| human tool -palloistuin? | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| Aihe: human tool -palloistuin? Ke Huhti 11, 2012 10:22 pm | |
| Noo tää ei oo kyl tankoiluväline mut mut.. onko jollakin kokemusta tästä? http://www.humantool.fi/ aika jännä..? mut maksaa 149e vähän joka paikassa.. Mut ajaa kai saman asian kuin satulatuoli | |
|
| |
Nepu Superman
Viestien lukumäärä : 545 Ikä : 33 Location : etelä-suomi Registration date : 21.02.2011
| Aihe: Vs: human tool -palloistuin? Ke Huhti 11, 2012 10:33 pm | |
| Pieni omantunnonpistos tässä kaksinkerroin lysähtäneenä, selkä kiemuralla dataillessa | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
Viestien lukumäärä : 988 Ikä : 38 Location : Tampere Registration date : 23.11.2008
| |
| |
iitaliina intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 158 Ikä : 33 Location : Vaasa Registration date : 04.02.2012
| Aihe: Vs: human tool -palloistuin? Ke Huhti 11, 2012 10:47 pm | |
| Jep. heti selkä suoraks ! mutta aika paljon jos 149e tollasesta pienestä "satulasta" tulee mieleen ihan polkupyörän satula | |
|
| |
sluippa Superman
Viestien lukumäärä : 741 Ikä : 40 Location : Espoo Registration date : 07.05.2009
| Aihe: Vs: human tool -palloistuin? To Huhti 12, 2012 8:32 am | |
| Messuilla olen tuota kokeillut parikin kertaa. Tuntuu kivalta kyllä, mutta huomioikaa, että satula toimii parhaiten suht kovalla tuolilla ja se tuoli pitää saada aika alas tai muuten on liian korkeella suhteessa pöytään. | |
|
| |
Mappari basic spinner
Viestien lukumäärä : 12 Location : Helsinki Registration date : 28.10.2009
| Aihe: Vs: human tool -palloistuin? Pe Huhti 13, 2012 8:50 pm | |
| Mulla oli toi just viikon verran lainassa työfyssarilta, nyt pohdin kovasti millä saisin omaksi firman piikkiin. Ei siihen viikossa ehtinyt kunnolla tottua, onnistuin saamaan häntäluun aika kipeäksi, mutta kyllä siinä kiva on keinutella kun on tylsää =) | |
|
| |
Haloanne basic inverter
Viestien lukumäärä : 40 Registration date : 12.12.2011
| Aihe: Vs: human tool -palloistuin? La Huhti 14, 2012 7:54 am | |
| Kiropraktikkoystäväni sanoi, että halvimman ja parhaan "istumatyökalun" saa aikaan ostamalla 10-15e maksavan tasapainotyynyn. Tällainen laitetaan kovan tuolin reunalle, ja siinä istutaan sitten tosiaan ihan reunalla vähän kuten satulatuolinkin kanssa. Lantio pääsee liikkumaan ja selkä ja ryhti on pakko pitää suorana. Ei vastaa tuota human toolia, mutta huomattavasti edukkaampi ratkaisu Kerran messuilla minäkin testasin tuota human toolia, ja tuolin pitää tosiaan olla varsin matala ja kova jotta homma toimii. Investoisin itse ehkä ennemmin ihan kokonaiseen satulatuoliin. Tosin, koitan olla istumatta mahdollisimman paljon (mulla on jopa työpöytä jonka ääressä seistään!). | |
|
| |
Hennu/Henriikka Superman
| Aihe: Vs: human tool -palloistuin? Ma Toukokuu 07, 2012 1:15 am | |
| Oi joi mulla on nyt noin viikon ollut käytössä toi HumanTool ja on kyllä hyvä. Varsinkin nyt kun kevään tentit painaa päälle ja joutuu istuun pitkiä aikoja. Sillee toi on jopa parempi kuin satulatuoli kun tossa voi tosiaan oikeesti liikuttaa selkäänsä samalla kun istuu. heh Tulee tuolitanssi -sanalle ihan uus merkitys. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: human tool -palloistuin? | |
| |
|
| |
| human tool -palloistuin? | |
|