| Maneerit | |
|
+11OonaK wilmiina Mortianna papaija Saila jolla maimiau Jenni Miia hemuliini Ish 15 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Maneerit To Joulu 01, 2011 3:28 am | |
| Olisin superutelias tietämään kuinka moni huomaa toistavansa tiettyjä juttuja tanssiessaan? Oli se sitten käden liike, combo tai vastaava?
Itselläni näitä on paljonkin ( jalan nosto, piruetit, pään heilautus, tietyt spinnit, ymm.) Muissahan sitä huomaa tietyt asiat, mutta kuinka moni tiedostaa itse nämä? | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Maneerit To Joulu 01, 2011 9:05 am | |
| joo, tiedostan tekeväni aina samanlaisia käden liikkeitä. Itse temppuja pyrin aina muuttamaan ainakin vähäsen, jotta tulee treenattua mahollisimman monipuolisesti, mutta floorwork saattaa joskus hieman toistaa itteään. | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Maneerit To Joulu 01, 2011 10:56 am | |
| Hep! En tiedä niinkään yksittäisistä maneereista (kertokaa toki jos ootte bongannut ) mutta liikekieli, tempo ja esityksen yleisilme on useasti samanlainen.. jonkun sortin tavaramerkki. Edit. ehkä mun maneeri on se kissamaisuus Edit2. Ja tietty teen useesti jotain tiettyjä temppuja kuten jack knife kässäri, lunchbox kyynärtaiveotteella, brass bridge ja dove... Joo.. eli onhan noita Puhumattakaan siitä spagaatitiputuksesta jonka olette nähneet varmaan joka helkutin esityksessä.. | |
|
| |
Jenni intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 130 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 27.03.2009
| Aihe: Vs: Maneerit To Joulu 01, 2011 12:39 pm | |
| Liiankin eläväiset kädet. Toisinaan näyttää siltä, että suoritan rintauintia liikkeissä jossa roikutaan kropan/jalkojen varassa Niin ja luonnollisesti liikkuvuusliikkeet... Lupaan itselleni aloittaa voimatreenin heti keväällä! | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Maneerit To Joulu 01, 2011 1:15 pm | |
| Voidaan Jenni tsempata toisiamme sitten keväällä.. olen lupaillut itselleni tässä ihan samaa | |
|
| |
maimiau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 400 Ikä : 35 Location : Tammela, Tre. Registration date : 13.06.2009
| Aihe: Vs: Maneerit To Joulu 01, 2011 1:55 pm | |
| Nyt oon jo päässyt siitä yli, mut varmaan ekan vuoden ajan oli aina tuoli-spinnejä tehdessä pakko pyörittää huulikorun palloa/tappia kielellä... Voin vaan kuvitella kui tyhmältä näytin pyöriessäni kieli ulkona | |
|
| |
jolla intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 89 Ikä : 40 Location : Helsinki Registration date : 20.03.2011
| Aihe: Vs: Maneerit To Joulu 01, 2011 3:36 pm | |
| Hah, joo todellakin! Mun freestyle on aina sitä invertti > kaksonen > takanoja! -osastoo, yleensä vähintään neljä kertaa kerkee vetää sen takanojan sieltä Pitäis vähän kehittää tota improvisaatiota.. Miia toi kissamaisuushan on vaan hyvä maneeri, suorastaan kadehdittavaa tähän norsumaisuuteen verrattuna | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Maneerit To Joulu 01, 2011 5:38 pm | |
| mulla on ainakin se yks keskittymisilme jossa huulet on tiukasti yhdessä ja sitten kombo: invertti > krusifixi > kaksonen > lonkkapito, koska en osaa vielä oikeen muuta mitähän vielä.. | |
|
| |
papaija hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 361 Ikä : 35 Registration date : 14.09.2008
| Aihe: Vs: Maneerit To Joulu 01, 2011 8:10 pm | |
| - jolla kirjoitti:
- Hah, joo todellakin! Mun freestyle on aina sitä invertti > kaksonen > takanoja! -osastoo, yleensä vähintään neljä kertaa kerkee vetää sen takanojan sieltä Pitäis vähän kehittää tota improvisaatiota..
Joo siis ihan sama juttu, mulla freestyle tökkää yleensä siihen että yritän nopeasti keksiä jonkun muun kombon kun invertti/kaksonen/skorppari/lonkkapito, eikä se onnistu Ja sit teen aina sellasia pyörähdyksiä, mitkä ei vie tilaa, koska kotona ei ole tilaa.. Ei mikään kovin suuri valikoima spinnejä siis.. | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Maneerit To Joulu 01, 2011 9:18 pm | |
| - maimiau kirjoitti:
- Nyt oon jo päässyt siitä yli, mut varmaan ekan vuoden ajan oli aina tuoli-spinnejä tehdessä pakko pyörittää huulikorun palloa/tappia kielellä... Voin vaan kuvitella kui tyhmältä näytin pyöriessäni kieli ulkona
AAAAAAAAAAAAARGHH!!! Tosta tuli mieleen mun keskittymiskieli! Muistan kun Wilmiina bongas ja nimesi sen joltain mun vanhalta videolta, jossa harjottelin takanojaa. Siis mulla on aina kieli toisessa poskessa "tasapainottamassa", tai sitten se on tossa alahuulen takana ja työntää leukaa pidemmälle niin että näytän ihan vitun retardilta joka luulee olevansa kovinkin sensuelli! Siis ihan joku epäonnistunut "tuu beibe ni mä tanssin sun tangolla" -seksi-ilme. Hyh! Mun freestailaukseen kuuluu puuskutus ja ass wipe. | |
|
| |
jolla intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 89 Ikä : 40 Location : Helsinki Registration date : 20.03.2011
| |
| |
wilmiina Superman
Viestien lukumäärä : 675 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 10.03.2009
| Aihe: Vs: Maneerit Pe Joulu 02, 2011 1:00 am | |
| mä nimeen aika paljon kaikkea koipireisi, keskittymiskieli..... xDDD voiluoja | |
|
| |
Mortianna Superman
Viestien lukumäärä : 1498 Ikä : 35 Location : Hellsinki Registration date : 28.07.2009
| Aihe: Vs: Maneerit Pe Joulu 02, 2011 6:53 am | |
| Ja mä käytän niitä mitä sä nimeet | |
|
| |
wilmiina Superman
Viestien lukumäärä : 675 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 10.03.2009
| Aihe: Vs: Maneerit Pe Joulu 02, 2011 12:17 pm | |
| xDDD | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 130 Ikä : 38 Location : Helsinki Registration date : 27.03.2009
| Aihe: Vs: Maneerit Pe Joulu 02, 2011 1:33 pm | |
| - Miia kirjoitti:
- Voidaan Jenni tsempata toisiamme sitten keväällä.. olen lupaillut itselleni tässä ihan samaa
Jee! Raudan pumppaaminen alkakoot! (tai sit ei) Ps. mitä jos muuttaisit Helsinkiin niin ois helpompi tsempata... | |
|
| |
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
| Aihe: Vs: Maneerit Pe Joulu 02, 2011 1:51 pm | |
| tarkottaako tää että te molemmat tuutte PowerPoleen... | |
|
| |
| Aihe: Vs: Maneerit La Joulu 03, 2011 1:34 pm | |
| Oona: Voisin taas yrittää huhtikuussa, jos antaa muu elämä myöten. Viimeksikin ehdin niin loistavasti. Onks powerpoleja aamusin? Opiskelen pääsääntösesti illat ni ne ei oikeen meinaa sopia aikatauluun | |
|
| |
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
| Aihe: Vs: Maneerit La Joulu 03, 2011 5:06 pm | |
| Mun selkeä maneeri floirworkissä on ilmaa läpsivä "stripparikäsi". | |
|
| |
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Vs: Maneerit La Joulu 03, 2011 7:40 pm | |
| - Lainaus :
- ilmaa läpsivä "stripparikäsi". Laughing
mulla on kävellessä hiusten hiplaaminen | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Maneerit La Joulu 03, 2011 8:20 pm | |
| - Em Kay kirjoitti:
- Mun selkeä maneeri floirworkissä on ilmaa läpsivä "stripparikäsi".
Ja hei, se chicken-bitch-walk kaikissa sun nopeissa freestyle-vedoissa! Meijän tanssiopen nimitys semmoselle tikkaavalla päkijöillä tepsuttelulle, hehhee! | |
|
| |
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
| Aihe: Vs: Maneerit Su Joulu 04, 2011 1:24 pm | |
| | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Maneerit Su Joulu 04, 2011 10:49 pm | |
| Ass wipe ja ponnarin tiukkuuden tarkistus! | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Maneerit Ke Joulu 07, 2011 12:00 pm | |
| Mä sudin otsatukkaa pois naamalta ja hivelen vatsalihaksiani. Komboista ei kai voi puhua edes maneereina kun ne on AINA samat. Tartteis vaihtelua. | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Maneerit Ma Joulu 12, 2011 3:47 pm | |
| Mäkin keksin yhden maneerin: pidän kaksosessa aina kättä tuossa koukkujalan puoleisella kankulla (niin kuin useimmat pitävät jadessa). Kädet mulla nyt muutenkin elävät ihan omaa elämäänsä jos eivät ole kiinni tangossa Samoja liikkeitäkin toki tulee toistettua etenkin kun oma repertuaari on vielä aika suppea, takanojaa varmaan esiintyy kaikkein eniten. Edit: väärä jalka. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Maneerit | |
| |
|
| |
| Maneerit | |
|