| Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ish Superman
Viestien lukumäärä : 2611 Location : SEINÄJOKI Registration date : 10.11.2008
| Aihe: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla Ke Elo 29, 2012 3:12 pm | |
| Tankotanssijat HUOMIO: -saa jakaa eteenpäin Pole-a-holic presents: BEST POLE DANCE IMPRO Lauantaina 8.9.2012 klo 15.30 järjestetään kakkoslavalla kaikille (K18) avoin tankotanssikilpailu. Ilmoittautuminen tapahtuu ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen: info@turunerotiikkamessut.com. Ilmoittautumisen yhteydessä on laitettava valokuva itsestään (tangossa) ja kerrottava vähintään nimi, ikä ja kuinka pitkään on harrastanut tankotanssia. Kilpailun vetää Mr Lothar ja arvovaltaisena tuomaristona toimii: Pantera Blacksmith -maailman paras tankotanssija Maria Kekkonen -tankotanssija/opettaja Riikka Suomalainen - tankotanssiohjaaja, Pole-a-holic Saila Ruponen -tankotanssiharrastaja, Turku Jussi Paradise -messujen edustaja Säännöt: -hyväksytyille osallistujille ilmainen sisäänpääsy messuille -ohjelmanumero esitettävä 3 min aikana, koska kyseessä on improvisointi, musiikki selviää vasta paikan päällä -vaatteiden riisuminen (striptease) KIELLETTY, miehillä saa olla yläkroppa paljaaana -promilleraja 0! -esiintymisasu täytyy olla kilpailijalla omasta takaa -mikäli osallistujia tulee odotettua enemmän, järjestetään lauantaina klo 14 esikarsinta PALKINNOT 1. X-POLE XPERT tanko (arvo 354 €) VIP-passi Esiintyjäkiinnitys TurkkuSex_2013 päälavalle (esiintymispalkkio 500 €) 2. Pole-a-holic tuotepalkinto VIP-passi 3. Pole-a-holic tuotepalkinto VIP-passi X-POLE XPERT * Ammattikäyttöön tarkoitettu staattinen ja pyörivä tanko * Maailman huipputanssijoiden käyttämä * Käytä kotona tai vie mukanasi toiselle treenikämpälle * Helppo asentaa, et tarvitse tikkaita * Uusi, mullistava X-liitos tekee asennuksesta nopean ja helpon * Sileä tankoa katosta lattiaan - ei putkien välisiä saumoja * Saatavana 40, 45 mm ja 50 mm paksuisina * Käy huonekorkeuksiin 2235 mm - 2745 mm ilman lisäputki * Tangon mukana tulee kätevät kantokassit * Saatavana kromisena, titaanisena ja messinkisenä Palkintotanko messinkinen (kullanvärisenä), 45 mm paksu. Arvo 354 euroa. | |
|
| |
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla Ke Elo 29, 2012 4:27 pm | |
| Terkkuja Panteralle - tittelit tulee uusia ainakin 5-10 vuoden välein ahhahahhahahahahhah... | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla Ke Elo 29, 2012 4:49 pm | |
| Muakin huvitti toi "maailman paras tankotanssija", itsekö Pantera on ko. tittelin ilmoittanut vai kuka sen on sille antanut? | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla Ke Elo 29, 2012 9:03 pm | |
| Kysykää siltä . Mä vaan tuomaroin . Voihan se jonkun mielestä olla. Ei mun. Mut pointti oli, Turkuun kisaamaan, keltä onnistuu freestyle | |
|
| |
Päivi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 114 Location : Helsinki Registration date : 28.03.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla To Elo 30, 2012 9:59 am | |
| *Reps* Eiköhän se nyt meriittien puolesta ole niin, että Oona K. on maailman paras tankotanssija.
Ihmettelinkin, kun kaveri kysyi facebookissa, olenko osallistumassa Turussa olevaan kisaan, enkä ollut kuullutkaan sellaisesta... | |
|
| |
hemuliini Superman
Viestien lukumäärä : 1067 Ikä : 42 Location : Porvoo Registration date : 10.08.2009
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla To Elo 30, 2012 10:06 am | |
| - OonaK kirjoitti:
- Terkkuja Panteralle - tittelit tulee uusia ainakin 5-10 vuoden välein ahhahahhahahahahhah...
Hahahahha | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla To Elo 30, 2012 10:25 am | |
| Messujen järjestäjät on tuon mun käsittääkseni kirjoittanu, valitukset sinne | |
|
| |
OonaK Superman
Viestien lukumäärä : 691 Ikä : 41 Location : Hki Registration date : 09.01.2010
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla To Elo 30, 2012 11:16 am | |
| Eiku tää on vaan niin huvittava - läppää heitin vaan . (En kyl ite ikinä tituleerais mua noin...) | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla To Elo 30, 2012 11:26 am | |
| Hauskaa/outoa mun mielestä. Mutta tiedä oisko se sekotettu siihen lauseeseen joka sen omilla sivuilla on , maailman kuuluisin tankotanssija. Siitäkään ny tiedä. Mut jos siitä tulee lämmin ja pörrönen olo itelle niin mikäs siinä. | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla Su Syys 09, 2012 11:02 pm | |
| Kertokaapas vähän minkälainen kisa saatiin pystyyn tuolla! | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla Ma Syys 10, 2012 10:39 am | |
| Kuus tyyppiä kisas , en tiedä oisko kolmanneks tullut tyty foorumillakin peräti..? Aika monta eri tasoa, tosiaan vähän harmi kun ei video kuvaa kolmesta parhaasta, oli sielä niin mahtavaa menoa . Kakkonen ei pahemmin tehny varsinaisia liikkeitä tangolla, mutta se minkä teki, teki äärimmäisen kauniisti liikkuen. Oli semmosiakin et selkeesti ei tangolla oo treenannut , ja se oli sitä hmm..kiehnaamista. Tanko muutti sit voittajan mukana jenkkilään. Ja olipas muuten semmoista vauhtia pirueteis ympäri tangon, en oo ikinä ennen nähny, ja vielä korkkarit jalas. Selkeästi nautti. Teki kaksos- skorpparivaihtoja farkut jalassa. samaten nose breakerin, vähän muuten pelästyin siinä kohtaa . Stoppas tiputuksen just ajois läimäsemällä käden lavaan . | |
|
| |
Hennna696 pole beginner
Viestien lukumäärä : 4 Registration date : 02.03.2012
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla Ma Syys 10, 2012 10:45 am | |
| Juu.. se kolmas olin minä :DDD Täytynee harjottaa tuota lattiatyöskentelyy viel asteen verran.. Mut Tosissaan cricket oli kyl ihan mahtava :DD Ensimäinen lavalle nousu ja kisa, ni oon tyytyväinen :DDD [/quote] | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla Ma Syys 10, 2012 11:07 am | |
| Noni, mä mietinkin että kyllä sun täytyy täällä olla . Ja onnea ekasta esiintymisestä , kyllä ne taidot sieltä kehittyy . Nyt sitten nauttimaan palkinnoista | |
|
| |
Hennna696 pole beginner
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla Ma Syys 10, 2012 11:19 am | |
| Jes, täytyy heti testailla kyl... Mul meni pasmat siinä vaiheessa sekaisin ku joutu toisen kerran lähtee lavalle. | |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla Ma Syys 10, 2012 11:47 am | |
| Mulla meni itellä kans ku jouduinki yhtäkkiä mikkiin . Onneks ei ollu videokuvaa ton kans . sekunnissa paloautoks hahaa. | |
|
| |
Hennna696 pole beginner
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla Ma Syys 10, 2012 11:47 am | |
| Eh :DD Mä en huomannu mitää punastumisia :DD
| |
|
| |
Ish Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla Ma Syys 10, 2012 11:50 am | |
| Hyvä, se on jo yks kaikista . | |
|
| |
Saila Superman
Viestien lukumäärä : 1166 Ikä : 36 Location : Turku Registration date : 27.05.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla Ma Syys 10, 2012 5:25 pm | |
| ai sä olit täällä foorumillakin, no kiva juttu emmäää vaa tienny... | |
|
| |
Hennna696 pole beginner
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla Ma Syys 10, 2012 5:43 pm | |
| Juu, oon mä tääl joskus aina pyöriny ja kattellu teidän ihanii kuvii ja videoita yms | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla | |
| |
|
| |
| Tankotanssikisa Turun Erotiikkamessuilla | |
|