| Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet | |
|
+12Lisa elisa Iina tiko angela Eeva nita Elegia PrinsessaN Soila Ashta Em Kay 16 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet Pe Helmi 11, 2011 1:29 pm | |
| Oon huomannu että solariumkin auttaa, mut se tarttee sitten itse kunkin punnita ottaako mieluummin tasaisen ihon sävyn vai syövän Toki jos käy talvikuukausina pari kertaa sekin ihoa vähän tasoittaa, eikä pitäis riskin vielä kauheesti pompata. | |
|
| |
Lisa basic spinner
Viestien lukumäärä : 5 Ikä : 32 Location : Tampere Registration date : 08.11.2010
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet La Helmi 12, 2011 12:16 pm | |
| - nita kirjoitti:
-
- Lainaus :
- Pitäsköhän meidän tehdä taas showryhmäläisten kanssa kimppatilausta ni säästäis ehkä postikuluissa
Joo ilman muuta! Puhutaan vaik treeneissä! Meikä mukana ! | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| |
| |
Eeva intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 140 Ikä : 40 Location : Helsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet Ma Helmi 14, 2011 9:53 pm | |
| Pähkäilen sävyjen kanssa Supersunic Golden legs:issä. Olen kanssa tosi vaalea, mutta kesäksi onnistun juuri ja juuri jonkinlaista sävyä hakemaan. Eikä olisi pahitteeksi jos vaikkapa tuolla tuotteella saisi huijattua pikkusen tummemmat sääret. Liian tummaan en pääse koskaan aurongolla tai solariumilla, sitä ei ole tarvinnut pelätä näin maidonvalkoisena (palaminen on ainoa huolenaihe). Eli kuinka peittävä tuo aine on? kuultaako se yhtään läpi? Onko lopputulos tosi luonnoton jos otan tummemman sävyn? | |
|
| |
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet Ke Helmi 16, 2011 3:52 pm | |
| - Eeva kirjoitti:
- Pähkäilen sävyjen kanssa Supersunic Golden legs:issä.
Olen kanssa tosi vaalea, mutta kesäksi onnistun juuri ja juuri jonkinlaista sävyä hakemaan. Eikä olisi pahitteeksi jos vaikkapa tuolla tuotteella saisi huijattua pikkusen tummemmat sääret. Liian tummaan en pääse koskaan aurongolla tai solariumilla, sitä ei ole tarvinnut pelätä näin maidonvalkoisena (palaminen on ainoa huolenaihe).
Eli kuinka peittävä tuo aine on? kuultaako se yhtään läpi?
Onko lopputulos tosi luonnoton jos otan tummemman sävyn? Mä suosittelisin kokeilemaan tummempaa... Se levittyy tosi hyvin, joten en usko, että lopputulos on 'luonnoton'. Tottakai, jos sulla on astetta tummemmat jalat näin talvella, on se ilmiselvää, että olet joko a) ollut ulkomailla, b) ollut solariumissa, c) käyttänyt jotain ruskettavaa. | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet Ma Helmi 21, 2011 2:47 pm | |
| Noniin nyt lähti meikäläisten tilaus vetämään | |
|
| |
Farang basic spinner
Viestien lukumäärä : 15 Registration date : 19.11.2009
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet Ma Helmi 21, 2011 5:06 pm | |
| Hölmönä vielä varmistan Eli kai tuo on ihan kestävää, eli jos aamulla laitan niin ei oo päivän aikana hien mukana tarttunut vaatteisiin ja loput ei katoa illalla suihkun myötä? Nimimerkillä. Huonoja kokemuksia | |
|
| |
Em Kay Superman
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet Ma Helmi 21, 2011 6:27 pm | |
| | |
|
| |
Farang basic spinner
Viestien lukumäärä : 15 Registration date : 19.11.2009
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet Ma Helmi 21, 2011 10:23 pm | |
| No sitten täytyy ehdottomasti kokeilla!! | |
|
| |
Em Kay Superman
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet Ma Helmi 28, 2011 1:54 pm | |
| Sain Tealta viestiä, että viime viikolla on lähtenyt suuri määrä tilauksia eteenpäin! Muistattehan laittaa tilaukseen myös katuosoitteenne - osa on unohtanut sen ilmoittaa. Hiukka vaikea lähettää ilman katuosoitetta... Ja infoksi, että Supersunic-tuotteilla tehtäviä suihkurusketuksia saa nyt myös Hesasta kahdesta paikasta: Limenailspa: www.limenailspa.fi Health & beauty: www.healthbeauty.fi Ikävä kyllä, en saanut näihin paikkoihin teille mitään tarjouksia... | |
|
| |
Ashta Superman
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet Pe Maalis 04, 2011 5:10 pm | |
| Pakko tulla tännekki vähän hehkuttamaan eli mä rakastuin tuohon golden legsiin <3 Eilen treeneissä testasin ja eipä tarvinu muita grippiapuja käytellä kun tuo toimi ittessään ihan mukavana apuna! Sävynä mulla on toi natural beige ja vaikka seki on tummempi ku oma iho, niin silti sävystä tuli tosi tasanen eikä ollenkaa semmonen feikkirusketetun näkönen. Aim in lööv! | |
|
| |
hansi Superman
Viestien lukumäärä : 547 Ikä : 33 Location : Helsinki Registration date : 10.12.2009
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet Pe Maalis 04, 2011 7:01 pm | |
| Miten ruskee siit sit tuli? Voisin kuvitella et ite näyttäisin tosi tyhmältä ku ois kauniit ruskettuneet jalat ja maidonvalkea vatsa.. voiks sitä laittaa koko vartalolle? | |
|
| |
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet Pe Maalis 04, 2011 9:42 pm | |
| Piti muuten tuosta golden legsin poispeseytymisestä kysyä.. Eli se kestää jonkin verran vettä, mutta mites sitten kun sen pesee pois? Lähteekö tasaisesti, laikuttain vai haaleneeko väri pikku hiljaa pois useassa pesussa? | |
|
| |
Em Kay Superman
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet La Maalis 05, 2011 6:18 pm | |
| - Elegia kirjoitti:
- Piti muuten tuosta golden legsin poispeseytymisestä kysyä.. Eli se kestää jonkin verran vettä, mutta mites sitten kun sen pesee pois? Lähteekö tasaisesti, laikuttain vai haaleneeko väri pikku hiljaa pois useassa pesussa?
Se haalenee pikkuhiljaa pois. Joten ei hätää, et tuu näyttämään seepralta! | |
|
| |
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| |
| |
Ashta Superman
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet La Maalis 12, 2011 9:51 am | |
| Ajattelin sen verran mainostaa, että iskin nyt tota Golden Legsiä (natural beige) jalkoihin, että jos jotakuta kiinnostaa nähdä miltä se käytännössä näyttää, niin PoleVibesissä voi tulla nykimään hihasta jos mut tunnistaa | |
|
| |
nita hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 304 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 23.07.2008
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet Su Huhti 10, 2011 4:13 pm | |
| Mulla oli kans golden legsiä kun esiinnyin kaverin häissä. Todella hyvä tuote!! Ei lainkaan sellaista markettikamaa, että pitää odottaa ikuisuuden kuivumista ja pelätä epätasaista jälkeä. Koostumus on mielestäni meikkivoidemainen, helppo levittää, kuivui samantien ja selkeästit tasoitti minun kirjavaa ihonväriä jaloissa. Minulla oli natural beige, joten ruskettavaa vaikutusta en juurikaan huomannut..Lisäsi pitoa tangolla vaikkakin ei täysin sulje grippiapuja pois. Kokonaisuudessaan erittäin loistava ja helppo tuote! Ainoastaan tiukkojen farkkujen laittaminen oli hieman hankalaa, kun kaikki tarraa ihoon niin hyvin | |
|
| |
Liona basic spinner
Viestien lukumäärä : 16 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 08.04.2011
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet La Kesä 11, 2011 12:32 am | |
| Käytin Golden Legsin tumminta versiota toisen lajin tanssikisoissa. Kesti super-hyvin hikoilut koko päivän ajan. Väri oli vähän vaaleampi kuin alunperin kuvittelin. Varmaan lisäkerroksilla olisi saanut tummemmaksi. Sävy oli tosi hyvä ja kimalteli kivasti Väri oli luonnollinen verrattuna esim. suihkurusketukseen (itse tullut kokeiltua Solglo-suihkua muutaman kerran). Sen sijaan Supersunicin Epibronzeen olin vähän pettynyt. Ei vaikuttanut mun iholla oikein mihinkään suuntaan parinkaan viikon käytöllä. Verrattuna perus markettikamaan, esim. Doven päivettävään kosteusvoiteeseen, oli tulos ihan olematon. | |
|
| |
eika intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 194 Location : Lahti Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet Ti Tammi 10, 2012 7:44 am | |
| Löysinpäs tän ketjun. Onko kukaan koittanu golden legsiä tatskan päälle? Mahtaako peittää mustaharmaan kuvan, vai jääko kuvasta "varjo"? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet | |
| |
|
| |
| Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet | |
|