Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pudotus jadessa

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

Pudotus jadessa Empty
ViestiAihe: Pudotus jadessa   Pudotus jadessa Icon_minitimeSu Heinä 15, 2012 8:31 pm

Hei te kokeneemmat tankoilijat!

Voisiko joku valaista mulle, miten pääsen putoamaan jadessa? Studiolla mua neuvottiin, että putoaminen tapahtuu hengityksen avulla kun kyljessä oleva pito lähtee hengittäessä pois, mutta mä oon kuin liimattu kiinni tankoon. Nyt en pidä edes enää kättä takareiden alla tukena, vaan molemmat kädet etujalassa, joten pidon ei pitäisi olla ihan yhtä voimakas. Tästä huolimatta ei ole pelkoa siitä, että onnistuisin vahingossakaan putoamaan tuossa asennossa, vaikka kuinka kaikin keinoin yritän höllentää otetta/pitoa. Olisiko teillä jotain vinkkejä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Pudotus jadessa Empty
ViestiAihe: Vs: Pudotus jadessa   Pudotus jadessa Icon_minitimeMa Heinä 16, 2012 12:22 pm

Vietkö jalkaa kauemmas tangosta vai pidätkö sen koko ajan siinä kiinni? Itse siirrän jalkaa nopealla liikkeellä kauemmas ja samantien takaisin, niin saa tiputettua.

Muistathan että patjat alla olisi suositeltavaa kun opettelet , ettei käy köpelösti. Samaten spottaaja olisi hyvä ( varsinkin jos ei alla ole pehmusteita)
Takaisin alkuun Siirry alas
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

Pudotus jadessa Empty
ViestiAihe: Vs: Pudotus jadessa   Pudotus jadessa Icon_minitimeMa Heinä 16, 2012 9:22 pm

Olen yrittänyt päästää kaikin tavoin irti, myös jalkaa olen siirtänyt, mutta kaikesta huolimatta pito kyljessä on liian hyvä. Tänään onnistuin ensimmäistä kertaa lipumaan kerran hitaasti koko matkan alas, mutta miltään pudotukselta se ei todellakaan näyttänyt. Patjat alla olen tätä treenaillut, mutta vielä niitä ei ole tarvittu kun mitään äkkipudotusta en ole onnistunut tekemään, vaikka mielestäni olen ollut kaikkea muuta kuin varovainen!
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Pudotus jadessa Empty
ViestiAihe: Vs: Pudotus jadessa   Pudotus jadessa Icon_minitimeSu Elo 05, 2012 3:15 am

Pelkästään hengittämisen avulla tehtävä pudotus kuulostaa aika mahdottomalta, varsinkin näin kesäaikaan, kun tuppaa olemaan pitoa vähän liikaakiin. Mut mä oon tehnyt noin niin kuin Ish sanoi. Ja henkilökohtaisesti paras neuvo jadetipukseen, jonka olen saanut on, että katso lattiaan! En tajua miksi jotkut tekee sen sokkona...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Pudotus jadessa Empty
ViestiAihe: Vs: Pudotus jadessa   Pudotus jadessa Icon_minitimeSu Elo 05, 2012 6:30 pm

Mhahaa, Sluippa jos joku haluaa vähän jännitystä elämään sillä :DD . Mutta kyllä jos mä esim. studiolla sitä treenaan, mä tiedän paljonko tilaa on alla, mut en oudos paikas kyllä kattomatta tekis.
Takaisin alkuun Siirry alas
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

Pudotus jadessa Empty
ViestiAihe: Vs: Pudotus jadessa   Pudotus jadessa Icon_minitimeMa Syys 03, 2012 7:26 pm

Tämä mysteeri ratkesi Jenyne Butterflyn workshopissa! Mulla toimii, kun en mieti niinkään kääntäväni jalkaa minnekään vaan sen sijaan käännän hieman kylkeä/vatsaa kohti tankoa. Nyt putoan nopeasti, mutta hallitusti, tää on ehdottomasti uusi suosikki Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
nita
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nita


Viestien lukumäärä : 304
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.07.2008

Pudotus jadessa Empty
ViestiAihe: Vs: Pudotus jadessa   Pudotus jadessa Icon_minitimeTi Syys 04, 2012 12:41 pm

Täytyypä kokeilla! Kiitti kun jaoit vinkin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pudotus jadessa Empty
ViestiAihe: Vs: Pudotus jadessa   Pudotus jadessa Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pudotus jadessa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: