| Milloin parhaimmillasi? | |
|
+10Goldie angela shadow87 Elegia Lotta. Ivanka Saila Ewy Sanni Nexu 14 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Nexu hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 238 Registration date : 03.04.2011
| Aihe: Milloin parhaimmillasi? La Huhti 09, 2011 9:03 am | |
| Mihin aikaan vuorokaudesta olet ns. parhaimmillasi? Itte olen ainakin huomannut, että illalla temput onnistuu suht' hyvin, mutta jos koitan aamulla treenata, mistään ei tule oikein mitään :s Perhostakin tässä aamusti koittelin, mutta jostain syystä tuntui niin kumman vaikealta, kun juuri edellisiltana sujui kuin tanssi... :// vaikka yksi syy voi olla myös, että lämmittely unohtui... | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Milloin parhaimmillasi? La Huhti 09, 2011 9:17 am | |
| Illalla. Mutta älä hyvä nainen perhosia väännä lämmittelemättä, sillä tavalla on aika moni onnistunu reväyttämään lavan seudun lihakset oikeen huolella | |
|
| |
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Milloin parhaimmillasi? La Huhti 09, 2011 9:53 am | |
| Mä oon aina ihan surkea aamutreeneissä Iltapäivällä tai illalla menee parhaiten. | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Milloin parhaimmillasi? La Huhti 09, 2011 10:00 am | |
| päivällä.. klo 16-18 | |
|
| |
Ivanka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 221 Location : Helsinki Registration date : 17.08.2010
| Aihe: Vs: Milloin parhaimmillasi? La Huhti 09, 2011 10:39 am | |
| Iltapäivällä / varhain illalla. Mulla on tosi pitkä ja kankea selkä, joka on ihan mahdottoman jumissa aamuisin (sukuvika ). Joitain liikkeitä ei vaan pysty tekemään aamutunneilla. Lisäksi inhoan aamun ekaa tuntia, kun kaikki tangot ovat ihan jäisiä ja joutuu tekemään tuplatreenin että pysyy siellä. | |
|
| |
Lotta. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 369 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 05.04.2010
| Aihe: Vs: Milloin parhaimmillasi? La Huhti 09, 2011 11:03 am | |
| Mä oon ehdottomasti aamutuntifani! Siis ei millonkaan seiskalta, mut esim. kymmenen aikaan on jo hyvä | |
|
| |
Nexu hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 238 Registration date : 03.04.2011
| Aihe: Vs: Milloin parhaimmillasi? La Huhti 09, 2011 12:56 pm | |
| Sanni: jeps, en aatellutkaan enää lämmittelemättä lähtee | |
|
| |
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| |
| |
shadow87 Superman
Viestien lukumäärä : 739 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 03.04.2011
| Aihe: Vs: Milloin parhaimmillasi? La Huhti 09, 2011 3:53 pm | |
| yötreenaaja. Innostun yleensä noin 9-12 aikoihin illalla (yöllä) treenaan, aamut ei oo ollenkaan mun juttu. Nukun niin pitkään kuin mahdollista ja herään tosi hitaasti Joskus olen ennen töihin lähtöäkin treenaillu siinä 13-15 välissä ja on ollut ihan hyvä aika sekin. | |
|
| |
angela hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 434 Ikä : 41 Location : Espoo Registration date : 15.09.2009
| Aihe: Vs: Milloin parhaimmillasi? La Huhti 09, 2011 7:25 pm | |
| Aamut olis parhaita. Harmi vaan, kun on aamu-uninen. Töiden jälkeen maha on jo aina niin huonossa hapessa, ettei oo yhtään niin mukava treenata.. On nää selittämättömät vatsavaivat kyl kivoja, kun ne haittaa saakeli toimintakykyä | |
|
| |
Goldie intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 74 Registration date : 18.02.2010
| Aihe: Vs: Milloin parhaimmillasi? Ma Huhti 11, 2011 2:29 pm | |
| Angela: sua ei ole nyt keskiviikko aamuissa näkynyt? Mä olen ehdottomasti aamutreenaja, vaikka olenkin maailman aamu-unisin tyyppi.7.30 tunnit on niin mun juttu. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Milloin parhaimmillasi? Ma Huhti 11, 2011 2:36 pm | |
| Mulla kanssa iltapäivällä klo 16-18 ois paras aika jos ei ois mitään muuta... Aamutunnit on kurja aloittaa kun on aamuisin niin jäykkä, mutta kun ehtii lämmitä on aamutreenit parhaita ikinä. Tällä meinaan aamulla klo 10 en 7.30 | |
|
| |
Atlas intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 55 Registration date : 08.10.2010
| Aihe: Vs: Milloin parhaimmillasi? Ma Huhti 11, 2011 2:51 pm | |
| - angela kirjoitti:
- Aamut olis parhaita. Harmi vaan, kun on aamu-uninen. Töiden jälkeen maha on jo aina niin huonossa hapessa, ettei oo yhtään niin mukava treenata.. On nää selittämättömät vatsavaivat kyl kivoja, kun ne haittaa saakeli toimintakykyä
Kohtalotoveri täällä... Aamut olisivat parhaita aikoja treenata, mutta treenaa nyt sitten kun olet töissä ja sama juttu täällä, että työpäivän jälkeen maha on usein niin kamala jo että treeni ei suju niin kuin toivoisi! Ja aamulla meinaan minäkin sellaista n-10 aikaan. Joskus erehdyksessä tuli mentyä johkin pumppiin 7:30 ja jessus se oli vaikeeta. -Atlas | |
|
| |
angela hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 434 Ikä : 41 Location : Espoo Registration date : 15.09.2009
| Aihe: Vs: Milloin parhaimmillasi? Ma Huhti 11, 2011 5:16 pm | |
| - Goldie kirjoitti:
- Angela: sua ei ole nyt keskiviikko aamuissa näkynyt?
Joo oon ollut viime aikoina vielä tavallista kipeempi. Mut pahin ohi, viimeistään ens viikolla pakko päästä jollekin tunnille. | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Milloin parhaimmillasi? Ma Huhti 11, 2011 5:26 pm | |
| Ois ihana treenata aamulla kaheksan mais...mut eeeei. | |
|
| |
Jenni H intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 155 Ikä : 32 Location : Helsinki Registration date : 20.02.2011
| Aihe: Vs: Milloin parhaimmillasi? Ti Huhti 12, 2011 6:31 am | |
| Itse tykkään käydä sekä aamu- että iltatunneilla, tosin iltatunneilla sitä on vähän notkeampi. Tosi myöhän illalla ei ole mielestäni kiva treenata, koska on niin vaikea saada unta. Myös jokut klo 7.30 treenit tuntuavt ajatuksena vähän tahmealta, mutta kun herää ajoissa ja lämmittelee kunnolla, niin mikäss siinä. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Milloin parhaimmillasi? | |
| |
|
| |
| Milloin parhaimmillasi? | |
|