Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 SM-kisojen sarjat?

Siirry alas 
+6
AdminSusie
nekuliini
Nanna H.
Miia
tinga1911
tasuni
10 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

SM-kisojen sarjat? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen sarjat?   SM-kisojen sarjat? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 07, 2008 10:00 am

Käsittääkseni maailmalla kenkävalinta/kengättömyys on vapaa, mutta saappaat on kielletty koska niistä voi saada kitkaetua kiivetessä. Meillä kai vois olla vapaat kengät?

Se on muuten oikeesti ongelma, että kilpailu/esiintymistilanteessa käytettävä tanko voi olla paljon liukkaampi tai muuten vääränlainen verrattuna omaan. Joten kaikkein vaikeimpia temppuja ei ehkä pystykään siinä sitten tekemään. Mulle kävi just niin kun mä esiinnyin Amateur Nightissa Canberrassa, nimittäin esiintymistanko oli niin järjettömän liukas etten pysynyt edes normaalissa laybackissä valumatta oikeesti puol metriä alas! Siis se liike jossa istutaan tangolla ja sitten nojataan vartalo taakse ja vaakasuoraksi. Ei kovin vaikea liike siis. Se oli KARMEAA.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

SM-kisojen sarjat? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen sarjat?   SM-kisojen sarjat? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 07, 2008 11:10 am

Lainaus :
Entries will be judged on the following 3 areas of performance:

* Technical (50%)
* Artistic (40%)
* Presentation (10%)


Judges for the Grand Final:

* Genevieve Moody (Strictly Pole Dancing)
* Michelle Elizabeth (Wiggle & Giggle)
* Jordan James (Widnes Vikings & Welsh National Rugby League)
* Ross John "The Gladiator" Pointon (Mixed Martial Arts)
* Elena Gibson (Pole Dancing School)

Tässä viime vuoden PoleDivas-kilpailun arvostelu ja tuomarikokoonpano.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

SM-kisojen sarjat? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen sarjat?   SM-kisojen sarjat? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 07, 2008 11:18 am

Hih, aika samoilla linjoilla, painotukset vaan hieman eri Smile Kengät on varmaan vapaavalintaiset mutta ei yli nilkan tulevia saappaita.

Tangoksi olen kaavaillut alustavasti kromista X-polea, mutta sehän saattaa muuttua aivan täysin tiloista riippuen. Tosiaan kisoihin ei yleensä kannata suunnitella aivan valmista rutiinia vaan jättää vähän tilaa freestailaukselle. Esim. suunnitella comboja ja joku järjestys sille, miten spinnejä käyttää. Totta kai tankoa pyritään putsaamaan säännöllisesti, mutta vieras tanko on aina vieras tanko. Tämä siis ihan yleisesti, ei vain tulevien kisojen kannalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

SM-kisojen sarjat? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen sarjat?   SM-kisojen sarjat? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 07, 2008 11:35 am

Tanko täytyy tietysti putsata kunnolla jokaisen esityksen jälkeen, varsinkin jos se on kromia tai muuta metallia. Mustakin olis järkevää tehä joku back-up plan jos huomaa kilpatankoa testatessa että vaikeimmat liikkeet ei onnistu, mutta sen enempää freestailausta en ainakaan minä aio ohjelmaani sisällyttää. Kilpakoreografia on vaan harjoiteltava niin hyvin että se tositilanteessa sujuu. Niinhän taitoluistelijatkin aina toivoo parasta vaikeimpien hyppyjensä kanssa ja joskus joutuu tyytymään kaksoishyppyyn kolmoishypyn sijasta.

Ymmärsin VD:n keskusteluista että luonnollisesti mun on oltava pro-luokassa koska muuten mun omat edistyneet oppilaat joutuis kilpailemaan mua vastaan ja se ei tietenkään olis reilua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

SM-kisojen sarjat? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen sarjat?   SM-kisojen sarjat? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 07, 2008 11:44 am

Toisaalta taitoluistelijan alla on aina sama pari luistimia ja samanlainen jää. Ei ole niin pahaa muuttujaa pelissä kuin se tanko, mistä kaikki on kiinni. Totta kai pitää olla hyvin harjoiteltu rutiini mutta a back-up plan is essential Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

SM-kisojen sarjat? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen sarjat?   SM-kisojen sarjat? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 07, 2008 11:50 am

Itse asiassa se jäähän on aivan erilainen päivästä ja paikasta riippuen, ja jopa luistelijoiden osallistumisjärjestys vaikuttaa asiaan. Vasta tasoitetulla jäällä on huomattavasti parempi luistella kuin kymmenen muun naarmuttamalla. Joten itse asiassa aika hyvä analogia taitoluistelu ja meikäläiset Very Happy !
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

SM-kisojen sarjat? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen sarjat?   SM-kisojen sarjat? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 07, 2008 11:58 am

Tunnustan sitten tietämättömyyteni tuosta lajista Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content





SM-kisojen sarjat? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: SM-kisojen sarjat?   SM-kisojen sarjat? - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
SM-kisojen sarjat?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» SM-kisojen tuomarien kommentit
» SM-kisojen tarjoukset www.fitpolestore.com

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: