| Spinni kakkonen RTP:llä | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
annukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Spinni kakkonen RTP:llä Ti Toukokuu 13, 2008 12:44 am | |
| | |
|
| |
-Hanna- Superman
Viestien lukumäärä : 947 Ikä : 43 Location : Helsinki Registration date : 15.02.2008
| Aihe: Vs: Spinni kakkonen RTP:llä Ke Toukokuu 14, 2008 8:38 am | |
| Mua kiinnostaisi myös tietää! Tunti jo varattu | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Spinni kakkonen RTP:llä To Toukokuu 15, 2008 10:41 am | |
| Spinni kakkoseen olen suunnitellut ankaraa tekniikkatreeniä ja sulavaa tanssikoreografiaa. Osallistujien pitäis pystyä tekemään perusspinnikombeja jo eli esim chair-joutsen taaksepäin ja auttava reverse grab. Tavoitteena mulla on opettaa kaikille osallistujille ilmava spinnitekniikka ja kaikki peruskombinaatiot kunnolla ja vaikeampia kombeja sitten myös. Eri spinnityypit käydään läpi eli joutsen- ja chair-tyyppiset, cradle-tyyppiset, korkkiruuvityyppiset, side spin-tyyppiset, spin up -tyyppiset ja reverse grab -tyyppiset. Koska ilmaan ei nousta, pysytään lattiassa ja otetaan mukaan mahdollisimman paljon erilaisia lattialiikkeitä joilla spinni-tanssi-koreografiaan saadaan vaihtelua. Flow-treenaus kuuluu myös asiaan. Eli summa summarum:
Spinnitekniikka eri tyyppisiin spinneihin Spinnikombinaatioita Lattialiikkeitä Flow-treeniä
Tervetuloa mukaan! | |
|
| |
Nanna H. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 253 Registration date : 09.12.2007
| Aihe: Vs: Spinni kakkonen RTP:llä To Toukokuu 15, 2008 11:16 am | |
| Mä en osaa tulkita tota RTP:n lukujärjestystä, minä päivänä ja mihin aikaan noi spinnikakkoset on? | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Spinni kakkonen RTP:llä To Toukokuu 15, 2008 11:28 am | |
| Mun mielestä torstaisin 17:30, siis mun tunti. En oo varma onko siellä jonkun toisenkin pitämä spinni2. Tek3:ia on nyt kaksi, mun pitämä maanantaisin 19:00 ja Lindan pitämä oliko se nyt perjantaisin klo 11. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Vs: Spinni kakkonen RTP:llä To Toukokuu 15, 2008 3:26 pm | |
| Hei hyvälle kuulostaa!!!Mukavaa tulee olemaan varmasti:)Just mun lemppareita:) | |
|
| |
pikkukissa basic spinner
Viestien lukumäärä : 20 Ikä : 44 Registration date : 06.07.2008
| Aihe: Vs: Spinni kakkonen RTP:llä Ke Heinä 09, 2008 8:36 pm | |
| hei, mikä on spinni1? tai siis mitä sinne tullessa pitää jo osata? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Spinni kakkonen RTP:llä Ke Heinä 09, 2008 8:40 pm | |
| Minulla on sellainen käsitys,että lähetään ihan alkeista,mutta eroaa tek ykköseen siten,ettei spinni tunnilla kiivetä ollenkaan..eli pelkkää spinnausta Näin luulisin ja muistelisin.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Spinni kakkonen RTP:llä | |
| |
|
| |
| Spinni kakkonen RTP:llä | |
|