dumle pole beginner
Viestien lukumäärä : 2 Registration date : 20.04.2012
| Aihe: Yksityistä tanko-opea Kouvolassa? Pe Huhti 20, 2012 11:02 am | |
| Heippa! Olen puoli vuotta sitten tankoiluun hurahtanut tytteli, joka epäonnekseen majailee Kouvolassa tämän kesän. Tarkoitukseni oli muutta Jyväskylään parempien harrastusmahdollisuuksien äärelle, mutta tämä suunnitelma viivästyy. Aloitin tankoilun Seinäjoella viime syksynä ja oman tangon sain hommattua ennen joulua, mutta hinku olisi oppia uusia liikkeitä ja invertin jatkoliikkeitä, joten olisiko Kouvolassa ketään osaavaa alan harrastajaa, kuka antaisi vaikka tunnin viikossa?? Oma tankoni on isäni olkkarissa Rekolassa, tunnit voisi pitää siellä tai mahdollisesti sinun tangollasi? Ilmoittauduthan pian, hinku tunneille on kova!! | |
|
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Yksityistä tanko-opea Kouvolassa? Pe Huhti 20, 2012 1:35 pm | |
| Kouvalasta nyt ei ole kauhian pitkä matka Porvooseen, joten jos yksityisopea ei löydy, niin tuu ihmeessä Porvoon tunneille. http://www.taidetehtaantanssikoulu.fi/luelisaa.html < Skrollaile alaspäin, sieltä löytyy tietoa tankotunneista, ja voi tuonne toimistoonkin pirauttaa, niin antavat lisätietoja. | |
|
dumle pole beginner
Viestien lukumäärä : 2 Registration date : 20.04.2012
| Aihe: Vs: Yksityistä tanko-opea Kouvolassa? Su Huhti 22, 2012 4:22 pm | |
| Niin tai Lahti on vielä lähempänä. Ois vaan niin kätevää kun ei tarvis lähteä kovin kauas | |
|
Sadustar pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Registration date : 16.10.2011
| Aihe: Mä meinaan kesällä ajella porvooseen... To Toukokuu 24, 2012 7:15 pm | |
| Jos kiinnostaa niin mukaan vaan...Olen siis kanssa kouvolasta | |
|
Salima/ArtMove- Studio basic spinner
Viestien lukumäärä : 17 Ikä : 42 Location : Tarragona Spain, Kouvola Suomi Registration date : 18.01.2013
| Aihe: Oletteko viela Kouvolassa? Ti Helmi 05, 2013 12:27 am | |
| Hei tytot! Oletteko Viela Kouvolassa? Olen tulossa paasiaislomalla vetamaan masterclasseja Fight Clubille Kouvolaan.
Lisatietoja FightClubilta.
Terveisin Salima Peippo | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Yksityistä tanko-opea Kouvolassa? | |
| |
|