| Tampere Open Showcase 2011 | |
|
+27Ewy smtoivon jellona merqus LaraK Marie papaija jolla Earthgirl annnika hemuliini sluippa JenniN Em Kay Saila Ashta maimiau Nina Ish hansi wilmiina -Hanna- iisa nita tasuni Hennu/Henriikka Iina 31 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Earthgirl basic spinner
Viestien lukumäärä : 5 Location : Vantaa Registration date : 12.04.2011
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Su Toukokuu 01, 2011 2:35 pm | |
| Onko ajatusta siitä, että monelta tapahtuma loppuu? Meitä olisi varmaan kaksi helsinkiläistä newbie-tankotanssijaa tulossa seuraamaan tapahtumaa, ja mietitään kotiinsiirtymisiä. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ti Toukokuu 03, 2011 1:16 pm | |
| Ajatus ois että loppuis yhdeksään mennessä, voi toki siitä lyhentyä tai venyä sitten hieman | |
|
| |
jolla intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 89 Ikä : 40 Location : Helsinki Registration date : 20.03.2011
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ke Toukokuu 18, 2011 8:04 pm | |
| Olisko täällä mahdollisesti Helsingistä päin lähtevää porukkaa vailla kimppakyytiä? Mä haluaisin lähteä tonne yleisöön ja kannustamaan. Todennäköisesti saisin myös auton, mutta yksin on tylsää ja tyhmää ja kallista ajella. Eli neljä paikkaa olis vapaana jos joku haluaa tulla kyytiin! Laittakaa vaikka yksäriä jos kiinnostaa niin ei kuormiteta koko palstaa | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ma Toukokuu 23, 2011 2:50 pm | |
| Heippa HELSINGISTÄ tulevat!
Mä oon taas unohtanu tilata ajoissa itselleni iholiimaa ja täältä Tampereelta sitä ei tällä hetkellä tunnu löytyvän mistään, enkä uskalla näin lyhyellä aikataululla netistä tilata. Olisiko joku teistä niin ihana, että kävisi ostamassa mulle sieltä ja toisi showcaseen mulle mukanaan? Voin laittaa rahat heti tilille tai maksaa käteisellä sitte showcasessa, miten vaan haluaa. Boutique Lou Lou ainakin myy sitä http://www.boutique-loulou.com/asusteet-stays%C3%82%C2%AE-iholiima-c-68_74.html Iso kiitos jo etukäteen jos joku pystyy tuomaan! | |
|
| |
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ma Toukokuu 23, 2011 2:58 pm | |
| mulla on kotona purkkilo tuolta boutique loulousta ostettua iholiimaa niin voisin tuoda sen mukaan tampereelle ja lainata sulle, mutta kokonaan en halua myydä sitä koska tarvin sitä vielä varmaan ite myöhemmin:) | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ma Toukokuu 23, 2011 3:05 pm | |
| No kun mäki haluaisin ihan oman ja ei sitä ikinä muista hankkia vasta ku on joku tapahtuma lähellä missä sitä tarviais. Eli jos joku pystyis mulle oman noutamaan niin oisin kiitollinen, mutta toki jos kukaan ei pysty tuomaan ni lainakin kelpaa Edit. Tai sitte tilaan nyt ja lainaan Siniltä jos se ei oo ehtiny tulemaan lauantaiks niin kenenkään ei tarvi mun takia lähtee tuonne juoksemaan | |
|
| |
papaija hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 361 Ikä : 35 Registration date : 14.09.2008
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ma Toukokuu 23, 2011 4:32 pm | |
| Hei mä kuljen aina sen kaupan ohi, kun meen töihin, ja ajattelin itsekin käydä ostamassa. Eli jos Asta vielä tarviit, niin voin kyllä tuoda, laita mulle vaikka yksäriä Jooh, mulla ei ole selkeää kuvaa esiintymisasusta, ja se pitäis nyt sitten heittää tällä viikolla muuttopakkailujen ohella kasaan | |
|
| |
Ashta Superman
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ma Toukokuu 23, 2011 5:00 pm | |
| Mä ehdin jo sen tilaamaan eli ei tarvitse. Kiitos kuitenkin | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ma Toukokuu 23, 2011 6:50 pm | |
| Hei tuleekos sen tanssilattialla alhaalla olevan tangon paikka nyt siirtymään? Mihinköhän päin? Viime vuoden nettisivuilla http://www.tankotanssi.fi/wp/?page_id=1950 ekassa kuvassa näkyy hyvin mittoja ja siinä alatangon ympärillä on tilaa 170 X 165 cm tuleekohan nää mitat muuttuun ja miten? Mulle ois tulossa aika paljon lattiatilaa vaativia juttuja niin sillä selvittelen Muistaakseni toi lattia oli aika liukas tai sillee sopiva.. että ei oo liian tahmee vaan liuku sopivasti.. vai mitä muut muistelee? | |
|
| |
Marie hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 301 Ikä : 38 Location : Toijala Registration date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ma Toukokuu 23, 2011 7:06 pm | |
| Nyt tapahtuma on sunnuntaina ja se on suosittu yökerho et sanoisin et tuo lattian kunto riippuu aikapaljon siitä et mitä myrkkyjä siivooja käyttää.. vai käyttääkö ollenkaan. Kun edellisenä iltana siellä on varmasti viinalla lotrattu niitä lattioita ihan huolella. | |
|
| |
jolla intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 89 Ikä : 40 Location : Helsinki Registration date : 20.03.2011
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ma Toukokuu 23, 2011 10:20 pm | |
| - kirjoitti:
- Olisko täällä mahdollisesti Helsingistä päin lähtevää porukkaa vailla kimppakyytiä? Smile
Mä haluaisin lähteä tonne yleisöön ja kannustamaan. Todennäköisesti saisin myös auton, mutta yksin on tylsää ja tyhmää ja kallista ajella. Eli neljä paikkaa olis vapaana jos joku haluaa tulla kyytiin! Laittakaa vaikka yksäriä jos kiinnostaa niin ei kuormiteta koko palstaa Embarassed Yhdelle olisi vielä tilaa autossa | |
|
| |
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ti Toukokuu 24, 2011 8:29 pm | |
| Oiskos mahdollista saada jotain apuja että miten tonne club volumeen löytää paikanpäälle? Oon hippasen pihalla, yritin etsiä sitä hsl:n reittioppaalla mutta hupsis tampere ei ookkaan helsingissä Mietin, että yritänkö nyt vielä pummia auton käyttööni vai pääsiskö junalla kätevästi.. onko juna-asema kuinka kaukana siitä ravintolasta? Tai oisko jotain hyvää karttaa tampereesta, mistä voisi katsoa missä paikat sijaitsee. Löysin netistä jotain ihan huonoja karttoja. Niin ja jos jonkun helsingistä esiintymään lähtevän kyydissä vielä tilaa, niin mut saa ottaa mukaan autoon! Terveisin, UusAvuton | |
|
| |
wilmiina Superman
Viestien lukumäärä : 675 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 10.03.2009
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ti Toukokuu 24, 2011 8:44 pm | |
| volume on tosi lähellä rautatieasemaa, ihan parin korttelin päässä, jos löydät sellaset ravintolat ku o'connell's tai soho ni samalla kadulla ollaan http://maps.google.fi/maps?q=otavalankatu+tampere&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=fi&tab=wl tosson ainaki alue mistä pitäis löytyä paikat.. otavalankadulla sijaitsee mut kartoissa näkyy edelleen pink nimisenä baarina toivottavasti tästä on apua.... | |
|
| |
hansi Superman
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ti Toukokuu 24, 2011 9:14 pm | |
| kiitos! oon kyllä oikeesti avuton karttojen kanssa. Ainaki toi on lähellä rautatieasemaa.. ärsyttävää kyllä lähteä jollain junalla seikkailemaan. Junassa ois tietty aikaa lukea, mutta kyllä mä mielummin ajaisin silti. (Vaikka emmä siitäkään touhusta kovin tykkää, luultavasti eksyisin enkä saapuis ikinä paikalle) | |
|
| |
wilmiina Superman
Viestien lukumäärä : 675 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 10.03.2009
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ti Toukokuu 24, 2011 9:23 pm | |
| no JOS tuut junalla, ni sit kun tuut ulos sieltä pääovista, eli sen minkälie odotushallin ovista, lähet heti suunnistamaan vasemmalle.. jos oot vielä epävarma ni rautatieasemaa vastapäätä on scandic hotelli ja sit ku kävelet sen pari korttelia eteenpäin ni oikeella ylhäällä näkyy o'connell'sin iso logo talon seinässä.. ei siinä oikeesti voi kauheesti eksyä musta tuntuu et autolla eksyis melkeen helpommin | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ti Toukokuu 24, 2011 9:42 pm | |
| Tanko tulee mahdollisesti siirtymään seinästä poispäin ja kohti lavan portaita, mutta lopullisen paikan näkee vasta paikan päältä. | |
|
| |
hansi Superman
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ti Toukokuu 24, 2011 10:23 pm | |
| kyllä mä olen kävellen oikein kokenut suunnistaja, mutta autolla eksyn kun en tunne isoja teitä yhtään! Kiitos vielä ohjeista, eiköhän tääkin homma järjesty. Koreokin on kasassa kuin ihmeen kaupalla ja puvun ostin tänään. Enää tarttee viedä plattarit suutarille korjattavaksi.. | |
|
| |
Earthgirl basic spinner
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ti Toukokuu 24, 2011 10:23 pm | |
| Sini, jos satut saamaan auton lainaan, meitä olisi kaksi tarjolla kyytiin. Jaettaisiin toki bensakulut. | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ke Toukokuu 25, 2011 6:17 am | |
| Sini, mietitään noita kyytejä tänään treeneissä! Ihan varmasti pääset johonkin kyytiin tai sitten seuraa junamatkalle. Mäkin saan tarvittaessa auton ja jos auton saa täyteen, niin huomattavasti halvemmaksi se tulee kuin juna. | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ke Toukokuu 25, 2011 9:30 am | |
| Meitä on kanssa lähössä kaksi Tampereelle lauantaina... mutta vasta siis katsomaan esityksiä... Mutta autolla olis tarkoitus mennä, eli jos joku haluaa tulla kyytiin tai ottaa kaksi tyttöä kyytiin, niin onnistuu | |
|
| |
Earthgirl basic spinner
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ke Toukokuu 25, 2011 9:45 am | |
| No hei, LaraK! Otakkonää meidät kyytiin? Meillä ei kummallakaan ole autoa eikä korttia niihin hommiin, mutta osataan käyttäytyä takapenkillä. Laita yskäriä jos onnistuisi. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ke Toukokuu 25, 2011 10:47 am | |
| Ja huom. siis SUNNUNTAINA vielä muistutuksena | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ke Toukokuu 25, 2011 11:46 am | |
| - Iina kirjoitti:
- Ja huom. siis SUNNUNTAINA vielä muistutuksena
Hups... lipsahdus Sunnuntaina tietysti! | |
|
| |
merqus Superman
Viestien lukumäärä : 535 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 Ke Toukokuu 25, 2011 2:51 pm | |
| Näyttäisi siltä, että ollaan myöskin ton miehekkeen kanssa lähdössä paikalle esityksiä ihmettelemään. Jos joku on itä-Helsingin suunnalta (kehän varreltakin voi varmaan koukata kyytiin) lähdössä Treelle niin huikkailkaa ihmeessä. Sen suurempia hakurundeja ei nyt jaksa. Me ainaki sillon aikanaan selvittiin (muistaakseni) vajaalla kympillä bensamaksuissa/matkustaja kun oltiin täydellä autolla liikkeellä, joten voisin ainakin sen kokemuksen perusteella suositella kyseistä ratkaisua. Ja tutustuuhan siinä näppärästi uusiin ihmisiin samalla vaivalla | |
|
| |
jellona basic spinner
Viestien lukumäärä : 26 Ikä : 48 Registration date : 15.06.2010
| Aihe: Dry Hands To Toukokuu 26, 2011 12:55 pm | |
| Snadisti off topic, sorry siitä - mutta ajattelin tarjota muillekin kuin tutuille stadilaisille:
Haluaako kukaan Dry Handsia? Mä sain laatikollisen 2 oz pulloja (eli tuplakoko), muutama vielä jäljellä. Hinta 10 €/kpl, otan ylimääräiset mukaan Tampereelle. Privaviestillä voi varata, ettei tarvitse keskittyä liikaa kaupantekoon itse tapahtumassa. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011 | |
| |
|
| |
| Tampere Open Showcase 2011 | |
|