| Jamit Tampereella 28.6 | |
|
+13Carnivora Kat Da Sanni kajakki nekuliini Ashta tasuni Kirsi annukka kristalli Miia Nanna H. Iina 17 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 Pe Kesä 27, 2008 3:14 am | |
| Mun kans tulis kaks, loput kaks on ehkää, kun ne ei ole vastanneet. Pidän sitä aika selkeänä EInä.. Ite meen sit kympiks töihin kyl.. Reippaana (köh) ja rahanahneena! | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 Su Kesä 29, 2008 10:08 am | |
| Iinalle suuri kiitos jamien järjestämisestä, oli tosi hauskaa ja sun studio on aivan mielettömän viihtyisä | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 Su Kesä 29, 2008 11:49 am | |
| Huh huh ... nyt kyllä tuntee et on tankoillu "hieman" ... Oli kivaa, kiitos kaikille seurasta Ei kyllä tänää tarvi harkitakkaa tangolle menemistä, sen verran kipeeltä tuntuu joka kolkka kropasta | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 Su Kesä 29, 2008 4:06 pm | |
| Sama juttu, hartiat ja jostain syystä takareidet on erityisen kipeet! Plus tuo vasemman käden peukalo... Jos jotain voimme tästä oppia - käytettäessä kenkiä tanssiessa on nauhat hyvä solmia TUKEVASTI kiinni. Minä en näin tehnyt, ja jatketussa perhosessa sain peukaloni jumiin kengän sisään. Siitä sitten hartiaa myöten laskeutuminen pois ja peukalosta kuului ihana rusahdus. Nyt on turvonnut ja muuttumassa mustaksi. Liikkuu tosin ihan hyvin turvotuksesta huolimatta, joten ei liene mitään pahemmin rikki. Mutta kivaa oli, kiitoksia todella paljon kaikille! Montakaan kuvaa en ehtinyt ottaa, mutta yritän saada ne muutamat tänne teille ensi viikon aikana | |
|
| |
Gerippe basic inverter
Viestien lukumäärä : 46 Registration date : 14.05.2008
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 Su Kesä 29, 2008 6:27 pm | |
| Joo kiitos tosiaan minunkin puolestani Jameista sain oppia ja inspiraatiota kotiopetteluun, vielä ei tosin puhti riitä tangolle kiipeämiseen vaikka mieli tekisi. Mua vaan jäi harmittamaan niin vietävästi se, etten juurikaan rohjennut muiden foorumilaisten seuraan Miiaakin oli aikomus tulla tervehtimään useaan otteeseen.. Halloweeniä odotellessa | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 Su Kesä 29, 2008 8:00 pm | |
| Voi oisit vaan ihmeessä tullut moikkailee! Ensi kerralla kyllä sitten pitää rupatella | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 Ti Heinä 01, 2008 11:41 am | |
| | |
|
| |
annukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 Ti Heinä 01, 2008 2:24 pm | |
| Mutta hei hyviä noi kuvat oli mielestäni..tilaisuuteen sopivan vauhdikkaita Mä en harmiksi sitten lähtenyt,koska kestitsin viikonlopun väsynyttä metalli kansaa..Mutta halloweeniin pakko tulla ja ehkäpä tampereella jo syyskuussakin käyntiä,jolloin voisi pyörähtää Iinan studiolla | |
|
| |
celya hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 202 Ikä : 42 Registration date : 16.06.2008
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 Ke Heinä 02, 2008 7:43 am | |
| Kivat kuvat, vauhtia ja vaaratilanteita Oispa ollu tuol mukana! | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 To Heinä 03, 2008 10:40 am | |
| Oon kyl aina messissä jos sielä oppii vahingossa nii hienoja temppuja! | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 To Heinä 03, 2008 10:44 am | |
| Kiitos, Iina, huippujameista! Opin taas niin paljon uutta ja sain uusia vinkkejä että treenivihkosta loppui viimein sivut . Lista asioista joita opin: 1) Jadeen meno Skorpionista JEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2) Jadesta paluu Skorpioniin JEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3) Skorpioni - handstand - skorpioni (Miia näytti tämän myös tek3-tunnilla ja treenattiin, ens kerralla koitetaan skorppari - handstand - kaksonen) 4) Figurehead-variaatio jalat lattiaa kohti, toinen polvi koukussa - sovelsin jo maanantain tek3-tunnilla ballerinasta alastuloon, SOPII LOISTAVASTI 5) Supermanista alas ihan vaan pudottautumalla lattialle - sopii mun reggaeton-koreografiaan 6) Iguanaan meno hyppäämättä lattialta - onnistui kerran hyvin, kotona pari kertaa myös jotenkuten 7) Lisää side spin -treeniä, ei suju vieläkään mutta I'll get there Shouldermount - brass monkey -treeniä, hirveetä sähellystä mutta onnistunee tulevaisuudessa sujuvasti 9) Wrap-around -alastulo spagaatin sijasta aurinkojalka-istumisasentoon. Pieni yksityiskohta mutta hyödyllinen ja kaunis (KCleon esityksestä) 10) Spin up jalat extended leg chair -asennossa (myös KCleon esityksestä) Että silleen! Nää nyt off the top of my head, treenivihkossa saattaa olla lisää jutskaa. Jamit on NIIN hyviä treenitilaisuuksia ettei mitään rajaa, ja esityksiä on ihana katsoa. Kiitos niistä KCleolle, nekuliinille ja Iinalle! | |
|
| |
Gerippe basic inverter
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 To Heinä 03, 2008 11:10 am | |
| ^^Mä mietinkin, että mitä muistiinpanoja sä oikein tuherrat Joo ehdottomasti jameissa oppii, mullakin lähti toin invertti krusifiksi sujumaan ihan vaan teidän neuvojen ansiosta. Kiitos Myös cross knee release onnistui jameissa ensi kertaa, kotona taas ei niinkään luonnistu enää | |
|
| |
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 To Heinä 03, 2008 11:58 am | |
| Jaha mitenhän noi mun pari liikettä menee tarkalleen ottaen? Pitäis oikee kokeilla uudellee että oonko tehny jotai tollasta. Oli kyl paniikki siin esiintyessä kun hikeä oli kaikkialla ja yhtäkkiä tanko tuntui hirveän vaikealle.. ja oma olo oli kömpelö.. enkä sit tehny mitää helppoa mutta hienoa, paitsi sen väsyneen death layn.. kun en meinannu enää ylös saada kiivettyä. | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 To Heinä 03, 2008 12:06 pm | |
| Sä et varmasti ees mieti noita hienoja transitioita mutta mähän huomaan KAIKEN . Se wrap around aurinkodismount on siis yksinkertasesti esim skorpionista tai kaksosesta käsien tuonti polven alle, jalat irti V:hen (eli nyt ollaan suunnilleen inv V -asennossa mutta ihan lähellä lattiaa), ja siitä lattialle siten että jalat on ilmassa kulkiessaan V:ssä mutta tulee lattialle sitten aurinkoasennossa. Mä käännyn yleensä siitä V:stä spagaattiin heti kun jalat koskee lattiaa, mutta ei sitäkään voi koko ajan tehdä. Se spin up taas on siis se kun olit ykspolviseisonnassa lattialla, ulkojalka suorana sivulla varpaat lattiassa, ja heilautit siitä kauniin spin upin siten että polvikoukkujalka jäi koukkuun ja ulkojalka heilahti sen viereen ikään kuin chair-spinniin jossa toinen jalka on suorana. Olin nähnyt vastaavan aiemmin yleensä aurinkoasennossa tai fireman-asennossa (tai cradle), mutta sun versio oli erittäin kaunis ja tyylikäs! | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 To Heinä 03, 2008 12:33 pm | |
| Sen verran nyt lisäinfoa että seuraavat jamit tulee olemaan lauantaina 1.11 klo 17-20. Laitan niistä lisää infoa tarkemmin vähän lähempänä, mutta jos tahtoo saa tuon varailtua nyt jo kalenteriin. Perjantai olisi virallisesti halloween, mutta kauempaa tuleville lienee lauantai helpompi, joten sille siis. Ja lauantai on sitten taas meillä Suomessa pyhäinpäivä. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 To Heinä 03, 2008 12:56 pm | |
| No jospa tuo onnistuisi tällä kertaa minunkin kannalta:) Iina voisit esittää sen sinun huipun Halloween koreon sitten | |
|
| |
tasuni Superman
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 To Heinä 03, 2008 1:15 pm | |
| Joo joo loistoidea! Hei kerta ne on siis teemalliset jamit niin muillekin asuja ja esityksiä megeen! Mulle toi Halloween on vähän hämärä juhla, eli millanen se teema oikein on? Mulle tulee mieleen vaan kurpitsat. | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 To Heinä 03, 2008 8:58 pm | |
| Kurpitsa päähän ja menoks. | |
|
| |
Gerippe basic inverter
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 Pe Heinä 04, 2008 10:01 am | |
| ^^ Halloween onkin meitsin lempijuhla, horroria vaan kehiin Tulethan Cherrykin seuraaviin jameihin? Pliis. | |
|
| |
Miia Superman
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 Pe Heinä 04, 2008 10:18 am | |
| Joo ihan loistavaa teemalliset jamit! Horror teema on aina munkin suosikki niin ei tule edes hankalaa asujen suhteen! .. Ellei sitten iske valinnan vaikeus! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 Pe Heinä 04, 2008 12:47 pm | |
| Miia, zombie walkit kehiin sitten..heh heh heee..Troma leffoista mallia,(ei sentäs) Mulle myös kauhu sydäntä lähellä!!! | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 Pe Heinä 04, 2008 3:46 pm | |
| Kuulostaa jänskältä kyllä! Tulenhan minä jos täällä Tampereella ja varsinkin Suomessa olen sillon ja suurinpiirtein kunnossakin vielä! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jamit Tampereella 28.6 | |
| |
|
| |
| Jamit Tampereella 28.6 | |
|