| Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... | |
|
+9Saila shadow87 Nounours W_devil hemuliini sluippa Unya iitaliina Nepu 13 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Nepu Superman
Viestien lukumäärä : 545 Ikä : 33 Location : etelä-suomi Registration date : 21.02.2011
| Aihe: Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... Ke Huhti 11, 2012 8:51 pm | |
| PoluDebutin aikoihin olin ihan pihalla kun piti alkaa etsiä jostain esiintymisasua, joten ajattelin tehdä tällaisen ketjun. Linkitelkäähän hyviä sivustoja mistä tilailla vaatteita treeneihin, esiintymisiin... Tänään törmäsin iiihanaan sivustoon ja halusin jakaa sen kaikkien kanssa Tuolla oli ihan mielettömän nättejä leotardeja muokattavaksi, kivan näköisiä shortseja ja paljon muutakin ihanaa tanssikamaa. http://www.dancewearsolutions.com/images/products/GF001_3.jpg ps. Pakko saada | |
|
| |
iitaliina intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 158 Ikä : 33 Location : Vaasa Registration date : 04.02.2012
| Aihe: Vs: Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... Ke Huhti 11, 2012 9:26 pm | |
| Iiiiiiik ! voi ihana ! Kiitos tuhannesti ku jaoit ton Just tänää kaverin kanssa mietittiin et mitä hittoo me puetaan kevätnäytökseen päälle mutta tuoltahan löytyy ! ps. Aivan ihanat kengät ! <33333 | |
|
| |
Nepu Superman
Viestien lukumäärä : 545 Ikä : 33 Location : etelä-suomi Registration date : 21.02.2011
| Aihe: Vs: Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... Ke Huhti 11, 2012 9:43 pm | |
| Hei jos tilaatte tuolta niin vinkatkaahan, voisin pistää kimppaan vähän tilausta ;>
| |
|
| |
iitaliina intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 158 Ikä : 33 Location : Vaasa Registration date : 04.02.2012
| Aihe: Vs: Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... Ke Huhti 11, 2012 9:48 pm | |
| Joo ! pitää sannan kanssa tutkia tuo sivu ihan kokonaan ilmottelen sulle sitte jos tilataan nii säästys varmaan portikuluissa | |
|
| |
Unya hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 372 Ikä : 39 Location : Helsinki Registration date : 09.03.2011
| Aihe: Vs: Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... To Huhti 12, 2012 6:39 am | |
| Voi että mitä kaikkea ihanaa tuolta löytyykään, kiitos Nepu että jaoit! | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... To Huhti 12, 2012 8:31 am | |
| New Yorkista olen löytänyt tähän mennessä eniten kaikenlaisia shortseja ja toppeja halvalla. Harmittaa kun en viimeksi ostanut enempää. Niitä olen käyttänyt pohjina esiintymisasuihin. Eli jos suuntaatte New Yorkiin, niin kannattaa hyödyntää tilaisuus! En nyt muista kauppojen nimiä, mutta tankoiluun sopivia asuja saattoi löytyä yllättävistäkin paikoista, ei pelkästään urheilukaupoista. | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... To Huhti 12, 2012 9:16 am | |
| Voi tulla Nepun linkissä oli kaikkea ihanaa! Mä en oo vaan koskaan uskaltanut tilata jenkeistä mitään kuteita, kun pelkään niitä päälle lävähtäviä tulleja. Kun muistaakseni kerran ostin yhden t-paidan jenkeistä, ja siihen päälle tuli useampi kymppi tulleja, jolloin hintaa kertyi sitten vähän liikaa. Mutta mites te muut? Onko kokemusta, että uskaltaako tilata ja tuleeko tulleja päälle? Mä oon tilannut aina briteistä, jolloin oon käyttänyt mm. näitä nettikauppoja ja oon ollut ihan tyytyväinen: http://www.movedancewear.com/ http://www.dancinginthestreet.com/ | |
|
| |
W_devil intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 70 Location : Tampere Registration date : 22.09.2011
| Aihe: Vs: Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... To Huhti 12, 2012 12:47 pm | |
| Itsellä on ollut hakusissa reivivaatteita kesän festareille ja huomasin että samoissa kaupoissa on paljon myös kaikkea tankoiluun sopivaa. En ole kyllä vielä tilannut mistään, mutta esim. tässä kaupassa on värikkäitä hotpantseja yms http://www.keepitrealclubwear.co.uk/ Onneksi on tulossa Nykin reissu lähiaikoina. Pitääkin sieltä katsella paljon tankoiluasujakin. | |
|
| |
Nounours intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 115 Location : Tampere Registration date : 20.10.2008
| Aihe: Vs: Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... To Huhti 12, 2012 1:29 pm | |
| - hemuliini kirjoitti:
- Mä en oo vaan koskaan uskaltanut tilata jenkeistä mitään kuteita, kun pelkään niitä päälle lävähtäviä tulleja. Kun muistaakseni kerran ostin yhden t-paidan jenkeistä, ja siihen päälle tuli useampi kymppi tulleja, jolloin hintaa kertyi sitten vähän liikaa. Mutta mites te muut? Onko kokemusta, että uskaltaako tilata ja tuleeko tulleja päälle?
Euroopan ulkopuolelta Suomeen lähetettäessähän kaikkiin yli 45 euron arvoisiin paketteihin tulee periaatteessa verot päälle, tuli ne sitten yritykseltä tai yksityiseltä henkilöltä, oli kyseessä sitten lahja tai maksettu tilaus. Ilmeisesti on kumminkin ihan sattuman kauppaa, jääkö paketti tulliin vai ei. Miehen Jenkeistä tullut paketti jäi tulliin juuri kuukausi-pari sitten, ja se joutui maksamaan siitä sitten sen lähes neljäsosan lisää... Tuo takia mäkään en ikinä viitsi Jenkeistä tilata, vaikka välillä mieli tekiskin. | |
|
| |
shadow87 Superman
Viestien lukumäärä : 739 Ikä : 37 Location : Tornio Registration date : 03.04.2011
| Aihe: Vs: Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... To Huhti 12, 2012 5:46 pm | |
| Mulla jäi kerran kengät tulliin mutta kun hintaa oli tuon alle 45 (30e muistaakseni) niin ei tarvinnu maksaa mitään ylimäärästä. Tullisetä toi kengät kiltisti kotiovelle | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... Su Huhti 15, 2012 1:42 pm | |
| http://www.sweetvixencouture.com/svc_pole_dance_clothes_home.html ihania, harmi kun toi kauppa on jenkeissä + on noi puvut aika hintaviakin.. | |
|
| |
*Hanna* basic spinner
Viestien lukumäärä : 11 Registration date : 26.03.2012
| Aihe: Vs: Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... Su Huhti 15, 2012 2:13 pm | |
| Mä oon pari kertaa tilannu Jenkeistä tankoilu vaatteita. Shortsit ja toppi tulivat molemmat kätevästi kirjekuoressa ja postimaksuja tuli n. 4e. | |
|
| |
zayah basic spinner
Viestien lukumäärä : 20 Registration date : 06.01.2010
| Aihe: Vs: Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... Pe Toukokuu 11, 2012 7:05 pm | |
| Nyt oli sittarissa naisten boksereita, ihanaa joustavaa kangasta ja montaa väriä (pinkit, turkoosit ym.). Kivat päällä, ei saumoja, lahjetta sopivasti, tangolla en ole vielä kokeillut. Niitä oli 3kpl 10e. | |
|
| |
Taija basic inverter
Viestien lukumäärä : 35 Registration date : 07.07.2012
| Aihe: Vs: Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... Ti Heinä 10, 2012 9:43 pm | |
| Alottelija kysyy säärystimien käytöstä, hyötyä haittaa? Missä kannattaa käyttää, auttaako aluksi vai onko tiellä? Sopiiko esim. tälläiset? | |
|
| |
SydänSydän intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 123 Registration date : 28.02.2012
| Aihe: Vs: Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... Ti Heinä 10, 2012 10:49 pm | |
| Mä ite tykkäsin ainakin tossa talvella pitää paljon säärystimiä lämmittelyjen ja venyttelyjen aikana, mutta itelle alhaalta ihan aukinaiset säärystimet oli parempi vaihtoehto koska ne sai tarvittaessa kätevästi rullattua polviin suojaks esim. joidenkin spinnien opettelun ajaks Itelle ainakin karuselli oli niin tuskaa kun aina hiukan polvet kolahti, mutta sekin ongelma katos säärystimiä käyttäessä | |
|
| |
W_devil intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 70 Location : Tampere Registration date : 22.09.2011
| Aihe: Vs: Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... Ke Heinä 11, 2012 9:17 am | |
| Mä tykkään myös käyttää säärystimiä etenkin lämmittelyjen aikana. Ne on myös kätevät suojaamaan polvia, jos harjoitellaan lattiakoreografioita tai myös osassa spinneistä. Itsellä ainakin ne on ollut hyödyllisimmät juurikin polvien suojauksessa. Säärystimien sijaan voi myös käyttää pitkiä housuja shortsien päällä. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... | |
| |
|
| |
| Esiintymisvaatteet, treenivaatteet... | |
|