gRauuu basic inverter
Viestien lukumäärä : 34 Ikä : 28 Location : Helsinki Registration date : 02.08.2012
| Aihe: Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta? Pe Marras 02, 2012 3:56 pm | |
| Olen pahoillani jos tästä asiasta on täällä puhuttu jo, mutta en nähnyt vastaavaa aihetta joten päätin pyöräyttää oman koska tää asia on ollut mun mielessä jo pitkään Elikkäs, kunhan kummastelen tässä, miksei tankotanssistudioilla voitaisi myydä ns. "oheistuotteena" tankotanssissa käytettäviä varusteita esim. grippiapuja, vaatteita, puhdistusaineita... Itellä ainakin kynnys lähteä ettimään niitä vartavasten jostain netistä tms. on aika suuri mm. siksi etten omista nettipankkia. Mulla on kyllä tunne että näin myös tehdään jo joissakin paikoissa mutta itse en ole vielä törmännyt sellaisiin paikkoihin. Joten, miten ois? Tankostudioiden omistajat (ja muutkin), pistättekö mietintämyssyyn? | |
|
kottarainen=) intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 103 Ikä : 45 Location : hki Registration date : 14.04.2011
| Aihe: Vs: Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta? Pe Marras 02, 2012 8:38 pm | |
| joo mä oon samaa mieltä! Oona, ota gymille?=) | |
|
Vertical Club basic inverter
Viestien lukumäärä : 37 Registration date : 24.07.2012
| Aihe: Vs: Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta? Ma Marras 05, 2012 12:47 pm | |
| Hei kaikki innokkaat harrastajat, Vertical Clubille tulee myyntiin pian iTac-, Gorilla Gold- ja Dry Hands-pitoaineita käsille. Tuotteet soveltuvat sekä liukkaille että hikisille käsille ja vartalolle. Ilmoitamme kunhan saamme tuotteet studiollemme! Yt., Team Vertical Club Oy www.verticalclub.fi | |
|
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta? Ma Marras 05, 2012 12:58 pm | |
| Myös Ready set pole täällä Jyväskylässä myy pitoapuja (Gorilla, iTac, Dry hands ja Tite grip). Ja puhdistusaineethan saa mistä tahansa apteekista | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta? | |
| |
|