| Niin mites se nyt menikään?!? | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Yuli basic inverter
Viestien lukumäärä : 43 Registration date : 14.09.2010
| Aihe: Niin mites se nyt menikään?!? La Helmi 12, 2011 9:51 pm | |
| Tuli mieleeni kun löysin täältä linkin mortiannan opetusviedoihin, että mitäs jos kerättäis tänne yhteen pinoon jonniin moista "liikekatalogia", videoita, itsestä tai vaikkapa hyväksi havaittuja youtube-videoita ihan alkeista lähtien mm.kotitreenauksen tueksi, inspiraatioksi jne. Mä veikkaan että täälläkin pyörii porukkaa, niinkuin minä, jotka ei syystä tai toisesta tunneille kovin usein pääse, ja ainakin minusta olisi mukava jos yhdestä paikasta löytyisi mahdollisimman paljon selkeää kuvaa ja neuvoa miten pääsee eteenpäin. Toivottavasti idea saa tuulta alleen | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Niin mites se nyt menikään?!? Su Helmi 13, 2011 12:05 pm | |
| Äää! Ne mun videot on kauheita! Ja ne oli tarkotettu vaan kaverille! hihi! | |
|
| |
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| |
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Niin mites se nyt menikään?!? Su Helmi 13, 2011 5:45 pm | |
| Voi apuuva, tässähän ihan punastuu. | |
|
| |
Yuli basic inverter
Viestien lukumäärä : 43 Registration date : 14.09.2010
| Aihe: Vs: Niin mites se nyt menikään?!? Su Helmi 13, 2011 6:10 pm | |
| mulle ei vielä taida olla invertointi fyysisesti edes mahdollista, mutta uskoisin että noilla neuvoilla se onnistuisikin joskus Mä sitä merenneitoa vasta treenailin:) Mortianna tekemään lisää opetusvideoita sanon ma! | |
|
| |
chipin basic spinner
Viestien lukumäärä : 18 Ikä : 37 Location : Oulu Registration date : 27.05.2010
| Aihe: Vs: Niin mites se nyt menikään?!? Su Helmi 13, 2011 9:16 pm | |
| Hyvä idea! Jos immeiset vois laittaa niitä linkkejä niin ne ois niin kätevä vaan käydä tästä avaamassa eikä aina selata ja selata että mistä ne löytykään.. Itsekkin olen saikulla ollut yli kuukauden, juuri kun himpun verran alkeita ehti oppia niin nyt kaikki uusiksi.. Muuttokin takana niin pitäis ottaa ja pistää tanko pystyyn Linkkejä kehiin niin josko se motivaatiokin löytys Mortiannalta lisää videoita! | |
|
| |
Mortianna Superman
| Aihe: Vs: Niin mites se nyt menikään?!? Su Helmi 13, 2011 9:53 pm | |
| Ai kauheeta, kuinka moni ne videot on löytänyt! Kävin just kattomassa niitä ite ja nauroin ääneen kun ei osaa puhua ja liikkua yhtä aikaa. "Asetu tähän tangon..." *5 sekuntia, raksuti raksuti* "vasemmalle puolelle!" | |
|
| |
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| Aihe: Vs: Niin mites se nyt menikään?!? Ma Helmi 14, 2011 11:50 am | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Niin mites se nyt menikään?!? | |
| |
|
| |
| Niin mites se nyt menikään?!? | |
|