Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Spin around the pole
Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
Aihe: Vs: AerialPole International 18.-19.3. Bern To Maalis 24, 2011 10:28 am
Niin Marion voitti Best Show awardin mutta eihän se koko kisaa voittanut, ei ollut lähelläkään.
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
Aihe: Vs: AerialPole International 18.-19.3. Bern To Maalis 24, 2011 10:35 am
Joo siis jopa Asiantuntijapiirit koki Marionin esityksen vahvana livenä, mutta videolta huonona. Mun mielestä se oli täysin hakemalla haettua, mutta silti arvostan riskin ottoa periaatteessa.
Vaikka tää Hankan veto oli mitä oli, niin ehkä silti parasta mitä se on tehny... Mua niin säälittää, että fb:ssä kukaa ei kommentoinu eikä edes tykänny siitä videosta... VOI EI.
Oona
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
Aihe: Vs: AerialPole International 18.-19.3. Bern To Maalis 24, 2011 10:36 am
Hanka ei taida olla mikään FB-aktiivi . Kyllä sen videosta varmasti todella moni tykkää.
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
Aihe: Vs: AerialPole International 18.-19.3. Bern To Maalis 24, 2011 11:09 am
Mun mielestä tää on yksi Hankan parhaita esityksiä tähän mennessä, vaikka flow tökkikin ja temppuosiot oli turhan irrallisia. Mutta hei, on tää tuhat kertaa parempaa kuin voimisteluasussa temppua-tempun perään -vedot, joissa fiilis on kadoksissa ja show-elementtejä ei löydy muusta kuin temppujen vaikeustasosta. Mun silmään tosissaan kiva ja viihdyttävä veto vaikeilla tempuilla höystettynä, ei yhtään huono. En tosin oo vielä päässyt kattomaan videota äänet päällä, joten katotaan miten se sitten vaikuttaa mun mielipiteeseen..
Jenni H intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 155 Ikä : 32 Location : Helsinki Registration date : 20.02.2011
Aihe: Vs: AerialPole International 18.-19.3. Bern To Maalis 24, 2011 12:10 pm
Itse taas tykkään esityksistä, joissa on vaikeita temppuja mahd. paljon ja liike on sulavaa tarina ja puvustus ovat sitten kivoja lisiä, jos niitä löytyy, mutta ihmiset arvostaa tietty niin eri asioita.
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
Aihe: Vs: AerialPole International 18.-19.3. Bern To Maalis 24, 2011 12:32 pm
Mä taas en kaipaa temppuja tai tarinankerrontaa vaan ilmaisua. Tekniikan täytyy tukea ilmaisua, eli jos tekniikka kärsii se rikkoo tunnelman. Mun ihan ehdottomia suosikkiesityksiä on ollu mm. Sinin avointen voittoesitys, joka oli todella koskettava. Viljan Vogue, joka oli vaan niin älyttömän positiivinen esitys että koko tila täyttyi auringosta (molemmilla kerroilla). Tanjan ja Sonjan esitys showcasessa viime keväänä, jonka jälkeen sai keräillä palasia itsestään lattialta.
Eniten ärsyttää pelkkä tekninen suorittaminen, toisiksi eniten tyypit, joilla on selkeesti fiilistä mukana, mutta joiden esiintyminen on niin sisäänpäinkääntynyttä ettei yleisö (minä) pääse siihen mukaan. Tiedän itse kuuluvani tähän jälkimmäiseen kastiin jonka lisäksi tekniikka rikkoo sitä vähää ilmaisua mikä pinnalle pääsee. Voihan kettu.
tasuni Superman
Aihe: Vs: AerialPole International 18.-19.3. Bern To Maalis 24, 2011 12:42 pm
Voi kiitos kaunis kauniista sanoista ! Mä tykkään eniten esityksistä, joissa on noita kaikkia elementtejä tasapainossa: temppuja, tekniikkaa, ilmaisua ja tarinaa. Ja ennen kaikkea draamallinen kaari tai jokin jännite joka pitää otteessaan. Se voi olla tasainen kaari, kuten Zorayan esityksessä, jossa jännite syntyi mulle ainakin siitä, että ihan sama, virtaava liike siirtyi saumattomasti kauniista helpoista liikkeistä aivan yhtäkkiä supervaikeisiin flageihin tai vastaaviin henkeäsalpaavuuksiin ja takaisin. Tai se voi olla ihan kokonainen tarina kuten Päivänsäde ja Menninkäinen oli. Se voi myös - harvoin - olla yksi ainoa tunnelma, joka vaan kerta kaikkiaan toimii, kun kaikki osa-alueet tukee toisiaan, kuten Manuelan Pole Art -hakuvideo (nähtävissä YouTube-kanavalla, sen EM-kisavideo). Tai sitten se voi olla dynaaminen ja musikaalinen, kuten Oonan PA2009 ja PA2010-vedot ja Laurencen PA2010-veto. Kaikenlaisia esityksiä mahtuu mun mieltymysten piiriin.
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
Aihe: Vs: AerialPole International 18.-19.3. Bern To Maalis 24, 2011 1:08 pm
Tää oli musta kovin viihdyttävä:
nasu intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 185 Location : Espoo Registration date : 29.08.2008
Aihe: Vs: AerialPole International 18.-19.3. Bern To Maalis 24, 2011 1:22 pm
Jos saa Hankan esityksistä vielä sanoa, mä tykkään edelleen häneltä näkemistäni esityksistä tästä kohta jo pari vuotta vanhasta vedosta:
https://www.youtube.com/watch?v=0jkYXkR0Y6o
Ei tietenkään ole trikeiltään yhtä komea kuin Hankan uudemmat vedot, mutta tää on mun mielestä vaan kaunis. Eli tykkään kyllä enemmän tällaisesta flowsta kuin pelkästä trikkitykityksestä.
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
Aihe: Vs: AerialPole International 18.-19.3. Bern To Maalis 24, 2011 2:53 pm
Iina kirjoitti:
Mä taas en kaipaa temppuja tai tarinankerrontaa vaan ilmaisua. Tekniikan täytyy tukea ilmaisua, eli jos tekniikka kärsii se rikkoo tunnelman. Mun ihan ehdottomia suosikkiesityksiä on ollu mm. Sinin avointen voittoesitys, joka oli todella koskettava. Viljan Vogue, joka oli vaan niin älyttömän positiivinen esitys että koko tila täyttyi auringosta (molemmilla kerroilla). Tanjan ja Sonjan esitys showcasessa viime keväänä, jonka jälkeen sai keräillä palasia itsestään lattialta.
Eniten ärsyttää pelkkä tekninen suorittaminen, toisiksi eniten tyypit, joilla on selkeesti fiilistä mukana, mutta joiden esiintyminen on niin sisäänpäinkääntynyttä ettei yleisö (minä) pääse siihen mukaan. Tiedän itse kuuluvani tähän jälkimmäiseen kastiin jonka lisäksi tekniikka rikkoo sitä vähää ilmaisua mikä pinnalle pääsee. Voihan kettu.
Voi ei, ihanaa kuulla, että oot tykännyt mun esityksestä noin paljon Vielä kun kehu tulee sulta, joka oot ainakin mun silmissä oikeen kunnon tankoasiantuntija. PIti monta kertaa tarkistaa, että puhuttiinko tässä oikeasti musta. Esityksiä en ole sulta ainakaan livenä nähnyt, mutta sullahan on loistava tekniikka, ihmettelen miksi se rikkoisi esitystä.
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
Aihe: Vs: AerialPole International 18.-19.3. Bern To Maalis 24, 2011 3:23 pm
Siks että jännitän esiintymistä niin paljon että mun tekniikan taso tippuu aina vähintään kaks vuotta taaksepäin jos tarttee esiintyä oikeesti jossain
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
Aihe: Vs: AerialPole International 18.-19.3. Bern To Maalis 24, 2011 3:33 pm
Iina: Syksyllä avajaisis olit ainaki mieletön, ei voinu katsettaa irrottaa. Etkä sä siellä ainakaan ollu itsees käpertyny. Ennemminkin avasit sen oman maailmas katsojalle.
Iina Superman
Aihe: Vs: AerialPole International 18.-19.3. Bern To Maalis 24, 2011 3:56 pm
Se onki sit ainoo mun omista vedoista mihin oon itte ollu yhtään tyytyväinen. Helppo rutiini ja 2,5 minsaa pitkä. Mutta tarpeeksi musta, mä voin rypeä kykenemättömyydessäni esiintymään jossain muualla ja ihailla täällä niitä jotka sen osaa.
vilionkka intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 121 Ikä : 37 Location : Helsinki Registration date : 08.03.2009
Aihe: Vs: AerialPole International 18.-19.3. Bern Su Maalis 27, 2011 9:37 pm
Iina kirjoitti: