Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 liukas tanko...

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
mimmi
Vierailija




liukas tanko... Empty
ViestiAihe: liukas tanko...   liukas tanko... Icon_minitimePe Toukokuu 13, 2011 9:27 pm

Moi.. ostin tangon ja nyt kun on alkanu pyörähtelemään tangolla,niin olen huomannut et tangosta tulee hyvin liukas...kädet hikoaa,mut onks toi ihan normaalia..olen pessyt sitä ja putsannut..miten ton liukkauden sais pois tangosta???
ja mitkä liikkeet on parhaita aloittelialle??
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

liukas tanko... Empty
ViestiAihe: Vs: liukas tanko...   liukas tanko... Icon_minitimePe Toukokuu 13, 2011 11:41 pm

Suosittelen kirjautumaan forumille. Täältä löytyy paljon keskustelua tangon liukkausongelmista ja eri liikkeistä aloittelijoista edistyneempiin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

liukas tanko... Empty
ViestiAihe: Vs: liukas tanko...   liukas tanko... Icon_minitimeLa Toukokuu 14, 2011 2:26 am

Juu kyllä tanko menee aina liukkaaksi kun kädet hikoaa pyyhkeellä saa hyvin reenin aikana liukkautta pois ja tosiaan tuolla foorumilla on neuvoja puhdistukseen ja liikkeisiin yms.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
apuva
Vierailija




liukas tanko... Empty
ViestiAihe: siis täh?   liukas tanko... Icon_minitimeMa Toukokuu 16, 2011 7:12 pm

Mitä ihmettä.. Mä rekisteröidyin tänne kun kaikki oli kehottanu rekisteröityy et löytyy enemmän tietoo jne, mut en mä esim löytäny mitään tietoo tangon liukkuudesta jne... En osaa käyttä tätä???
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

liukas tanko... Empty
ViestiAihe: Vs: liukas tanko...   liukas tanko... Icon_minitimeMa Toukokuu 16, 2011 7:18 pm

apuva kirjoitti:
Mitä ihmettä.. Mä rekisteröidyin tänne kun kaikki oli kehottanu rekisteröityy et löytyy enemmän tietoo jne, mut en mä esim löytäny mitään tietoo tangon liukkuudesta jne... En osaa käyttä tätä???

Ei oo tainnut rekiteröityminen onnistua, koska mulle sä näyt vielä "vierailijana". Ja jos olet vierailija, et pääse lukemaan kaikkia aiheita... Kokeileppa uudelleen paremmalla onnella! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Tea
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 172
Ikä : 38
Location : Ähtäri
Registration date : 28.11.2008

liukas tanko... Empty
ViestiAihe: Vs: liukas tanko...   liukas tanko... Icon_minitimeMa Toukokuu 16, 2011 7:29 pm

Kun olet rekisteröitynyt, kirjaudu foorumilla ja pääset kohtaan Välineet. Sieltä toiselta sivulta ainakin löytyi aihe tangon liukkaudesta.
Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





liukas tanko... Empty
ViestiAihe: Vs: liukas tanko...   liukas tanko... Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
liukas tanko...
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mun tanko <3
» Oma tanko
» tanko
» Toimiva tanko?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: