| Pole Art 25.8.2012 | |
|
+14Hennu/Henriikka babooshka Päivi Nepu VÄ Martta hemuliini papaija Ish Ninni OonaK tasuni sluippa Carolina 18 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: Vs: Pole Art 25.8.2012 Ma Elo 27, 2012 12:49 pm | |
| | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Pole Art 25.8.2012 Ma Elo 27, 2012 2:49 pm | |
| Epäviralliset jatkotulokset: oona, natasha ja laurence olivat hyvin lähellä kukin voittaa, eli erot tosi pieniä. seuraavat sijat olivat
3. Laurence 4. Phoenix 5. Rafaela | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: Pole Art 25.8.2012 Ma Elo 27, 2012 4:36 pm | |
| Natasha Wang vei mun sydämen kyllä ihan täysillä. (Sen verran mitä nyt kerkesin seurata lasin takaa) Pitää vielä tänne laittaa kanssa urlia, eli mun ja Ninan (tankomau) kuvat tulee tästä lähin tänne: https://www.facebook.com/poledancingphotography Ja tietty ne parempilaatuset löytää osoitteesta http://poledance.pictures.fi ULIULI edit, tässä meidän henk.koht äärettömät lempparikuvat: | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Pole Art 25.8.2012 Ti Elo 28, 2012 8:58 am | |
| Oih, mitä kuvia taas kettu!!!! Oot ihan ykkönen PoleArt ylitti kyllä kaikki odotukset jälleen kerran, ja taso oli noussut taas huomattavasti viime vuodesta. Naurettiin, että kohta kilpailijat ei tarvi enää tankojakaan vaan levitoi ilmassa ihan itekseen. Tai sitten uutuutena tulee suu- ja korvapidot! Mun ehdoton suosikki oli Steven!!! . Just se tankojen repiminen oli veret seisauttava kokemus, ja muutenkin koreografia oli käsittämättömän hieno. Se sydämen syke siinä musassa toimi älyttömän hyvin, ja slow motion-efekti liikkeissä oli upeaa! Saati sitten tankoteknisesti se staattisen tangon käyttö oli mahtavaa! Luulin pitkään että se tanko oli spinnaava! Kisasarjan naisista Oona oli ihan ehdoton ykkönen! Koreografian loppu ja se hitaasti pyöriminen spinnaavalla tangolla sai sydämen jättämään muutaman lyönnin väliin. Koko teatteri oli hiiren hiljaa siinä lopussa, niiiin vaikuttavaa! Wangin kakkossijaa en kyllä ymmärrä, en saanut Wangin esityksestä mitään irti. Katoin sen vielä uudestaan videolta, mutta ei. te, jotka diggasitte Wangista, niin mikä siinä kolahti? Ihan mielenkiinnosta, koska en vaan itse oo vielä huomannut mitään erikoista tai koskettavaa koreografiassa. Illan viihdyttävin ja nerokkain esitys oli mun mielestä Michelle Stanekin upea "The Ecstasy of St. Theresa". Michellen liikekieli on upeaa, ja jumankekka että oli kuuma esitys! Mutta todella tyylikkäällä tavalla, ja kauniisti toteutettuna. Ihana ihana ihana Michelle! | |
|
| |
Foxmagon Superman
Viestien lukumäärä : 539 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 07.01.2009
| Aihe: Vs: Pole Art 25.8.2012 Ti Elo 28, 2012 2:58 pm | |
| Mä en jostain syystä muista Stevenin esityksestä yhtään mitään, ja kuviaki kattellessa oon vaan ihmetelly et mitä se siellä lavalla on oikein tehny Katsoin videon, enkä yhtään ihmettele että kuvia ei tullut muutamaa hassua enempää. Kaikkia liikkeitä ei viety loppuun asti, ja jos vietiin niin väärässä kohdassa. Tankojen repiminen juu oli ihan hieno kohta, mutta muuten ei kyllä kauheasti antanut mitään sydämen väpätyksiä. Natashan kohdalla iski eniten se, miten liikkeet oli toteutettu tietyissä kohdissa musiikin kanssa, ja kuinka älyttömän tarkasti siitä näki sen rytmitajun. Oonalla näkee täysin samaa täydellistä rytmitajua, mutta perkule kun se on niin vikkelä niiden liikkeidensä kanssa aina välillä. Ajoittain kyllä harmittelee sitä, että ei kerkeä näkemään tai sisäistämään ihmisten esityksistä yhtään mitään kun keskittyy ihan täysillä siihen mitä siellä lavalla tapahtuu, mutta toisaalta ei kyllä varmaan osais olla pelkkänä katsojanakaan. | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Pole Art 25.8.2012 Ti Elo 28, 2012 3:36 pm | |
| Mä olen aika huono erittelemään mikä missäkin esityksessä vetoaa tai mitä puuttuu, tekniikkaa koskevia juttuja lukuunottamatta. Wangista mullekin jäi päällimmäisenä mieleen tuoloistava rytmitaju josta Foxmagon jo sanoikin, tekniikassa ei ollut mitään vikaa ja muutenkin kaikin puolin miellyttävää katseltavaa. Ehkä olis kaivannut pari jotain selkeämpää "huippukohtaa" tai erottuvamman draaman kaaren ollakseen täydellinen. Upeita kuvia Foxmagon | |
|
| |
Foxmagon Superman
| Aihe: Vs: Pole Art 25.8.2012 Ti Elo 28, 2012 3:54 pm | |
| Kiitokset. | |
|
| |
tankomau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
| |
| |
Unya hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 372 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 09.03.2011
| Aihe: Vs: Pole Art 25.8.2012 Ti Elo 28, 2012 5:39 pm | |
| Yhden käden rannepito? | |
|
| |
tankomau hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 412 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 08.02.2009
| |
| |
shadow87 Superman
Viestien lukumäärä : 739 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 03.04.2011
| Aihe: Vs: Pole Art 25.8.2012 Ti Elo 28, 2012 9:05 pm | |
| Michelle Stanek..voi että rakastuin tähän naiseen <3 todella upea ja viihdyttävä esitys. Jaksoin katsoa monta kertaa. | |
|
| |
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
| Aihe: Vs: Pole Art 25.8.2012 To Elo 30, 2012 10:28 pm | |
| Kiitos kaikille! Halusin tosiaan pole artiin tehdä tällä kertaa tehdä sitä mitä osaan parhaiten - nopeeta ja niin nopeeta, että tuntuu! Oon tuskaillu tässä joiden liian vaikeiden ohjelmien kanssa ja nyt halusin tehdä palkinnoksi itselleni sarjan, jota rakastan tehdä täysillä. Itse koen, että sain lavalle uutta freshiä liikettä unohtamatta tyyliäni, jolle olen uskollinen. Mielestäni kisassa on tehtävä sitä mikä tuntuu hyvältä ja kaikkien omat tyylit kilpailevat vastakkain, siitä kukaan saa oman tyylinsä parhaiten esiin juuri siinä hetkessä ja tilassa. Itse olen tyytyväinen vetoon, koska se on puhdas ja rehellinen. Pyörivä tanko oli liukas ja tipuin melkein! Mutta eihän kisassa voinut tippua... Itse kisa oli taas upeasti järjestetty - aina ayhtä maaginen ja tyylikäs. Vielä kun media saataisi paikalle ja sitä kautta lisää "oikealaista" julkisuutta tankoilulle, niin ou jee. (Pakko alkaa treenata ens vuotta varten...) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pole Art 25.8.2012 | |
| |
|
| |
| Pole Art 25.8.2012 | |
|