Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Spinni kakkonen RTP:llä

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Spinni kakkonen RTP:llä Empty
ViestiAihe: Spinni kakkonen RTP:llä   Spinni kakkonen RTP:llä Icon_minitimeTi Toukokuu 13, 2008 12:44 am

Upeaa!!!Huomasin,että RTP:lle on tullut kesälle uusia tunteja,joten Tanja..mitkä kriteerit spinni kakkoseen?Nimittäin innokkaana niitä varailin,ilman tietoa siitä,että kandeeko ensin käydä ykkösellä? sunny bounce sunny Sieluni silmissä siintää upeat spinkombinaatiot cyclops
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Spinni kakkonen RTP:llä Empty
ViestiAihe: Vs: Spinni kakkonen RTP:llä   Spinni kakkonen RTP:llä Icon_minitimeKe Toukokuu 14, 2008 8:38 am

Mua kiinnostaisi myös tietää! Tunti jo varattu Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Spinni kakkonen RTP:llä Empty
ViestiAihe: Vs: Spinni kakkonen RTP:llä   Spinni kakkonen RTP:llä Icon_minitimeTo Toukokuu 15, 2008 10:41 am

Spinni kakkoseen olen suunnitellut ankaraa tekniikkatreeniä ja sulavaa tanssikoreografiaa. Osallistujien pitäis pystyä tekemään perusspinnikombeja jo eli esim chair-joutsen taaksepäin ja auttava reverse grab. Tavoitteena mulla on opettaa kaikille osallistujille ilmava spinnitekniikka ja kaikki peruskombinaatiot kunnolla ja vaikeampia kombeja sitten myös. Eri spinnityypit käydään läpi eli joutsen- ja chair-tyyppiset, cradle-tyyppiset, korkkiruuvityyppiset, side spin-tyyppiset, spin up -tyyppiset ja reverse grab -tyyppiset. Koska ilmaan ei nousta, pysytään lattiassa ja otetaan mukaan mahdollisimman paljon erilaisia lattialiikkeitä joilla spinni-tanssi-koreografiaan saadaan vaihtelua. Flow-treenaus kuuluu myös asiaan. Eli summa summarum:

Spinnitekniikka eri tyyppisiin spinneihin
Spinnikombinaatioita
Lattialiikkeitä
Flow-treeniä

Tervetuloa mukaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Spinni kakkonen RTP:llä Empty
ViestiAihe: Vs: Spinni kakkonen RTP:llä   Spinni kakkonen RTP:llä Icon_minitimeTo Toukokuu 15, 2008 11:16 am

Mä en osaa tulkita tota RTP:n lukujärjestystä, minä päivänä ja mihin aikaan noi spinnikakkoset on?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Spinni kakkonen RTP:llä Empty
ViestiAihe: Vs: Spinni kakkonen RTP:llä   Spinni kakkonen RTP:llä Icon_minitimeTo Toukokuu 15, 2008 11:28 am

Mun mielestä torstaisin 17:30, siis mun tunti. En oo varma onko siellä jonkun toisenkin pitämä spinni2. Tek3:ia on nyt kaksi, mun pitämä maanantaisin 19:00 ja Lindan pitämä oliko se nyt perjantaisin klo 11.
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Spinni kakkonen RTP:llä Empty
ViestiAihe: Vs: Spinni kakkonen RTP:llä   Spinni kakkonen RTP:llä Icon_minitimeTo Toukokuu 15, 2008 3:26 pm

Hei hyvälle kuulostaa!!!Mukavaa tulee olemaan varmasti:)Just mun lemppareita:)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
pikkukissa
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 44
Registration date : 06.07.2008

Spinni kakkonen RTP:llä Empty
ViestiAihe: Vs: Spinni kakkonen RTP:llä   Spinni kakkonen RTP:llä Icon_minitimeKe Heinä 09, 2008 8:36 pm

hei, mikä on spinni1? tai siis mitä sinne tullessa pitää jo osata?
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Spinni kakkonen RTP:llä Empty
ViestiAihe: Vs: Spinni kakkonen RTP:llä   Spinni kakkonen RTP:llä Icon_minitimeKe Heinä 09, 2008 8:40 pm

Minulla on sellainen käsitys,että lähetään ihan alkeista,mutta eroaa tek ykköseen siten,ettei spinni tunnilla kiivetä ollenkaan..eli pelkkää spinnausta sunny
Näin luulisin ja muistelisin..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Sponsored content





Spinni kakkonen RTP:llä Empty
ViestiAihe: Vs: Spinni kakkonen RTP:llä   Spinni kakkonen RTP:llä Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Spinni kakkonen RTP:llä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» muutama mukavanoloinen spinni

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Harrastuspaikat-
Siirry: