Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) To Tammi 02, 2014 2:22 pm | |
| Hei! Vähän epätoivoisena täällä kyselisin, että asuuko Laajasalossa tai lähistöllä yhtään tankoilijaa, joka kaipaisi kotitreeniseuraa? Oleilen täällä vielä pari viikkoa ja ois kiva treenailla jonkun kanssa. Oma tanko on varastossa tilanpuutteen takia Voin myös opettaa treeniseuraa vastaan | |
|
tints basic inverter
Viestien lukumäärä : 47 Ikä : 35 Location : Helsinki Registration date : 18.12.2010
| Aihe: Vs: Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Su Helmi 02, 2014 7:27 pm | |
| Voi hitsi, huomasin tän vasta nyt, mutta mä oisin voinut olla sun treeniseurana. Ilmottele, jos oot joskus toistekin tulossa. | |
|
SilverJo intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 50 Ikä : 42 Location : 02120 Registration date : 21.06.2010
| Aihe: Vs: Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Ke Helmi 05, 2014 9:48 pm | |
| Et satu kaipailemaan reeniseuraa täällä Helsingin päässä? Mä etsin epätoivoisena motivoitunutta tankoilukamua. (: | |
|
Ewy Superman
Viestien lukumäärä : 965 Ikä : 36 Location : Järvenpää Registration date : 24.09.2009
| Aihe: Vs: Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Pe Helmi 21, 2014 7:34 pm | |
| Mä käyn kyllä ahkerasti siellä Laajasalossa päin, mutta nyt kevään ajan vaan viikonloppuja niin tuskin ehdin silloin tankoilemaan :/ Mutta älkää unohtako mua!! Muutan kesällä ihan pysyvästi sinne, joten sitten on taas aikaa ja tarvetta tankoseuralle!! | |
|
Ewy Superman
| Aihe: Vs: Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Ti Kesä 03, 2014 5:36 pm | |
| Hei taas Nyt kun mäkin olen virallisesti helsinkiläistynyt (pientä identiteettikriisiä pukkaa ), niin ois tosi kiva saada treeniseuraa Meidän asuntoon ei tanko mahdu ja mähän olen muutenkin nykyään tangoton, kun mun rakas X varastettiin..... Mutta jos joku asuu Laajasalossa tai lähistöllä ja kaipaa satunnaisesti treeniseuraa niin täältä löytyy! | |
|
anjariik intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 69 Registration date : 04.02.2013
| Aihe: Vs: Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) La Kesä 14, 2014 8:28 am | |
| Asun kyllä Hakaniemessä mut kyllä nyt treeniseura aina kelpais nii olis motivaatiota tehdä tuntien ohella kotonakin Kotona mulla on Fitpole spin 3m korkeudessa. Tilaa ei ole ihan hirveästi (mun pitunen ei mahdu tekee kovin isosti pyörähdyksiä) mutta ihan riittävästi. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) | |
| |
|