| Antishopin tanko-->turha ostos? | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ouska basic spinner
Viestien lukumäärä : 7 Registration date : 12.08.2012
| Aihe: Antishopin tanko-->turha ostos? Su Loka 21, 2012 1:48 pm | |
| Miten lyhyiksi muut ovat lyhentäneet antishopin 42mm tankoa? Itse lyhensin sen 2600 korkealle katolle sopivaksi ja kävi niin että sisällä oleva puupalikka loppui kesken. Sitten vielä fiksuna tee-se-itse naisena tein oman virityksen siihen joka ei sitten pitänytkään ja tanko irtosi kesken kaiken ja mäjähti suoraan päähän ja kovin... Mutta nyt on tanko ainakin käyttökelvoton täysin. Että oliko tuossa liian lyhyt kalikka laitettu sisälle vai voiko oikeasti olla ettei tuolle korkeudelle enää käy? Onhan esim 2400m huonekorkeuksiakin... | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Antishopin tanko-->turha ostos? Su Loka 21, 2012 3:22 pm | |
| Mulla on suurin piirtein 250cm mittainen tuo tanko. Tuosta selityksestäsi en valitettavasti ymmärtänyt juuri mitään, siis millä lailla loppui kesken? Ei kai sen kalikan pituus liity itse tangon pituuteen millään lailla, eikös sen tarkoitus ollut vain saada se alalevy paikalleen?
| |
|
| |
Ouska basic spinner
| Aihe: Vs: Antishopin tanko-->turha ostos? Su Loka 21, 2012 3:43 pm | |
| Siis sain sahattua tangon oikeaan pituuteen ja puukalikkaa ei sitten ollutkaan enempää tangon sisällä vaan tanko oli loput matkaa ontto. Eli ei jäänyt mitään mihin kiinnittää alalevyä enää. | |
|
| |
Ouska basic spinner
| Aihe: Vs: Antishopin tanko-->turha ostos? Su Loka 21, 2012 3:49 pm | |
| Oho eli vika oli siinä kun ostin tangon käytettynä. Kiitos silti! No sinne meni rahat hukkaan... | |
|
| |
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Antishopin tanko-->turha ostos? Su Loka 21, 2012 3:57 pm | |
| Joo mulle tulikin mieleen kun olin tuon kirjoittanut, että et kai lyönyt sitä puutappia tangon sisään ja sahannut vasta sitten, kun pitäisi tehdä päin vastoin. Mutta syykin siis selvisi kun kerran ostit tangon käytettynä. Jos ei siellä puuta enää sisällä ole niin eihän ne rahat vielä hukkaan ole menneet, hankit jostain sopivan kokoisen puunpätkän ja veistelet sen kokoiseksi että saat sen hakattua tangon sisään. Tuohon nyt ei ihmeellisiä insinöörintaitoja välttämättä tarvita | |
|
| |
Ouska basic spinner
| Aihe: Vs: Antishopin tanko-->turha ostos? Su Loka 21, 2012 4:01 pm | |
| No siinäpä se on kun insinööritaitoineni valoin kemiallisella metallilla ruuvit kiinni mutta se ei sitten pysynytkään mutta nyt sainkin naputeltua kemiallisen metallin kökkäreen pois tangon sisältä ja peli ei olekaan menetetty! Luulin ettei metallikönttiä enää saa irti mutta se lähtikin eli vielä on toivoa! Mutta kiitos kuitenkin vastauksesta! | |
|
| |
Hiirenvirna basic spinner
Viestien lukumäärä : 26 Registration date : 15.02.2010
| Aihe: Vs: Antishopin tanko-->turha ostos? Su Loka 21, 2012 9:15 pm | |
| Lyhensit siis tankoa kun se kalikka oli vielä siellä sisällä?
Se puukalikka siellä sisällä oli niissä alkuperäisissä mitoissaan, joissa se antishopista myytiin. Me ei siis sahattu sitä missään välissä. Tosiaan jos ei muuta niin etsit jostain puupalikan ja veistelet sen sopivan kokoiseksi. Tai sitten käyt jossain hitsauttamassa lattialevyn kiinni tankoon. | |
|
| |
Ouska basic spinner
| Aihe: Vs: Antishopin tanko-->turha ostos? Ma Loka 22, 2012 8:49 pm | |
| Homma hoidettu, veistin uuden puukalikan ja nyt on tanko taas paikoillaan! Nyt luulis pysyvän | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Antishopin tanko-->turha ostos? | |
| |
|
| |
| Antishopin tanko-->turha ostos? | |
|