| Pariisi | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Pariisi Ti Maalis 06, 2012 3:53 pm | |
| Oon menossa ylihuomenna Pariisiin ja nyt vasta tajusin, että siellä on tankokouluja vaikka kuinka paljon. Mitenkään en ehdi käydä nuohoomassa kaikkia, en edes murto-osaa. Eli vinkkejä ottaisin vastaan, kiitos! Varmaan toi Laurencen koulu vois olla aika hyvä?? | |
|
| |
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
| Aihe: Vs: Pariisi Ti Maalis 06, 2012 4:19 pm | |
| Kannattaa mennä laurencen kouluun, koska siellä on hänen sekä doyen tunteja!
Oona | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Pariisi Ke Maalis 07, 2012 7:47 am | |
| | |
|
| |
sluippa Superman
| Aihe: Vs: Pariisi Ke Maalis 07, 2012 2:24 pm | |
| Jee, Laurence laittoi juuri sähköpostia, että olen tervetullut sen advance-tunnille!
Hmm... Ehtisköhän sitä vielä jonnekin muuallekin... | |
|
| |
Nepu Superman
Viestien lukumäärä : 545 Ikä : 33 Location : etelä-suomi Registration date : 21.02.2011
| Aihe: Vs: Pariisi Ke Maalis 07, 2012 11:39 pm | |
| kateellineeeeeen | |
|
| |
sluippa Superman
| Aihe: Vs: Pariisi Ma Maalis 12, 2012 11:35 am | |
| Olin Laurencen tunnilla perjantaina ja se oli kyllä tosi advanced! Harjoiteltiin nimittäin Laurencen IPC-kisojen koreon liikkeitä ja komboja. Siellä tunnilla oli muistaakseni kuusi tyttöä ja ne kaikki olivat mua paljon parempia tai ainakin niissä liikkeissä, joita tunnilla tehtiin. Oikeastaan kaikki oli mulle uutta, joten kannatti mennä! Eka liike, mitä tunnilla tehtiin oli spinnitangolla yhden käden bumerangi ja siitä suoraan nosto ylös D:hen. Paikka oli ihan jees, varsinkin tankojen korkeus oli tosi hyvä! Vähän ihmetytti hämyinen, liila valaistus ja värivalot. Ja se, että kun kadulta avasi oven, niin astui suoraan siihen tankosaliin. Ranskalaisilla taitaa myös olla hieman rennompi tuo aikakäsitys; tunnin piti olla klo 19:30-21, mutta se alkoikin vähän ennen klo 20 ja kesti melkein kymmeneen. Yritin mennä myös toiseen kouluun tunnille, mutta oli kuulemma ihan täynnä se tunti. | |
|
| |
Kaiza basic spinner
Viestien lukumäärä : 25 Ikä : 36 Location : Helsinki Registration date : 19.11.2010
| Aihe: Vs: Pariisi Pe Syys 06, 2013 10:33 pm | |
| Mä oon nyt kuun lopussa menossa käymään tuolla! Ilmottauduin Laurencen Lolo Style ja Pole Inter 2/3/Avancé -tunneille! Jännää! Vähän kiinnostaisi myös Keem Martinezin pole3/advanced -tunti, mutta voi olla etten uskalla sinne, jos taso on noin kova! | |
|
| |
sluippa Superman
| Aihe: Vs: Pariisi La Syys 14, 2013 2:08 pm | |
| Uskalla mennä vaan! Ei sitä kaikkea tarvitse osata mutta saa sit ainakin inspiraatiota tulevaan! Tunnillaoli myös tosi hyvä ja kannustava henki. | |
|
| |
Kaiza basic spinner
Viestien lukumäärä : 25 Ikä : 36 Location : Helsinki Registration date : 19.11.2010
| Aihe: Vs: Pariisi Ma Loka 07, 2013 2:13 pm | |
| No olin nyt tuolla 2 tunnilla, joitten piti olla Laurencen, mutta hän olikin matkoilla, joten toinen opettaja piti ne. Tuonne Keem Martinezin tunnille en kuitenkaan sitten ilmoittautunut. Osittain siksi, että ehkä ei olisi ollut reilua puolisolleni olla tankoilemassa joka ilta yhteisellä matkallamme ( ) ja osittain siksi, että tunnit olivat aika hintavia. Ensimmäisen tunnin sai siis kertamaksulla hintaan 15e, mutta seuraavat olivat 30e kpl. Pidin kuitenkin noista tunneista. Tehtiin suhteelisen vaikeita juttuja ja ihmiset olivat ystävällisiä. Vähän outo oli tosiaan se violetti värivalaistus. Loi ehkä turhan yökerhomaista tunnelmaa... Tarkemmat kuulumiset tunnilta voi käydä lukemassa mun blogista! http://mostlyjustpoledancing.blogspot.fi/2013/10/tankotanssia-pariisissa.html | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pariisi | |
| |
|
| |
| Pariisi | |
|