Kuljetus:
Fitpolen Stage
http://ahlsport.com/kauppa/product_info.php?cPath=34&products_id=87
kuten tuolla sanotaan lava menee puoliksi kahteen osaan, eli molemmat sit 1,4mx0,7m kokoisia.
Eli ei tän kaikkia osia yksi ihminen pysty kerralla kantamaan.
-2 puulevyä
-metallinen keskusosa
-2 tankoputkea tai yksiosainen tanko
Mun oma on sellanen malli jonka alustalava menee 6 osaan, mut en tiedä saako tätä pienempiin osiin menevää mallia enää..
Rakastan tätä 6 osaista kyllä ah:)
Kantopusseja ei valitettavasti ole. on kai tulossa jossain vaiheessa.. ite oon kantanut tankoputkia x-polen kasseissa ja todennut että vaikka ne kassit näyttää aika kestäviltä niin kyllä ne tietyistä kohtaa alkaa kuluun nopeesti.
fitpolen lava on nimellä fitpole stage, eli ei oo mitään lite nimistä
tarkasta painosta en mäkään tiedä, sanon yleensä keikkakyselijöille että 80kg.
Mut mun mielestä mitä painavampi sitä parempi. koska sitä vähemmän lava sit heiluu hurjissa tempuissa. Ja koska nää on molemmat kuitenkin jo niin painavia että niitä ei yksin kantaisi.
X-stage lite
tästä tulee siis tankopussi, rullilla kulkeva kassi lavan rungolle. ja vielä 2 kassia joissa on molemmissa 3 (yhteensä 6 lavan rungon päälle tulevaa"kansilevyä". en sais yksin liikkumaan enkä lähtis junaan yrittämään tämänkään kanssa.
Korkeus: joo jos laitat vaan alemman putken niin korkeus on jotian 1,4m
Mäkään en kumpaakaan uskaltais järveen heittää! mut pressun päällä oon tehnyt fitpolestagella ulkonakin.ja on kivaa
aurinkoisessa ulkokäytössä ftpolessa on se plussa että aurinko ei heijastu siitä pinnasta sun silmään.
Vaikka fitpolen lava onkin puuta niin pidän sitä paljon kestävämpänä kuin x-stagea. x-stagen rakenne on monimutkaisempi ja ennemmän osia jotka vois mennä rikki. fitpole tehty suomessa, x-stage made in china.
Fitpolen uskaltaisin jättää kenen vaan roudarin koottavaksi. x-stagea en! sen kaa pitää itekkin aina ohjeista tarkistaa, mut no ehkä koska käytän niin harvoin sellaista.
mut suurimmat plussat miksi käytän fitpolen stagea on toi että se on matala 3,5cm eli melkeen huomaamatta voi siirtyä lavalta lattialle kesken koreon , eikä takaisin astumisesta kuulu mitään kolahdusta. X-stage litelläkin se korkeus on 10cm. ja aina vähän kolahtaa se metallirakenne ja ääni kuuluu. eli en pystyis vetään mun liikkuvia koreoita sillä. ja fitpolessa on tietty se ihana pito.
täällä keskustelussa on myös tietoo lavoista
http://spinaround.niceboard.org/t1765-fitpole-stage