Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole Art 2013

Siirry alas 
+21
vilionkka
nita
Martta
Skyie
Päivi
CatsAnn
kottarainen=)
gentoo
Ezeei*Roxx
Jennn
iku69
enbou666
SydänSydän
tints
Saila
elinananas
emmai
AnskuN
kisulady
helipsu
Vertical Club
25 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Päivi
intermediate inverter
intermediate inverter
Päivi


Viestien lukumäärä : 114
Location : Helsinki
Registration date : 28.03.2010

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 12, 2013 1:17 pm

Jos asut Suomessa niin ei ole mitään syytä (paitsi ehkä omat hautajaiset) miksi et tulisi Pole Artiin ylihuomenna. Wink Jos et pääse paikan päälle niin laihana lohtuna voit sentään katsoa Polerankingin ilmaista livestreamia https://www.youtube.com/user/poleranking/live
Takaisin alkuun Siirry alas
Skyie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Skyie


Viestien lukumäärä : 208
Location : Kuopio
Registration date : 10.03.2012

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 12, 2013 2:06 pm

^hehe Very Happy Senpä vuoksi meitä tulee Kuopiostakin kahden auton verran jengiä Smile Jee, tankoviikonloppu!! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://skyie-omablogi.blogspot.com
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimePe Syys 13, 2013 8:20 am


Tuo livestreami on kyllä ihan mahtava juttu, mulla ei ole aikaa eikä varsinkaan rahaa lähteä nyt Helsinkiin, mutta voidaan pitää muiden köyhien kanssa kisastudio kotona eikä se lohtu tunnu yhtään laihalta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
nita
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nita


Viestien lukumäärä : 304
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.07.2008

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 14, 2013 5:42 pm

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vtuttaa!!!!!!!!!!!!!!!Livestream katkes 29 min kuluttua, kun Youtube päätti perua streamin!! Nyt jos koskaan ottaa kupoliin ja pahasti Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad 
Takaisin alkuun Siirry alas
kisulady
intermediate inverter
intermediate inverter
kisulady


Viestien lukumäärä : 123
Ikä : 46
Location : Kuopio
Registration date : 23.11.2011

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 14, 2013 6:04 pm

sama vika Evil or Very Mad 
voiko olla pahempaa fiilistä tälle päivälle Evil or Very Mad 
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.pusku.net
vilionkka
intermediate inverter
intermediate inverter
vilionkka


Viestien lukumäärä : 121
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 08.03.2009

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeMa Syys 16, 2013 7:58 am

mutta se streami jatkui sitten eri platformissa, Live Streamin puolella!
Takaisin alkuun Siirry alas
nita
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nita


Viestien lukumäärä : 304
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.07.2008

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeMa Syys 16, 2013 11:20 am

Juu niin jatku, mutta pahasti pätkien :/ Meillä ei tietsikat pyörittäny eikä i-phonet..
No can do..Nopeasti saivat kuitenkin videot ladattua tuubiin, siitä kiitos!! Oon jo rauhottunu Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeKe Syys 25, 2013 9:08 am

Vähän näin jälkikäteen; Pole Art oli jälleen huippu,iso KIITOS Vertical Clubille järjestämisestä!!! I love you Ihana tapahtuma, tällä eletään taas vuosi eteenpäin. drunken  Pole Artissa on kyllä kaikki palaset kohdallaan, just sitä tankoilua mistä eniten katsojana nauttii; uskomatonta kehonhallintaa, tunnetta, tulkintaa, uniikkeja temppuja, upeita lattiaosuuksia ja juuri sitä taidetta. I love you I love you I love you

Mitä olitte mieltä tuloksista? Mun mielestä oikeat voitti ja Oonan esitys oli itkettävän kaunis. I love you  Miesten kakkos-sijaa en ymmärtänyt; joo, ihan hauska tietyllä tavalla ja ainaski erilainen, mutta ei mun mielestä hopean arvoinen. Kai mä oon sitten vaan tosikko.. tongue  Ite rakastuin (jälleen kerran) Stevenin esitykseen, upea musiikintulkinta ja herranje miten uskomatonta staattisen tangon käyttöä. Mulla kesti ihan älyttömän kauan ennenku tajusin, että se on tosiaan staattinen tanko. Shocked 

Eiks ny kellään muulla oo mitään sanottavaa Pole Artiin liittyen, vai onks PoleArt -jälkipuinti jossain muualla täällä, ja en vaan löydä?  Question
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeKe Syys 25, 2013 2:13 pm

Ihmettelin samaa että missä on kaikkien kommentit Pole Artista - näin jäätävän upea tapahtuma ja yksi kommentti siitä! Cmon Finland!

Mä en kanssa jotenkin urpo ja vanhanaikainen kun en tajunnu yhtään sitä miesten kakkosta... Gymin kaikki lapset rakasti sitä Wink! heheh.


Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeKe Syys 25, 2013 3:23 pm

Siis ensinnäkin pakko sanoa, että kaikista maailman kilpailuista Pole Art on oma suosikkini. Tapahtuma oli jälleen kerran hyvin järjestetty, ja tässä kilpailussa laatu on taattua. Pole Art on erityinen kilpailu, ja siksi ainakin minulla oli aika kovat odotukset. Osa tämän vuoden kilpailijoista onnistui mielestäni paremmin viime vuonna. En nyt puhu niinkään teknisistä suorituksista, vaan niistä tekijöistä, jotka erottavat Pole Artin muista kilpailuista.

Se, mitä itse odotin kilpailulta, oli se, että kilpailijat onnistuisivat luomaan kokonaisen esityksen, jossa teema, musiikki ja koreografia kohtaavat. Esimerkiksi Anastasia Shuktorova olisi voinut tehdä esityksensä ihan mihin musiikkiin tahansa. Teknisesti esitys oli mahtavaa katsottavaa, mutta taiteellista puolta esityksessä ei ollut. Mukana oli myös pari kilpailijaa, joiden ideaa en oikein ymmärtänyt, kuten Pink Puma (ilmeisesti kyseessä oli jonkinlainen parodia New York -bimboista?). Carlos Francan ja Alex Shchukinin esityksissä oli jonkinlainen cover-story, mutta tangolla tehdyt kombot olisi voinut sovittaa mihin esitykseen tahansa, kun taas joillakin kilpailijoilla niin koreografia lattialla kuin tangollakin oli juuri valittuun musiikkiin ja teemaan räätälöityä.

Steven Retchlessin staattisella tangolla tehdyt kombot olivat aivan mielettömiä! Hän onnistui luomaan illuusion, että staattinen tanko oli pyörivä. Sen sijaan en ihan ymmärtänyt Stevenin esityksen takana olevaa ideaa. Ymmärtääkseni hän esitti Jeesusta, mutta musiikki ja koreografia ei jotenkin tuonut esiin tätä teemaa. Ehkä vika oli katsojassa? Viime vuonna Stevenin esitys jätti kylmät väreet, ja tämän vuoden esitys ei vain yltänyt ihan samaan.

Annan ja Saulon esitys oli maaginen, siinä oli tunnetta ja esitys oli hyvä esimerkki siitä, että less is more. Annan ja Saulon esitys on kaiken kaikkiaan yksi omista suosikeistani tämän vuoden Pole Artissa.

Evgenin esitys oli todella hyvin koottu, ja esityksessä oleva punainen lanka kantoi läpi koko ohjelman. Tässä esityksessä rekvisiitan käyttö oli onnistunutta. Mielestäni hän oli oikeutettu voittaja miesten sarjassa.

Derick Pierson muutti lavan Broadwayksi. En oikeastaan pitänyt esityksen teemasta, mutta toteutuksesta pisteet Derickille, ja tämä jäi varmasti esitykseksi, joka muistetaan.

Natalia Tatarintseva valitsi ehkä karmeimman musiikin ikinä, mutta ihme kyllä kaikesta huolimatta hänen esityksensä ei jättänyt minua kylmäksi. Phoenix Kazree teki tyylilleen uskollisen esityksen, jota oli ilo katsella. Alessandra Marchetti laski vähän vaikeusastetta verrattuna Lontoon kisoihin, joka oli täysin oikeutettua, mutta sen sijaan esitys olisi pitänyt täyttää ilmaisulla ja tunteella, kun taas lopputulos oli ihan kiva lyyrinen tanssi. Myös Kristy Sellarsin esitys meni minun kirjoissani "ihan kiva"-kategoriaan. (Ja tässä siis muistutus siitä, että en puhu nyt näiden tankoilijoiden taidoista, vaan esitysten taiteellisesta puolesta.)

Laurence Hilsum on yksi suurista esikuvistani, mutta odotin häneltä hieman enemmän. Esiintymisasu oli aivan hirvittävä, mutta suurilta osilta hän onnistui kuitenkin luomaan ihan oman maailman, jossa musiikki ja tyyli tangolla kohtasivat. Aika loppupuolella oleva pitkä tanssiosuus oli mielestäni aivan liian pitkä ja tylsä, eikä se antanut mitään itse kokonaisuudelle. Olen Laurencen spinnytyösketelyn suuri fani, ja tässä esityksessä taas oli mukana ihan huikeita kohtia pyörivällä tangolla.

Pidin Natasha Wangin koreografiasta kovasti, ja harmitti että hänelle sattui selkeä lipsahdus. Rakastan Natashan tyyliä yli kaiken, ja luulen, että hän olisi voinut sijoittua paremminkin ilman selkeästi näkyvää virhettä. Tämä esitys oli tarkkaan valmisteltu teos, joka sopi näihin kilpailuihin. Natashan ilmeellinen ilmaisu jäi jotenkin vaisummaksi kuin yleensä, ja minulle tuli sellainen fiilis, että hänellä oli huono päivä kisapäivänä, ja että hänellä olisi voinut olla enemmän annettavaa samalla ohjelmalla.

Danielle Romano ei tehnyt temppujen puolesta juuri mitään tangolla, mutta tämä esitys upposi luihin ja ytimiin. Hänen esityksensä oli selkeästi Pole Art –materiaalia! Ensimmäinen kerta kun näin yläosattomissa esitettyä tankotanssia ilman minkäänlaista seksuaalista latausta.  

Oona yksinkertaisesti on vain Pole Artin kuningatar. Hän osaa tulkita musiikkia, hänen esityksissään teema, musiikki ja liike ovat aina yhtä ja kaikki tempuista siirtymiset toiseen ovat yhtä soljuvaa liikettä. Oonaa on vaan aina niin ihana katsoa. Tässä esityksessä pieni virhekään ei haitannut (monet eivät edes tajunneet, että välistä jäi yksi spagaati). Olisin tosin halunnut nähdä jotakin ihan uutta Oonalta temppujen puolesta (muistaakseni yksi tämän vuoden uutuus siellä oli, mutta olisin halunnut nähdä jonkin yhtä vaikuttavan tempun, kuin esim. Oona-spin tai special-K aikoinaan oli), mutta toisaalta yksittäisten temppujen sijaan Oona loisti jälleen kerran taidollaan luoda komboja ja juuri näihin kisoihin kuuluvan kokonaisuuden.

Heidi Coker on tämän vuoden esityksistä ainoa, jota tulen katsomaan edes takaisin omissa treeneissäni, sillä Heidin esityksessä oli niitä kaipaamiani uusia temppuja. Ohjelma ei ehkä ollut niin tunteita herättävä kuin Oonan, mutta liike ja musiikki kuitenkin kohtasivat, ja tämä ohjelma jäi selkeästi mieleen ja erottui useista ”ihan kivoista” esityksistä. En tiedä itse, miten olisin Oonan ja Heidin välillä tuomaroinut, sillä nämä olivat aivan erityyppiset esitykset.
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeKe Syys 25, 2013 7:56 pm


Natasha Wang jäi jotenkin harmittamaan, ehkä minulla oli liian korkeat odotukset koska tykkään myös hänen tyylistään hirveästi. Vähän kylmäksi jätti. Ja Laurence Hilsum tosi kylmäksi, esiintymisasua en tajunnut ollenkaan ja itse esityksestä en muista mitään. Pink Pumasta en pidä muutenkaan ja tämä esitys oli poikkeuksellisen kamala, en tajunnut mikä siinä oli ideana ja toteutus näytti huolimattomalta. Muista ei sitten kauheasti jäänyt mieleen. Kaksi parasta olivat kyllä ihan omassa sarjassaan jos minun mieltymyksistäni puhutaan, rakastin Heidi Cokerin esitystä ja oikea todellakin voitti. Siinä oli täydellisesti omaan makuuni uppoava esitys.

Minäkään en tykännyt Piersonista, ei sen teeman tietysti tarvitse aina sen kärsimyksenkään ympärillä pyöriä mutta minua ei jaksanut tuo ilottelu kiinnostaa. En oikein muutenkaan innostu noista tankoesityksistä joissa on suorastaan teatteria lähentelevä roolihahmo, tuntuu jotenkin päälleliimatulta. Naisten parhailla oli sitä "art"-osuutta siinä muodossa josta itse tykkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 26, 2013 8:22 am

Jee, onhan jengi kelaillut kaikkee, wuhuu! cheers 

Mulle Natasha Wang ei oo koskaan oikein mennyt luihin ja ytimiin, vaikka tosi upea tankotanssija onkin. Jotenkin Wangin ilmaisu jättää mut vähän kylmäksi. Mulle tuli sama fiilis kuin AnskuN:lla, että ihan kuin ois ollut Natashalla huono päivä.

Voisko joku fiksumpi selittää mulle, että mikä Laurencen esityksen idea oli? Mä en vaan tajunnut. Biisi oli jotenkin outo, samaten temput oli vähän hakemalla haettuja omaperäisyyksiä, jotka ei liikkeinä ollut edes kovin kauniita. Laurence on ollut yksi mun suurista tankoidoleista, mutta nyt meni multa ihan yli hilseen, että mikä oli se pointti. Sen takia en myöskään ymmärtänyt, miten Laurence oli kolmas.

Kirsty oli mun mielestä ihana! I love you Suloinen ja omaperäinen idea maalata jaloillaan lattiaan sana LOVE! Tosin permannolta ei nähnyt, mitä Kirsty kirjoitti, joten permannolla istuvalle katsojalle jäi idea hieman puolitiehen. Muutenkin tykkäsin etenkin Kirstyn flow'sta, kaunista virtaavaa tanssia etenkin spinnaavalla tangolla.

Mun mielestä suurin ongelma Piersonin esityksessä oli se, että mikäli samanteemaisen esityksen siirtäisi pois tankomaailmasta, niin se on niiiiin moneen kertaan nähty. Koen, että Pole Artin taso on jo niin korkealla taiteellisuuden suhteen, että saman esityksen "taiteellisuus" pitäisi säilyä, vaikka se tehtäisiin ilman tankoja.  (En nyt tiiä tajuuko kukaan mun pointtia, hankala selittää. Razz ) Lisäksi mua häiritsi ihan kauheesti Piersonin nilkat! Joo, siis ne flexaukset sopi loistavasti koreografiaan, mutta kun ne nilkan ojennukset oli kans löysät. Ihan kuin flexauksilla ois haluttu peittää muuten epäpuhdasta linjaa (ja eittämättä onnistuneesti, kun hopeamitali irtosi Very Happy ).

Mä olin varmaan ainut joka diggasi Pink Pumasta! Se oli semmonen riehakkaan itsevarma asenne-veto, vaikkei nyt taiteellisin kaikista ollutkaan. Cool Phoenixin tulkinta oli taas täydellisen tunteisiin vetoavaa, joten odotin Phoenixin sijoittuvan paremmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 26, 2013 8:43 am


Itse näin kaikki vain videolta, mutta kaveri tuosta Kristysta sanoi että ihan hauska idea joo, mutta jäi näkemättä että MITÄ hän sinne maalasi eli vähän jäi se pointti epäselväksi tästäkin Smile

Katoin tuon Laurencen vielä uudestaan ja joo, en tajunnut vieläkään mitään. Hänestäkin pidän yleensä kovasti.

Juu ehkä muakin häiritsee sama kuin Heidiä tuossa Piersonissa, muualla kuin tankomaailmassahan tuo esitys olis ollut jo tosi "nähty". Eikä toteutus ollut niin hyvä että tuo idea nyt olisi tarvinnut sinne tangollekin viedä.
Takaisin alkuun Siirry alas
kisulady
intermediate inverter
intermediate inverter
kisulady


Viestien lukumäärä : 123
Ikä : 46
Location : Kuopio
Registration date : 23.11.2011

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 26, 2013 9:01 am

hemuliini: et ole ainut joka tykkäs pink puman esityksestä.
minä tyykäsin kans siitä kun se oli energinen ja riuhakas
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.pusku.net
celya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
celya


Viestien lukumäärä : 202
Ikä : 42
Registration date : 16.06.2008

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 26, 2013 9:16 am

Oli varsinainen elämys nähdä Pole Art tänä vuonna! Paljon on muuttunut siitä ku viimeksi tapahtuman näin v 2009 Kaisaniemessä...

Tuntuu että mielipiteet muuttuu vähän kun katsoo uudestaan esitykset youtubesta monta kertaa verrattuna siihen kun ne näki katsomosta. Esimerkiksi Heidin esitykseen en päässy ihan sisään heti ekalla näkemällä ku tuli niin paljon kaikkea ihmeellistä ja omaperäistä mut sitten kun sen katsoi yhä uudelleen videolta niin tykkäsin entistä enemmän siitä. Se oli todella omaperäinen ja taitava esitys! todella omalaatuisia ja vinhoja juttuja!

Laurencelta odotin todella paljon! Kun se tyyli on ollut sitä mikä on omaan mieleen. Siinä mielessä tää esitys ei nyt ihan ollut sitä tasoa mitä luulin sieltä tulevan. Odotin niin että sieltä tulee se kunnon box split pyörivällä ja muita sen ohjelmissa aina näkyviä elementtejä... Nyt tuntui että meni vähän kikkailuksi. En kyllä kans ymmärtäny sitä asua, hiuksia, musiikkia ym että mikä siinä oli takana.

Vitsi että tykkäsin Tatarintsevan upeasta ja vauhdikkaasta menosta ja se meni niin musiikkiin ku olla ja voi! Mutta se musiikki! Voi että kun olis valinnu jotain valtavirrasta poikkeavaa kuin tollasen "ikivihreän". Muuten täytyy sanoa että oli niin lennokas ja vauhdikas esitys että upeaa katottavaa noin teknisesti. En siitä taiteellisesta puolesta niin tiedä.

Mä kyllä pidin kovasti Natashasta. Harmi sitä pientä kämmiä, mutta muuten oli maaginen tunnelma. Pidin muutenkin koreografiasta kovasti ja siitä miten se meni siihen musiikkiin.

Stevenin Alkuosa oli kyllä käsittämätön! Siis en olis millään uskonu et se oli staattinen. Se oli hienoa, omaperäistä ja taiteellista.

Kaikkein upeinta oli mielestäni Saulon ja Annan esitys. Se oli ihan silmäkarkkia ja sellanen tarina ja kaikki palaset oli ihan kohdallaan.

Mielestäni Evgenin voitto oli todella ansaittu. Siinä oli upea tarina, koskettavaa ja vaikuttavaa, voimakasta esiintymistä. Se oli niin nappisuoritus että. Pidin!!!

Ja Oonan esitys oli taas taattua laatua. Ihanan soljuvaa, liikkeestä toiseen sulavasti kuin mikä. Ja sellanen Läsnäolo koko ohjelman ajan ja eläytyminen. Että se oli tanssia.


Viimeinen muokkaaja, celya pvm To Syys 26, 2013 9:21 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 26, 2013 9:20 am

Voin jakaa tän Laurencen teeman: puoliksi ihminen puoliksi hyönteinen Wink. Olin siinä vaiheessa jo silleen että OK... Laurence on aina treeneissä tosi myöhään liikkeelle. Toivoisin hänen vahvaa come backia suuresti,
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
celya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
celya


Viestien lukumäärä : 202
Ikä : 42
Registration date : 16.06.2008

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 26, 2013 9:24 am

^ Laughing  Ai sellanen teema, pitääpä kattoa se esitys uudelleen sit sellaisten lasien läpi. Voi että hän olisi ollut parhaimmillaan ihan klassisena Laurencena, isoina vaikuttavina liikkeinä, ilman mitään kikkailua. Sellasta klassista upeeta tanssia ja isoja vaikuttavia temppuja. Less is more.
Takaisin alkuun Siirry alas
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 26, 2013 10:28 am

Jaa että sellainen teema. Ei kyllä ihan auennut mullekaan, ei edes nyt jälkikäteen.. Kuvittelin, että Laurence yritti vain tehdä tavanomaisen lyrical-esityksen sijaan jotain vähän riehakkaampaa.

Kuulin, että Kristy Sellars ei ollut etukäteen kertonut ideastaan. Harmi, koska nyt toteutus ei ollut paras mahdollinen, ainakaan itse en nähnyt, että hän kirjoitti jotain jaloillaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeTo Syys 26, 2013 12:23 pm

Ookke. Very Happy  Katoin Laurencen uudestaan, nyt en tajuu senkään vertaa, että miksi se oli kolmas. Suoraan sanottuna toi esitys oli todella pirstaleinen ja kummallinen, niin tunnelmansa kuin temppujenkin osalta. Shocked Outo juttu..

Hei, unohtu ihan mainita Vertiga, huiman tyylikäs koreografia!! Ja sit tottakai mä tykkäsin siitä kolmen likan korttipakka-hommelista. I love you Ideoiltaan tosi freesi esitys, ja siistejä yhdenaikaisuuksia. Huippu! king
Takaisin alkuun Siirry alas
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: <3    Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 28, 2013 6:33 am

Mun mielestä taas Piersenin idea tuoda kabaree tangolle oli aivan ihana!!! Hän todellakin jäi päällimäisenä mieleen näistä esityksistä, lisää tällaista show-meinikiä!!!! clown clown I love you I love you I love you 
Takaisin alkuun Siirry alas
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 28, 2013 6:34 am

Ja Pieresenon esityksestä ei ainakaan tarvinnut jäädä miettimään mikä sen idea idea oli Laughing Twisted Evil 
Takaisin alkuun Siirry alas
Siny
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 35
Location : Tampere
Registration date : 10.09.2008

Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitimeLa Syys 28, 2013 8:28 pm

Hiukan on ollut yllättävää lukea mielipiteitä Laurencen esityksestä. Itse pidin kovasti ja oli yksi ekoja videoita mitkä itse kisan jälkeen kävin katsomassa uudestaan. Loppupuolen tanssiosuus jäi kyllä tosi pirstaleiseksi ja vähän söi koko loppuesityksen, mutta musiikkia ja vähän menevämpi meno muuten upposi Smile

Voitot meni kyllä ihan oikeisiin osoitteisiin, varsinkin Heidin esitys oli aivan uskomaton. Itseä jäi vähän harmittamaan Alex Shchukin esitys, oli ilmeisesti vähän turhan kovat odotukset.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pole Art 2013 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2013   Pole Art 2013 - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole Art 2013
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Battle of the pole 2013
» POLE ART 2013 workshopit Vertical Clubilla Su 15.9.13!
» Vladimir Karachunov - European Tour 2013 @ Pole Academy
» sm-kisat 2013?
» OonaK-workshopit Vertical Clubilla ma 18.2.2013!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: