Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 kysymys aloittamisesta!

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
aaan
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 23.12.2013

kysymys aloittamisesta! Empty
ViestiAihe: kysymys aloittamisesta!   kysymys aloittamisesta! Icon_minitimeMa Joulu 23, 2013 3:17 am

Minua on pitkään jo kiinnostanut tankotanssi mutta työvuorojen ja välimatkan (tunnit pidätään 60mk päässä) en ole ikinä käynyt tunneilla niin pystyykö noita ihan alkeisliikkeitä opettelemaan itse, esim. sellaiselta opetus dvd:? Smile
Kiitos jos joku viitsii vastata Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

kysymys aloittamisesta! Empty
ViestiAihe: Vs: kysymys aloittamisesta!   kysymys aloittamisesta! Icon_minitimeMa Joulu 23, 2013 10:14 am


On tälläkin palstalla monia jotka ovat opetelleet koko homman melkeinpä ihan itse, eli kyllä pystyy Smile Suosittelisin kuitenkin että jos siihen mitenkään on mahdollisuutta niin kävisit alkuun muutaman alkeistunnin että pääset jyvälle hommasta ja jatkaisit siitä sitten itse. Etenkin alusta minusta olisi tärkeää että olisi joku neuvomassa ja korjaamassa virheet että lähtisi se tekniikka kehittymään oikeaan suuntaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
kisulady
intermediate inverter
intermediate inverter
kisulady


Viestien lukumäärä : 123
Ikä : 46
Location : Kuopio
Registration date : 23.11.2011

kysymys aloittamisesta! Empty
ViestiAihe: Vs: kysymys aloittamisesta!   kysymys aloittamisesta! Icon_minitimeMa Joulu 23, 2013 6:43 pm

itse olen alkeita harjoitellut dvd:ltä... kyllä niiltä oppii ihan suhteellsien hyvin... mut aina parempi olis et pääsis ees jokus tunneille... sillon näkee/kuulee onko tehnyt oikein ja saa hyviä neuvoja jatkamiseen...
eli samaa mieltä olen kun martta kannattaa mennä myös käymään tunneilla...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.pusku.net
aaan
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 23.12.2013

kysymys aloittamisesta! Empty
ViestiAihe: Vs: kysymys aloittamisesta!   kysymys aloittamisesta! Icon_minitimeTi Joulu 24, 2013 1:53 am

Kiitos paljon vastauksista! Smile varasin juuri neljän tunnin tiiviskurssin, niin täytyy aloittaa siitä kun ei noille viikkotunneille taida vuorotöiden takia ikinä ehtiä. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





kysymys aloittamisesta! Empty
ViestiAihe: Vs: kysymys aloittamisesta!   kysymys aloittamisesta! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
kysymys aloittamisesta!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kysymys :)
» Tangon aiheuttamat vauriot
» Pole Debut 2011 su 27. 11. klo 17
» Pole Debut III

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: