Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 TELL ME ABOUT IT

Siirry alas 
+4
Unya
karti
Ashta
Saila
8 posters
KirjoittajaViesti
Iinuski
Vierailija




TELL ME ABOUT IT Empty
ViestiAihe: TELL ME ABOUT IT   TELL ME ABOUT IT Icon_minitimePe Huhti 29, 2011 12:43 pm

Moikka!

Mä olen harkinnut tankotanssin aloittamista jo pari vuotta, meillä lahdessa on yksi paikka tietääkseni missä sitä pidetään, mutta haluaisin kokeilla sitä myös kotona. Olen ajatellut hankkia tangon kotiin koska netissä on aikapaljon kaikkia opetusvideoita ja muuta tietoa asiasta, lisäksi siihen ajattelin käydä tunneilla aina välillä. Mitä mieltä olette tästä? Onko se kauhean vaikeaa aloittaa harjoittelu ihan perusasioista kotona? Ja onko se ylipäätän mahdollista tulla taitavaksi tankotanssijaksi ilman tunteja? Enkä siis todellakaan aikonut heti alkaa mitään pääalaspäin liikkeitä tekemään Very Happy Mistä olette omat tankonne tilanneet ja missä hinnoissa ne suunnilleen liikkuu? Vissiin 300€? Haluaisin itse tangon joka on lattiassa sekä katossa kiinni. Kertokaa omia kokemuksia lajista! I love you

Kiitos jo etukäteen!

Iinuski
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

TELL ME ABOUT IT Empty
ViestiAihe: Vs: TELL ME ABOUT IT   TELL ME ABOUT IT Icon_minitimePe Huhti 29, 2011 12:48 pm

moi

itse olen aloittanut kotona ja kattonu videoita youtubesta. vuoden ehtisin kotona treenata ja sitten päätin mennä tankotunneille, joista on tosiaan ollut hyötyä! kotona tankoilessa ainakin aluksi ei olisi malttanut lämmitellä ensin, vaan hypätä suoraan tankoon. lämmittely on kuitenkin tärkeää ja nykyään teen sen ihan mielellään Smile kotona voi siis ihan hyvin treenata, mutta tunneilla on se hyvä puoli että on opettaja jolta voi kysyä apua liikkeissä ja muissakin asioissa.
oman tankoni tilasin pole-a-holicista http://pole-a-holic.mycashflow.fi/
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

TELL ME ABOUT IT Empty
ViestiAihe: Vs: TELL ME ABOUT IT   TELL ME ABOUT IT Icon_minitimePe Huhti 29, 2011 1:03 pm

Kannattaa myös rekisteröityä foorumille, jolloin näkee paljon keskustelua, joita ei vierailevana näe. Foorumilta löytyy jo paljon keskustelua tangoista ja kotiharjoittelusta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Iinuski
Vierailija




TELL ME ABOUT IT Empty
ViestiAihe: Vs: TELL ME ABOUT IT   TELL ME ABOUT IT Icon_minitimePe Huhti 29, 2011 1:12 pm

Joo! Ehdottomasti aijon rekisteröityä Smile Onko teillä omassa käytössä tanko joka pyörii ja onko sellainen parempi kuin ei pyörivä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

TELL ME ABOUT IT Empty
ViestiAihe: Vs: TELL ME ABOUT IT   TELL ME ABOUT IT Icon_minitimePe Huhti 29, 2011 1:20 pm

mulla on x-pert eli saa kiinteeks ja pyöriväks.
Takaisin alkuun Siirry alas
karti
intermediate inverter
intermediate inverter
karti


Viestien lukumäärä : 101
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 10.06.2009

TELL ME ABOUT IT Empty
ViestiAihe: Vs: TELL ME ABOUT IT   TELL ME ABOUT IT Icon_minitimePe Huhti 29, 2011 1:59 pm

Kyllä mä suosittelen hankkimaan tangon jonka saa myös spinnaavaksi, vaikka aluks ehkä tuntuu ettei sitä "kumminkaan" käyttäis.. Se on ihan kivaa vaihtelua:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Unya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Unya


Viestien lukumäärä : 372
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 09.03.2011

TELL ME ABOUT IT Empty
ViestiAihe: Vs: TELL ME ABOUT IT   TELL ME ABOUT IT Icon_minitimePe Huhti 29, 2011 2:09 pm

Itse olen kovasti tykännyt omasta Fitpole Custom Spin tangostani, jonka tilasin Ahlsportilta. Custom Spin on siis yksiosainen tanko, saa sekä staattiseksi että spinnaavaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

TELL ME ABOUT IT Empty
ViestiAihe: Vs: TELL ME ABOUT IT   TELL ME ABOUT IT Icon_minitimePe Huhti 29, 2011 2:53 pm


Itse aloitin vain tunneilla käymällä ja hankin oman tangon vasta pari kuukautta myöhemmin. Sanoisin että molempi parempi, tunnilla en ole ehtinyt yhtäkään liikettä hioa kovin varmaksi vaan lähinnä saanut hyvän käsityksen siitä miten ko. temppu pitäisi tehdä (toki useimmat liikkeet tulevat jossain vaiheessa uudestaankin vastaan mutta meillä se tauko saattaa olla pitkäkin). Eli kotona hinkkaan niitä tunnilla opittuja asioita sitten sujuvammiksi. Varmasti pelkkä kotiharjoittelukin onnistuu, puutehan siinä on se että hyvältäkään opetusvideolta ei voi kysyä neuvoa jos tulee tenkkapoo Smile Omaa harjoitteluaan ei voi myöskään katsoa ulkopuolelta samalla kun tekee, eli kun ei vielä ole käsitystä siitä miltä jonkin liikkeen oikea suoritustapa tuntuu, sen voi varsin helposti tehdä myös väärin kun ei ole ketään oikaisemassa. Eli tunneista ei varmasti ainakaan haittaa ole, mutta varsin pitkälle ovat ihmiset päässeet ihan kotiharjoittelullakin!

Minulla on antishopin ei-pyörivä tanko, koska se oli halvin Very Happy Ja koska olen studiolla siihen tottunut, enkä kyllä itse usko että tulisin pyörivää tankoa juuri käyttämään vaikka hauska sellaista olisi joskus kokeilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
neko
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 28.12.2010

TELL ME ABOUT IT Empty
ViestiAihe: Vs: TELL ME ABOUT IT   TELL ME ABOUT IT Icon_minitimeMa Toukokuu 02, 2011 5:11 pm

Mä aloitin kans käymällä tunneilla ja sitten muutaman kuukauden kuluttua hommasin kotiin oman x-polen, jonka ostin käytettynä juurikin täältä foorumilta bongattuna Smile Yksinkin varmaan pystyy oppimaan paljonkin, mutta itse tykkään käydä tunneilla, koska siellä oppii hyvin tekniikkaa ja tekemään liikkeet niin ei paikat hajoa. Kotona sitten pystyy harjoittelemaan tunneilla läpikäytyjä liikkeitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

TELL ME ABOUT IT Empty
ViestiAihe: Vs: TELL ME ABOUT IT   TELL ME ABOUT IT Icon_minitimeMa Toukokuu 02, 2011 5:24 pm

Komppaan kahta edellistä täysin!

Ja ehkä kannattaa hankkia sellanen tanko joka pyörii, koska jos sitten kahen kuukauden päästä haluatkin kokeilla pyörivää, niin ei sitten tarvii ostaa uutta tankoa. Ja jos sulla on lapsia tai tulee lapsivieraita, niin sehän on maailman parasta viihdettä pyöriä omassa karusellissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iinuski
basic spinner
basic spinner
Iinuski


Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 33
Location : Lahti
Registration date : 03.05.2011

TELL ME ABOUT IT Empty
ViestiAihe: Kiitos!   TELL ME ABOUT IT Icon_minitimeTi Toukokuu 03, 2011 11:39 am

Kiitos kaikille vastanneille, on tosi mukavaa saada vastauksia näin pian ja näin monelta! Razz En vaan malta odottaa et pääsen tilaamaan ikioman tangon!!!!! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





TELL ME ABOUT IT Empty
ViestiAihe: Vs: TELL ME ABOUT IT   TELL ME ABOUT IT Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
TELL ME ABOUT IT
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: