| Läheti facebook kutsun.. | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
annukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Läheti facebook kutsun.. Ti Toukokuu 06, 2008 11:08 pm | |
| Hei olen pahoillani,lähetin teille kaikille facebook tuttaville kutsun addicted to pole dance ryhmään,kun olin siitä niin innoissani..Siinä oli sanat poledance ja burlesque joten intoonnuin lukematta ryhmän kuvausta tarkemmin.Eli jos ryhmä loukkaa jotain jollain tapaa..mee aar sou sori No itse kuitenkin liityin ja kiva on käydä katselemassa ryhmän kuvia ja saada inspiraatiota.. | |
|
| |
Kirsi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 186 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 15.01.2008
| Aihe: Vs: Läheti facebook kutsun.. Ke Toukokuu 07, 2008 7:11 am | |
| mä otin sen kutsun vastaan sen kummemmin lukematta siitä ryhmästä.. mikä siinä on loukkaavaa tai voisi olla..? | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Läheti facebook kutsun.. Ke Toukokuu 07, 2008 9:09 am | |
| Tuo alla oleva kuvaus on sitten polestarsin Burlesque-tunteja koskeva mainosteksti - Lainaus :
- The emphasis here is on teaching some different forms of burlesque for use at home. It incorporates burlesque routines using props, lap dancing and striptease. It is the perfect compliment to pole dancing as well as an interesting course on its own. Polestars will teach you key tricks to unleash your inner godess and ooze sex appeal!
Mutta tuo ei siis ole yhteisön kuvaus. Eihän tuossa mitään muuta vikaa näy kuin tuo selkeä polestarsin mainostaminen, muuten ihan asiallinen yhteisö. | |
|
| |
Sanni hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 440 Location : Kerava Registration date : 17.01.2008
| Aihe: Vs: Läheti facebook kutsun.. Ke Toukokuu 07, 2008 11:20 am | |
| höpö Annukka No worries Sitäpaitsi, jos kutsu/ryhmä jotakuta loukkaa, niin senhän voi vaan ohittaa. Leikkiähän se vaan on, koko naamakirjatouhu | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Vs: Läheti facebook kutsun.. Ke Toukokuu 07, 2008 2:40 pm | |
| Heh,ajattelin vaan,jos jotkut eivät pidäkkään siitä ryhmästä,mainoksesta ja ideasta tms... Pelästyin,että mitä tulikaan lähetettyä | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 186 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 15.01.2008
| Aihe: Vs: Läheti facebook kutsun.. Ke Toukokuu 07, 2008 9:59 pm | |
| Jaaaa.. Tommonen kuvaus Mä itse asias joskus aiemmin jo kattellu läpi noita poleryhmiä facessa mut sit aattelin et meen jäseneks vaan yhteen ja otin sit sen Facebook Pole dancers.. Eka olin siinä Vertical Dance Forum Appreciation Societyssa mut siellä ei oo melkeen ketään Jonkun ahkeran pitäs tehä meille joku oma ryhmä sinne? Spin around the pole Appreciation society | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Läheti facebook kutsun.. Ke Toukokuu 07, 2008 10:32 pm | |
| Minä ahkera laitoin suomalaisille tankotanssijoille groupin pystyyn ja kaikille mun ystävälistalla olleille kutsut... Saapi laittaa kutsua kavereille eteenpäin, ryhmä on avoin, ja lisätkää ihmeessä tonne kuvia niin ei ole mun pärstä siellä ekana heti | |
|
| |
| Aihe: Vs: Läheti facebook kutsun.. Ke Toukokuu 07, 2008 10:38 pm | |
| Jee, kiva kun teit tommosen! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Läheti facebook kutsun.. Ke Toukokuu 07, 2008 11:12 pm | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Läheti facebook kutsun.. | |
| |
|
| |
| Läheti facebook kutsun.. | |
|