Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 X-polen huolto ja hoito

Siirry alas 
+25
chipin
Saila
pujaka_
KatkaChee
maimiau
Henrietta
JoJo
sarimoo
kapteeni_indy
Mortianna
Hennu/Henriikka
Janey May
karti
Polecat
Nina
Miracle
Ish
Arokki
jossukka
Esteria
Cherrie
Henna.C
nekuliini
tasuni
Iina
29 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimeTi Toukokuu 11, 2010 9:41 pm

Toimii toimii, mutta jos on seinät vinot ja katto vino ja lattia vino, niin siitä vatupassista ei oo kauheesti hyötyä kun kaikki muu on vinossa... Sanonpa vaan vanhassa puutalossa asuneena Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimeKe Kesä 09, 2010 4:36 pm

pitääk experttiä rasvailla tai jotain?
mulla on nyt tanko kellarissa, ku ei nyt kesäl oikee ehdi mut syksyl aattelin laittaa sen takas pystyy ja mietin et pitäiskö sil tehä joku huolto ennen sitä? scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
chipin
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 36
Location : Oulu
Registration date : 27.05.2010

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimeKe Marras 17, 2010 3:22 pm

En nyt tiedä kuuluuko tämän alle vai mikä olis soppeli ettei uutta tarvi aloittaa..

Tanko on kohta viikon seissy, välillä ollu paikallaan ja välillä kokeillu mitenhän se sanotaan, niin että säädetään se pyöriväksi?

2 kertaa olen sen pyöriväksi laittanu, nyt kolmannen kerran ja jostain syystä se tökkii, ehdotuksia?
esimerkki: kädellä pyörittää kevyesti ja päästää irti niin tanko menee itsestään hieman taakse päin. tai kun kävelee niin se tökkii ihan kuin jossain välissä olisi jotain...

ja toinen, miten usein näitä pitäis puhdistaa, en nyt tarkoita tangon ulkopintaa sehän puhistetaan joka käytön alussa..

ja kolmas. tangon sisällä oli jotain vaahtomuovin palasia Very Happy pois vai kuuluuko jäädä sisälle? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
kaho88
basic inverter
basic inverter
kaho88


Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 36
Location : Turku
Registration date : 26.10.2010

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimeKe Marras 17, 2010 7:49 pm

Pistän nyt oman kyssärin tänne myös Smile
Tanko siis X-pole Xpert
Onko normaalia että yläosa tangosta (siis ylempi pitkä putki) liikkuu vähitellen niin että kolossa josta pitäisi näkyä aukko ruuville ei näy enää aukkoa. Tanko siis hiljalleen liikkui niin että tästä kolosta näkyy heti X-kiinnikkeen seinä. Aukko ei ole myöskään kohdikkain alemman putken aukon kanssa. Voin ottaa kuvaa jos selityksestä ei saa selvää...
Onko haitallista? Tankoahan ei nyt voi purkaa koska ruuvia ei saa auki kun aukko on jossain putken seinämän takana, mutta eipä mulla ole tarve tuota liikutella, kunhan vain ei tule alas niin ei minua haittaa.. Rolling Eyes
Tanko kuitenkin on pysynyt hyvin paikallaan, vain pari kertaa olen alakoloista kiristellyt. Pyörivää en ole kertaakaan koittanut, on ollut siis alusta alkaen staattisena.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimeKe Marras 17, 2010 9:23 pm

Ei ole normaalia, mutta erittäin yleistä Very Happy Sitä liitosta pitäis kiristellä koko ajan ton estämiseks. Sit kun purat tangon ton kiertyneen palan saa ulos harjanvarrella, jos ei se liitos tunnu löysältä tai heilu se pien löystyminen ei yleensä oo mikään turvallisuusongelma.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
kaho88
basic inverter
basic inverter
kaho88


Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 36
Location : Turku
Registration date : 26.10.2010

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 18, 2010 1:58 pm

Tanko heiluu hieman, mutta ei liitoskohdasta. Siis kun kädellä pyörittää tankoa, se pyörii n.1cm mukana vaikka on staattisena. Näin on ollut alusta asti, voiko tuo liitoskohta vaikuttaa siihen että tanko hieman pyörähtää? Kaverillani on samanlainen tanko ja se ei liiku yhtään kun on staattisena..
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 18, 2010 2:55 pm

Tarkista että ruuvit on Xien kohdalla ja kiristä ne kunnolla. Jos silti heiluu niin kiristä itse tankoa pari kierrosta. Jos silti heiluu ota yhteyttä tangon myyjään Smile Eli sen ei kuuluisi nitkuttaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 18, 2010 3:00 pm

chipin kirjoitti:
En nyt tiedä kuuluuko tämän alle vai mikä olis soppeli ettei uutta tarvi aloittaa..

Tanko on kohta viikon seissy, välillä ollu paikallaan ja välillä kokeillu mitenhän se sanotaan, niin että säädetään se pyöriväksi?

2 kertaa olen sen pyöriväksi laittanu, nyt kolmannen kerran ja jostain syystä se tökkii, ehdotuksia?
esimerkki: kädellä pyörittää kevyesti ja päästää irti niin tanko menee itsestään hieman taakse päin. tai kun kävelee niin se tökkii ihan kuin jossain välissä olisi jotain...

ja toinen, miten usein näitä pitäis puhdistaa, en nyt tarkoita tangon ulkopintaa sehän puhistetaan joka käytön alussa..

ja kolmas. tangon sisällä oli jotain vaahtomuovin palasia Very Happy pois vai kuuluuko jäädä sisälle? Very Happy

Jos sulla on vanhan mallinen (katosta kiristettävä) tanko niin kierteet voi putsata saippuavedellä ja hammasharjalla, sen jälkeen rasvata ihan tavallisella vaseliinilla (tai lukkoöljyllä, aseöljyllä, wd-40 tms).

Tökkiminen voi johtua siitä että tankoa on kiristetty liikaa tai että tanko on hieman vinossa. Tangot on myös yksilöitä, eli osa on hitaampia, osa vauhdikkaampia.

Vaahtomuovia on "tulpat" aina tangon palojen ala- ja yläosissa. Ne voi jättää paikalleen. Itse oon muutaman ottanut pois mitkä on irronnut kohdaltaan ja alkanut haitata esim. kiristystä (tikkujen työntämistä reikien läpi jne).
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
kaho88
basic inverter
basic inverter
kaho88


Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 36
Location : Turku
Registration date : 26.10.2010

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 18, 2010 3:34 pm

Iina kirjoitti:
Tarkista että ruuvit on Xien kohdalla ja kiristä ne kunnolla. Jos silti heiluu niin kiristä itse tankoa pari kierrosta. Jos silti heiluu ota yhteyttä tangon myyjään Smile Eli sen ei kuuluisi nitkuttaa.

Kiitos paljon nopeista vastauksista I love you
Syy heilumiseen löytyi, en vain ollut uskaltanut kiristää alaruuveja tarpeeksi kireälle.. Kun nyt laitoin vielä hiukan yli sen että ottaa vastaan molemmista koloista, tanko pysyy kuin naulattu paikallaan cheers Jee! Olin liian varovainen sen kanssa ettei vaan missään nimessä ylikiristä..

Huomasin samalla että tuon ylätangon kolosta alkaa pilkottaa X-palan takalovi, eli tanko osa pyörii edelleen. Nyt kun tankoilua tiedossa paljon viikonloppunakin niin mitä teen sitten kun ylätanko on vääntänyt koko kierroksen ympäri? Voiko kolon ruuvia sitten kiristää vai onko siitä jotain haittaa että rullaili ympäri ja sen jälkeen kiristää?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 18, 2010 3:50 pm

Ei siitä oo mitään haittaa. Jos se osa on niin löysällä että se koko ajan kiertyy kannattaa ihan purkaa tanko ja irrottaa se yläosa, kääntää reikä kohdalleen ja kiristää uudelleen niin saa mielenrauhan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
chipin
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 36
Location : Oulu
Registration date : 27.05.2010

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 18, 2010 4:12 pm

Kiitos vastauksesta. Mietin vaan että mikähän siinä on kun alussa pyöri erittäin hyvin ja nyt tökkii... Tanko kuitenkin näyttäis olevan suorassa, pitänee varmaan viikonloppuna kattoa hmm
Takaisin alkuun Siirry alas
kaho88
basic inverter
basic inverter
kaho88


Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 36
Location : Turku
Registration date : 26.10.2010

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimePe Marras 19, 2010 5:41 pm

Hmmh.. Nyt sellanen olo et mikä viel voi mennä perseelleen Sad
Päätettiin sit purkaa tanko koska huomenna on mun 3 kaveria tulossa katsomaan tankoilua meille, joten ajateltiin varmistaa että tanko on ihan normisti kiinni. No nyt on tanko siinä kunnossa et heitän sen varmaan kohta parvekkeelta ulos koska koko ajan tilanne vaan menee pahemmaksi Evil or Very Mad
Jatkopala saatiin ihan normaalisti irti, mut sit alettiin pähkäilemään millä saadaan hakattua isojen pätkien x-pala irti, koska asutaan kerrostalossa eikä meillä ole ulko-ovella harjaa. Hakattiin sitten aikamme sählymailan kanssa palaa mutta ei hievahtanutkaan. Sitten keksittiin että jos laitetaan kipukoukun suora puu osa tangon sisään (irrotettiin koukku-osa) saadaan iskuun lisää voimaa (hakattiin siis puukalikka alempana ja sählymaila kädessä). No sillä hakattiin eikä tanko hievahdakkaan. Sitten ruvettiin katsomaan tilannetta...
No puukalikka on nyt jumissa tangon sisällä, se ei tule enää ulos, tanko A ja B ovat aivan kireällä edelleen toisissaan kiinni, ja kaiken muun hauskan lisäksi x-pala on nyt siirtynyt tankojen välissä alemmas, eli todennäköisesti se koloihin tuleva pieni tappi on raapinut tangon sisustan ihan pilalle... Alemman tangon kolosta näkyy siis nyt sellainen hopea ruuvi jonka ei pitäisi näkyä..

Auttakee ihmiset, ite oon nyt ihan heittämässä jo hanskoja tiskiin Sad Kaikki mitä ollaan ite keksitty on mennyt ihan päin helvettiä joten omasta ideastani en enää mitään tangolle tee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimePe Marras 19, 2010 5:48 pm

Mä oon ite irrotellu noita niin, että oon sen alemman palan irrottanu kokonaan, että on vaan jumiin jäänyt liitos ja yksi putki kourassa. Sit oon työntäny harjan varren, maalausvarren tms. putkesta sisään. Lattialle jotain pehmeetä mikä ei hajoa tai riko lattiaa, ja oon hakannu sitä harjanvartta lattiaa vasten niin että se harjanvarsi tms. on työntäny ylös ja ulos liitospalaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
kaho88
basic inverter
basic inverter
kaho88


Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 36
Location : Turku
Registration date : 26.10.2010

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimePe Marras 19, 2010 6:17 pm

Ongelma oli se että molemmat tangot oli vääntyny x-palan kanssa väärin eli vaikka irrotettiin nyt alhaalta putket oli silti toisissaan kiinni koska kumpaakaan x-palan ruuvia ei pystynyt löysäämään..
Irrotettiin tosiaan alustaosa nyt ja hakattiin sitten yläputken kautta x-palaa. Saatiin lopulta kovan hakkaamisen kanssa yläputki irti ja siinä samalla puupalikka joka tietty oli ihan rikki reunoista kun oli painunut metallia vasten. Nyt x-pala on siis jumissa enää alaputkessa eikä putkessa ole mitään ylimääräistä sisällä Smile Ongelmaksi tuli nyt se, että alaputken pää on sen verran paksumpi alhaalta kuin yläputki, ettei sählymaila mahdu sinne Neutral
Seuraava siirto tilanteessa onkin nyt se että lähdetään kauppaan ostamaan harjaa että saadaan varsi Rolling Eyes
Kun tankoa on nyt hakattu suuntaan ja toiseen ja hakataan vielä lisää, niin haluan kysyä teiltä jotka olette tankoanne joutuneet hakkaamaan, että uskaltaako sen sitten kasata ihan normaalisti ja tankoilla rauhassa, vai voiko tuo x-palan liikkuminen tankojen välissä aiheuttaa sen että palat eivät enää kunnolla pysy kiinni, koska x-pala on naarmuttanut tangon sisustaa niin paljon? Tietty tän episodin jälkeen muistaa kiristää joka kerta niitä x-paloja, mutta pysyykö siellä muuten?

Ja iso kiitos Iinalle nopeista vastauksista I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimePe Marras 19, 2010 6:45 pm

Rautakaupasta saa ihan pelkkiä harjanvarsiakin, ehkä jostain isommasta citymarketista tai prismastakin Smile Mulla ainakin se pien nyppylä minkä PITÄIS estää kiertyminen on vaan kulunu toiselta puolelta litteeks, ite tangon putkille ei tunnu käyneen pahempaa vauriota. Ite oon vaan kiristelly noita useemmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
kaho88
basic inverter
basic inverter
kaho88


Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 36
Location : Turku
Registration date : 26.10.2010

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimePe Marras 19, 2010 7:59 pm

Valoa tunnelin päässä Very Happy Haettiin harjanvarsi ja saatiin x-pala irti. Tosiaan, itse putkille ei näytä käyneen kuinkaan, mutta x-palan nyppylä on painunut sisään tai kulunut, koska ei tule yhtään ulos x-palasta. Mutta ilmeisesti voi ihan tällä samalla x-palalla koota nyt tangon uudelleen? Ja muistaa kiristää sitten niitä ruuveja Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimeLa Marras 20, 2010 11:07 am

Mä oon ainakin käyttäny noita samoja, saa vaan tosissaan olla kiristelemässä niitä liitoksia sit koko ajan varmuuden vuoksi Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Pupupupuna
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 39
Registration date : 04.12.2010

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimeTo Tammi 06, 2011 1:22 pm

Hei! Mulla olis tälläinen ongelma..Kasasin juuri tuan uuden tankoni ja huomasin et siinä on kaks pinttinyttä sormen jälkeä,enkä saa niitä millään pois..Voisko jollain olla jotain vinkki millä lähtis? Vai jääkö ne siihen nyt ikuisesti,on varmaan sitä tehdasöljyä/rasvaa. Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
JenniN
basic spinner
basic spinner
JenniN


Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 18.11.2010

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimePe Tammi 07, 2011 7:00 pm

Voisit vaikka kokeilla tärpättiä, itse pyyhin sillä uudesta tangosta sitä pinnassa olevaa käsittelyainetta pois. Mutta kannattaa varmaan kysästä asiasta suoraan pole-a-holicilta, jos sieltä tankosi ostit (itselläni tangon kromipinta ei tärpättikäsittelystä kärsinyt, mutta en voi laittaa päätäni pantiksi sinun tankosi hyvinvoinnista Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Pupupupuna
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 39
Registration date : 04.12.2010

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimePe Tammi 07, 2011 7:36 pm

Kiitti vinkistä,täytyy kokeilla tota tärpättiä viellä! Smile Mä otin jo yhteyttä tonne pole-a-holiciin,käskivät lähettää takaisin että ne tutkii asiaa..et onko kyse valmistusvirheestä tai vastaavasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimePe Tammi 14, 2011 10:26 am

Osaisiko Iina tai joku auttaa näin suoralta kädeltä... Mulla on 50mm titaanitanko vanhaa mallia ja siinä ei siis ole yhtään jatkopalaa vaan se on ollu 240cm korkeassa huoneessa. Nyt muutetaan kämppään, jossa kattokorkeus on 250cm, niin käykö toi sinne ilman jatkopalaa? (Ärsyttää, kun en oo nyt kotona, että pääsisin tarkastamaan ja kun olin niin unohdin ja nyt mua kiusaa tää asia ihan sikana...) Kun mä en yhtään muista , miten pitkälle sitä on jo nykysessä asunnossa "venytetty"...

(Ja jos tarvii pikkusen jatkopalan, niin saakos niitä enää mistään...?)

EDIT// Ja tän ois tietenkin voinut laittaa ihan tonne X-pole keskusteluun, mutta kun ei osaa lukea, niin ei osaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimePe Tammi 14, 2011 11:02 am

Jos siinä on ne jatkopalat mitkä paketin mukana tuli sen pitäis käydä 2,7 metriä korkeeseen tilaan asti sellaisenaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimePe Tammi 14, 2011 4:53 pm

Okei kiitos paljon! En sitten hermoile turhaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimePe Helmi 11, 2011 3:45 pm

Minullapa taas on sellaninen kysymys, että käykö x-pole yhtään matalanpaan tilaan kuin tuo 2,23 cm?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitimePe Helmi 11, 2011 5:47 pm

Peruksenaan vissiin ei - toinen osa on 1 m, toinen vähän päälle ja sit kupoli ja alaosa lisäks. Mut jos ostaa sit esim. 75 cm putken sen metrisen tilalle ni saa pystytettyä toki matalampaankin tilaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content





X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: X-polen huolto ja hoito   X-polen huolto ja hoito - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
X-polen huolto ja hoito
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» APUVA!!! X-POLEN ASENNUS...
» X-polen kiristysruuvi haljennut
» Rock The Polen uusi sijainti

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: