Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista?

Siirry alas 
+23
Golliwog
Eskapismi
krisse
Herkkupurkki
Nexu
Saila
Razz
Eeva
Tiiku
Jenni
sluippa
shadow87
Ashta
Atlas
Tazze
Vanillalatte
Pandakarhu
kottarainen=)
Manares
hpl
Martta
marih
Eowyn_
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Disobey
pole beginner
pole beginner
Disobey


Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 04.08.2014

Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista?   Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Syys 17, 2014 4:53 pm

Olen ollut tosi pitkään kiinnostunut sirkuslajeista. Haaveilin pitkään, puhuttakoon nyt siis vuosista, että pääsisin kokeilemaan ilma-akroilua tai muuta, mutten koskaan jotenkin uskaltanut tai saanut aikaiseksi.
Sitten myöhemmin jo täysi-ikäisenä näin videoita Oona Kivelästä ja oli pakko ottaa selvää onko tunteja tarjolla tässä pienessä kunnassa jossa asun ja olihan siellä. Kuukauden mietin ja tuskastelin uskalluksen kanssa, mutta olen enemmän kuin tyytyväinen että lopulta uskalsin. Täysin liikuntataustattomana ruikelona alku oli hankala, ja on se vieläkin hankalaa näin alle vuoden harrastaneena, mutta tässä lajissa kiehtoo niin paljon se, kuinka nopeasti loppupeleissä kehittyykään. Ja mielummin sitä näyttää hieman typerältä tangolla, kuin sohvalla. Wink Saan tässä yhdistettyä rankan liikunnan sekä luovuuden, mikä on ihan huippua. Tähän mennessä ainoa liikuntamuoto mikä on kiinnostanut näin paljon.

Koko laji on tuonut mulle siis hirveästi itsensä ylittämisiä ja onnistumisia ja olen kiitollinen että törmäsin Kivelän videoihin, ilman sitä tuskin olisin koskaan aloittanutkaan tätä.

Yleisin reaktio ainakin itselläni on ollut kun olen kertonut ihmisille että harrastan tankoamista niin monet luulevat että strippaan tms.. aina saa olla selittämässä asiaa

Tähän on kyllä itsekin tullut törmättyä muutamaan otteeseen ja se on ärsyttävää. Kerran jopa olen saanut "Hyi!"- reaktion ilmeisen ennakkoluuloiselta ihmiseltä. No, toisaalta, siinähän sitten kauhistelevat väärien käsitystensä kanssa..
Takaisin alkuun Siirry alas
helmilinnea
basic inverter
basic inverter
helmilinnea


Viestien lukumäärä : 32
Ikä : 24
Location : Turku
Registration date : 02.11.2013

Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista?   Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Syys 29, 2014 8:32 am

En itseasiassa muista yhtään miksi kiinnostuin tankotanssista! Taisin fanittaa Oonaa jo silloin... Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninquelete
basic spinner
basic spinner
Ninquelete


Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 31
Location : Espoo
Registration date : 01.03.2015

Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista?   Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 07, 2015 6:15 pm

Itse kuulun myöskin näihin shadow:n innoittamiin. Pidempään seurailin blogiaan ja lopulta uskaltauduin tunnille ja sille tielle myös jäin. ^-^ Välillä mietin tankotanssin herättämiä mielikuvia pääasiassa, jos tulevaisuudessa vaikka asiakas saa selville ja miten sitten mahtaa vaikuttaa työhön/suhtautumiseen. Sosiaalialaa siis opiskelen ja lastensuojeluun ja perhetyöhön erikoistumassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Chronos
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 26.03.2017

Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista?   Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Toukokuu 27, 2017 6:26 pm

Kaveri hommasi 45mm kromisen x-polen 2013, kävin kyläilemässä ja pyörähtelemässä tosi satunnaisesti. Kipinä lajiin syttyi silloin. Oli hauskaa ja hikistä Very Happy Kaverin polttareissa 2016 oli käynti Mueve clubilla tankoilun merkeissä ja siinä vaiheessa odottelin sopivaa hetkeä investoida omaan tankoon. Epäröin monta vuotta koska ajattelin että innostus menee ohi eikä huvita enää. Hommasin lokakuussa 2016 oman tangon (50mm krominen X-pole) eikä se ollut rakkautta ensi silmäyksellä. Uusi tanko ja liukas kuin mikä ja orastava kotitankoilu koki mahalaskun. Tammikuussa tein suunnitelman että tankoilen säännöllisesti 2 kertaa viikossa sen verran kuin lihaskunto antaa periksi. Rutiini on säilynyt tähän päivään asti. Tunneilla en ole käynyt kertaakaan vaikka syytä olisi että lajissa pääsisi kehittymään paremmin, tai ainakin koen että kaipaisin ohjausta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista?   Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista? - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mikä sai kiinnostumaan tankotanssista?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: