| Mieluisin treenimusa? | |
|
+5Herkkupurkki Martta Mortianna Saila SaMaJA 9 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
SaMaJA basic spinner
Viestien lukumäärä : 28 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 23.08.2011
| Aihe: Mieluisin treenimusa? Su Marras 13, 2011 11:47 am | |
| Kyselisin, millaista musiikkia tykkäätte kuunnella treenatessanne. Ensi viikolla kotiutuu oma tanko ja yritän vähän keräillää treenailulle omaa playlistiä. Mieluisinta musiikkia itselle on 20-, 30- ja 40-luvun musiikin ohella death, thrash ja black metal, mutta jälkimmäisistä ei välttis löydy sopivaa treenifiilistä, paitsi ehkä kunnon raivotreeneihin. Elikkä millaisia musiikkeja teidän treenihetkiin sisältyy? | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Mieluisin treenimusa? Su Marras 13, 2011 11:56 am | |
| mul on aika laaja musamaku, mutta mä linkitän mun soittolistan ni se kertoo enemmän soittolista | |
|
| |
SaMaJA basic spinner
Viestien lukumäärä : 28 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 23.08.2011
| Aihe: Vs: Mieluisin treenimusa? Su Marras 13, 2011 12:18 pm | |
| ^ Kiitti linkistä, tiedä vaikka löytyisi listasta jotain itellekin ! Pitäisi kai opetella tuollaisen teko YouTubella, sillä haluaisin listalleni biisejä, joita ei löydä oikein muualta kuin Tubesta. | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Mieluisin treenimusa? Su Marras 13, 2011 1:29 pm | |
| Mä laitan usein NRJ Dance-nettiradion soimaan, vaikka se onkin kaukana mun musiikkimausta, mutta treenatessa on mun mielestä kiva olla jotain tanssittavaa musaa. Mun youtuben soittolista on aika paljon lyhyempi ku Sailan, mutta käytän sitä yleensä vaan alkulämpässä kun pidän tuntia.
Tässä | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Mieluisin treenimusa? Su Marras 13, 2011 1:44 pm | |
| niinjuu alkulämppämusana toimii scooter | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Mieluisin treenimusa? Su Marras 13, 2011 5:05 pm | |
| Vaihtelee todella paljon, mutta yleensä jotain aika rytmikästä tykkään kuunnella (kuuntelen paljon myös sellaista rauhallista balladimeininkiä mutta treenatessa se Nick Cave ei ole ykkösvaihtoehto). Jotain reipasta rokkia mulla yleensä soi, Tool, Rage against the machine ja Faith no more ehkä pyörivät useimmin soittimessa. Viimeksi fiilistelin yläasteaikoja ja panin At the gatesia soimaan mutta se oli kyllä paikoin jo vähän turhankin reipasta Toki soitan sitten jotain rauhallisempaa kun tekee mieli tanssia eikä hampaat irvessä vääntää tempputreenejä. Silloin tulee turvauduttua usein Björk-Portishead-Massive Attack -linjaan. Niin ja hip hop, varsinkaan suomalainen, ei ole kyllä yhtään mun "alaa" mutta treenatessa tykkään kuunnella välillä Asan uusinta levyä | |
|
| |
Herkkupurkki hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 331 Ikä : 49 Location : Helsinki Registration date : 13.06.2010
| Aihe: Vs: Mieluisin treenimusa? Su Marras 13, 2011 6:21 pm | |
| Mulla on suosikkina joku The best of Faithless. Siellä on mm se Insomnia mutta mä tykkään niistä rauhallisemmistakin biiseistä. Nytten oon kuunnellu mm Jenni Vartiaista ja Chisua. | |
|
| |
Nepu Superman
Viestien lukumäärä : 545 Ikä : 33 Location : etelä-suomi Registration date : 21.02.2011
| Aihe: Vs: Mieluisin treenimusa? Su Marras 13, 2011 7:17 pm | |
| Mä tarvitsen alkulämppään jotain menevää keikutusta, useimmiten perus Rihanna/Gaga linjaa. Muuten ei lähde fiilis päälle. Treenaillessa mahdollisimman vaihtelevaa hitaasta nopeaan, niin pysyy into yllä. Kiitoksia soittolistoista, josko sitä sais jonkinmoisen rutiinin ettei pääsisi lintsaamaan tylsistä liikkeistä (lue: vatsalihaksista)! | |
|
| |
shadow87 Superman
Viestien lukumäärä : 739 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 03.04.2011
| Aihe: Vs: Mieluisin treenimusa? Su Marras 13, 2011 7:26 pm | |
| Alkulämpässä jotakin tassittavaa musaa, Gagaa yms. Tunnilla mulla oli alkulämppä judas biisiin x) Muuten sitten soi Nightwish, sonata, volbeat, rammstein...Jos tekee mieli hassutella soitan jotaki fiftarirokkia tai horropopsia Ja balladeja fiilistelyyn, tietty | |
|
| |
SaMaJA basic spinner
| Aihe: Vs: Mieluisin treenimusa? Su Marras 13, 2011 9:25 pm | |
| Rammstein varmasti tulee toimimaan treenimusana. Sillä bändillä on hämmentävä taito saada baaritanssimista vihaava ihminenkin ketkumaan tanssilattialla. Tämä uusi löytö tulee olemaan hemmetin hyvä lämmittelybiisi, mahtava meininki tytöillä! https://www.youtube.com/watch?v=Ag2nX6zSrAE&feature=share Luultavasti myös Nekromantix ym. tulee soimaan tiuhaan lämppärimusana. | |
|
| |
Vanillalatte basic spinner
Viestien lukumäärä : 27 Ikä : 35 Location : Rovaniemi Registration date : 07.11.2011
| Aihe: Vs: Mieluisin treenimusa? Ma Marras 14, 2011 1:54 am | |
| Alkulämmittelyyn menevä poppi tai reggaeton on itelle mieleen. Sitten itte treenatessa tykkään huuattaa Skrillexiä, se jotenkin antaa hyvän itsevarmaan fiiliksen. Vaihtelevasti välillä tulee kunneltua myös menevää rokkia ja industrialia. Esim Combichrist toimii myös sikahyvin! Ja sit tietysti välillä rauhallisiakin biisejä ujutan sinne väliin, että tulee vaihtelua. Niinkun vaikkapa Snow Patrolia ja Deftonesin hidastemposempia biisejä. | |
|
| |
Elegia hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 273 Ikä : 38 Location : Lappeenranta Registration date : 23.11.2010
| Aihe: Vs: Mieluisin treenimusa? Ma Marras 14, 2011 8:26 pm | |
| Tosi paljon tykkään kuunnella 90-luvun musiikkia, sitä löytyy koneelta niin paljon et helposti menee koko treenitunti sen parissa. Sitten taas on "rakkaita vihollisia", eli kappaleita joista tykkään tosi paljon ja nään sieluni silmin siihen sopivaa tankokoreografiaa, mutta treeneissä en voi niitä käyttää. Tällaisia biisejä ovat tällä hetkellä CoB:n Needled 24/7, Leila K:n Blacklisted sekä Rihannan Disturbia. Sitten on muutama kappale joita en koskaan voisi esittää julkisesti, sillä se ei onnistuisi ilman kauheeta kyynelehtimistä. Yksi näistä on Apocalyptican Faraway, joka oli meillä häissä ns. alttarille meno-biisinä ja sen takia tunnelmaltaan voimakas. Toisista taas muuten vain tulee voimakas fiilis, näitä ovat Sealin Kiss from a rose ja The Soundsin No one sleeps when I´m awake. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mieluisin treenimusa? | |
| |
|
| |
| Mieluisin treenimusa? | |
|