aaan pole beginner
Viestien lukumäärä : 2 Registration date : 23.12.2013
| Aihe: kysymys aloittamisesta! Ma Joulu 23, 2013 3:17 am | |
| Minua on pitkään jo kiinnostanut tankotanssi mutta työvuorojen ja välimatkan (tunnit pidätään 60mk päässä) en ole ikinä käynyt tunneilla niin pystyykö noita ihan alkeisliikkeitä opettelemaan itse, esim. sellaiselta opetus dvd:? Kiitos jos joku viitsii vastata | |
|
Martta Superman
Viestien lukumäärä : 645 Ikä : 38 Location : Jyväskylä Registration date : 21.03.2011
| Aihe: Vs: kysymys aloittamisesta! Ma Joulu 23, 2013 10:14 am | |
| On tälläkin palstalla monia jotka ovat opetelleet koko homman melkeinpä ihan itse, eli kyllä pystyy Suosittelisin kuitenkin että jos siihen mitenkään on mahdollisuutta niin kävisit alkuun muutaman alkeistunnin että pääset jyvälle hommasta ja jatkaisit siitä sitten itse. Etenkin alusta minusta olisi tärkeää että olisi joku neuvomassa ja korjaamassa virheet että lähtisi se tekniikka kehittymään oikeaan suuntaan. | |
|
kisulady intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 123 Ikä : 46 Location : Kuopio Registration date : 23.11.2011
| Aihe: Vs: kysymys aloittamisesta! Ma Joulu 23, 2013 6:43 pm | |
| itse olen alkeita harjoitellut dvd:ltä... kyllä niiltä oppii ihan suhteellsien hyvin... mut aina parempi olis et pääsis ees jokus tunneille... sillon näkee/kuulee onko tehnyt oikein ja saa hyviä neuvoja jatkamiseen... eli samaa mieltä olen kun martta kannattaa mennä myös käymään tunneilla... | |
|
aaan pole beginner
Viestien lukumäärä : 2 Registration date : 23.12.2013
| Aihe: Vs: kysymys aloittamisesta! Ti Joulu 24, 2013 1:53 am | |
| Kiitos paljon vastauksista! varasin juuri neljän tunnin tiiviskurssin, niin täytyy aloittaa siitä kun ei noille viikkotunneille taida vuorotöiden takia ikinä ehtiä. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: kysymys aloittamisesta! | |
| |
|