helipsu intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 168 Ikä : 45 Location : Vantaa Registration date : 17.07.2012
| Aihe: Brodeeratut treenipyyhkeet La Syys 08, 2012 7:16 pm | |
| Foorumia selailassani näin polecatin tekemän treenipyyhkeen ja aloin sitten etsimään, löytyisikö jostain päin Suomea yritys, jolta voisi tilata itselleen pyyhkeen. Löysin googlettamalla www.pyyhekauppa.com verkkokaupan, jolla oli eri kategorioittain kuvia. Laitoin yrittäjälle sähköpostia ja kysyin, että onnistuisiko omasta kuvasta tehty brodeeraus ja hän otti haasteen mielenkiinnolla vastaan ja tässä lopputulos Kysyin yrittäjältä Sinikalta, että saanko mainostaa häntä täällä ja hän antoi luvan, eli jos hänelle toimittaa mustavalkoisen siluetti kuvan, jota hänen ei tarvitse enää käsitellä, hän ei pyydä kuvan käsittelystä mitään, mutta jos kuvaa on muutettava vastaamaan haluttua lopputulosta, maksaa se kuvankäsittely kustannukset eli 40€. Olen toimittanut hänelle kaksi kuvaa, joista toinen komeilee tuossa pyykeessä ja toinen tässä: Jos käyttää näitä + oma nimi brodeeraus, ei maksa kuin pyyhkeen hinnan + postikulut ja jos toimittaa itse suoraan yhtä helpon siluetti kuvan, ei maksa kuin pyyhkeen hinnan + postikulut, mutta jos toimittaja joutuu muokkaamaan kuvaa, ottaa hän kuvan käännöstä tuon 40 egeä, jonka tuossa jo mainitsin. Mä olen kyllä valmis muokkaamaan itse kuvani siihen muotoon, että hänelle lähettäessä en maksa muuta kuin pyyhkeen tai kylpytakin normaalin hinnan Ja suosittelen kyllä lämpimästi hänen palvelujaan, en muista milloin viimeksi olisin Suomessa saanut yhtä hyvää palvelua | |
|