| Rooma | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
| Aihe: Rooma Ma Maalis 12, 2012 12:55 pm | |
| Noni, kun nyt ehdin kyselemään... Onko kukaan käynyt Roomassa millään studiolla? Oon tän kuun lopussa lähdössä ja aikataulu antaisi hyvinkin periksi vierailulle jossain paikallisessa studiossa... | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Rooma Ma Maalis 12, 2012 2:06 pm | |
| En ole käyny, mutta tarkoitus olisi mennä tänne: http://www.verticaldolls.com/ Mutta ainakin niillä on paljon tasokkaita tankoilijoita ollu pitämässä workshoppeja siellä, ymmärsin että on ihan hyvä koulu Oon kanssa menossa pääsiäiseksi Roomaan viikoksi ja sillon olis tarkoitus mennä | |
|
| |
LaraK hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 453 Location : Helsinki Registration date : 08.04.2008
| Aihe: Vs: Rooma Ma Maalis 12, 2012 2:15 pm | |
| Paitsi, että kun nyt kävin katsomassa, niin ei siellä ollutkaan enää advanced- tason tunteja... oli kyllä viimeksi kun kävin kurkkimassa... outoa...
| |
|
| |
Em Kay Superman
Viestien lukumäärä : 868 Ikä : 43 Registration date : 30.10.2009
| Aihe: Vs: Rooma Ma Maalis 19, 2012 11:28 am | |
| Kiitos, Laurasein! Lähetin sähköpostia, koska mä en löytänyt tuolta sivuilta mitään aikataulua/hintoja... Katotaan, miten tytön käy! | |
|
| |
Styidy intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 53 Ikä : 41 Location : Helsinki Registration date : 19.09.2008
| Aihe: Vs: Rooma Ti Maalis 27, 2012 11:57 am | |
| Mä olin Ruotsissa Valeria Parsin workshopissa, ja tykkäsin kyllä! Se opettaa just tuolla Verticaldollssilla.. | |
|
| |
utiim pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2010
| Aihe: Vs: Rooma To Helmi 20, 2014 2:46 pm | |
| Nostetaampas tätä nyt hieman, kun aihe rupeaa itselle olemaan ajankohtainen. Oon kesäkuussa menossa Roomaan muutamaksi päiväksi ja olisi kiva päästä kokeilemaan myös paikallista tankokoulua eli onkos jollekin tässä muutaman vuoden aikana kerennyt kertymään kokemusta tuosta Vertical Dollsista tai mahdollisesti muista tankokouluista Roomassa?!
Tai mitä parempi, jos jollain on havaintoa voiko Firenzessä tankoilla. Lomalla kun vietetään viikko Firenzen lähistöllä, niin siellä ainakin saisi aikatauluun upotettua ainakin yhden tankoilu kerran. | |
|
| |
Jonsu basic spinner
Viestien lukumäärä : 17 Ikä : 35 Location : Lappeenranta Registration date : 13.05.2012
| Aihe: Vs: Rooma Su Kesä 29, 2014 3:17 pm | |
| Minäkin nostelen; Rooma, Firenze ja Milano kutsuu elokuussa, tuliko utiim käytyä tuolla Vertical Dollsissa? | |
|
| |
utiim pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2010
| Aihe: Vs: Rooma Ti Heinä 15, 2014 8:35 pm | |
| Meidän poppoon aikataulut meni niin mutkasiks, että jouduin skippaamaan tankoilut reissulla. Höh. Mutta mä löysin tämmösen sivuston sillo ettiessäni Italian tankokouluja ja suhteellisen kattavasti niitä näyttäs olevan ja monella on vielä suhteellisen fiksut nettisivutkin. Pole Dance Italy
Toivon sulle parempaa onnea tankoilun suhteen Italiassa! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Rooma | |
| |
|
| |
| Rooma | |
|