSu Joulu 19, 2010 8:39 am

Ihan perus spinnejä kannattaa aluksia harjoitella.Smile Esim. fireman, ballerina spin, showgirl spin etc.. (youtubesta löytyy hyvin)
Enemmän taitaava tuota 45 suositella ihan alottelijalle, se on kummasta tykkään. Itse pelasin varman päälle ja otin sen 45.Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jokarva.blogspot.com
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Aloittelijalle neuvoja Empty
ViestiAihe: Vs: Aloittelijalle neuvoja   Aloittelijalle neuvoja Icon_minitimeSu Joulu 19, 2010 11:18 am

No mä olen itse huomannut että kapeammassa on helpompi tehdä spinnit ku ote pitää mutta kiipeilyssä paksu on parempi. Kapee "pureutuu" aika makeasti polvitaipeeseen esim kaksosessa. Luulen että molempiin tottuu. Kämmenen koko tieten vaikuttaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Aloittelijalle neuvoja Empty
ViestiAihe: Vs: Aloittelijalle neuvoja   Aloittelijalle neuvoja Icon_minitimeSu Joulu 19, 2010 12:06 pm

Paksuus on makuasia mut on helpompi siirtyä paksummalta ohuemmalle kuin toisin päin, eli jos ikinä aikoo kisata voi 50 mm olla mukavampi aloittaa. Jos ei sen kummempia kisasuunnitelmia ole ni mittaile vaikka parin kotona olevan hiuslakkapullon tai deodoranttipurkin halkaisia ja kokeile kumpi on käteen sopivampi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Aloittelijalle neuvoja Empty
ViestiAihe: Vs: Aloittelijalle neuvoja   Aloittelijalle neuvoja Icon_minitimeSu Joulu 19, 2010 3:36 pm

Mulla on kans toi tangon paksuuden päättämisen vaikeus nyt. Ensin tein paksulla ja siitä siirtyminen ohueen oli todellakin helpompaa. Nyt kokeilen totutella taas paksulle. Olen ostamassa tankoa kotiin ja se paksuus pitäisi päättää. Molemmissa on hyvät puolensa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Arietta
basic spinner
basic spinner
Arietta


Viestien lukumäärä : 14
Location : Espoo
Registration date : 17.03.2011

Aloittelijalle neuvoja Empty
ViestiAihe: Vs: Aloittelijalle neuvoja   Aloittelijalle neuvoja Icon_minitimeTo Maalis 17, 2011 10:50 pm

Olen menossa ensimmäistä kertaa tankotanssitunnille. Voinkohan mennä RTP:n tiiviskurssille? vai kannattaisiko aloittaa mieluummin yksittäisistä tunneista? Mitä mieltä olette? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Aloittelijalle neuvoja Empty
ViestiAihe: Vs: Aloittelijalle neuvoja   Aloittelijalle neuvoja Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Aloittelijalle neuvoja
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» aloittelijalle?
» Parhaat DVD:t aloittelijalle?
» Tanko aloittelijalle
» Fitpole aloittelijalle?
» x-pole sport aloittelijalle

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: