| Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! | |
|
+7Kirsi Kat Da Iina Nina annukka Miia tasuni 11 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Ti Kesä 17, 2008 11:46 am | |
| Kirsi: te teette myös sitä samaa reggeaton koreografiaa tek2 tunneilla tosin eri tempuilla jos niille oot siis ilmoittanut ittes niin et jää mistään paitsi | |
|
| |
Kirsi intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 186 Ikä : 42 Location : Helsinki Registration date : 15.01.2008
| Aihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Ti Kesä 17, 2008 12:00 pm | |
| Aa ok Hyvä tietää! Joo, oon sinne ilmottautunu ja menossa | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Ti Kesä 17, 2008 1:19 pm | |
| - Nina kirjoitti:
- Hei, kertokaa sitten, mitä tänään tunnilla teitte... Me päästään Marin kanssa vasta ensi viikolla, kun tänään on kauan odotettu Bon Jovin -keikka... Aina kaikki menee päällekäin. Se on ihan ok, että vapaa-aika häiritsee töitä, mutta siinä vaiheessa, kun vapaa-aika alkaa rassaamaan vapaa-aikaa, alkaa ärsyttää... Hamph.
Hah. Tajusin tätä lueskellessani että mulla tankotanssi haittaa tankotanssia Kun on studion käytännön asiat, tuntien suunnittelu, tuntien vetäminen, sertifioiduksi ohjaajaksi opiskelu, salitreenit voiman lisäystä varten ja sitten vielä ne itse tankotanssitreenitkin pitäis jossain välissä vetää Hyvin mä olen asiat järjestänyt kun hereilläoloajasta päivittäin ehkä 1-2 tuntia menee johonkin muuhun kuin tankoiluun liittyvään (syöminen, ajoittainen leffan katselu). Sit vasta rassaakin kun kaikesta huolimatta tankotanssi kärsii tankotanssin takia! | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Ti Kesä 17, 2008 10:45 pm | |
| Kiva etta tykkasitte reggaetonista, mulle se, parisalsa ja pole on elaman liikunnalliset intohimot . Vauhtia tulee riittamaan loppukoreonkin ajan seka Base 2 etta Base 3:ssa, ja Base 3:n trikkikombot on sitten tosi nopeita ja rankkoja myos. Base 2:ssa on helpommat trikit ja enemman aikaa suorittaa ne. Tunneille oli itse asiassa ilmottautunut 7 ihmista kummallekin, mutta 3 jai peruuttamatta pois. Toivottavasti ei kay enaa nain etta kaikki halukkaat paasisivat tunneille! Mun lista tek3:lla ainakin opetettavista jutskista on nyt 43-kohtainen (ja kylla, se sisaltaa myos lisaa kasinseisontoja), joten en ihan usko etta keritaan ne kaikki tan kesan aikana...mutta riittaa sitten matskua syksyynkin! Riippuu paljolti Spinni2:n osallistujien kokemuksesta ja tasosta mutta voi olla etta vaikeemmat spinnit on pakko jattaa pelkastaan sinne tan kesan ajaks kun ei vaan riita aika noilla tek-tunneilla, varsinkin kolmosella menee suurin osa ajasta trikkeihin. | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Ke Kesä 18, 2008 10:21 am | |
| Ooh kuulostaa hyvältä Tanja Mikä muuten sen biisin nimi on mihin tehdään sitä koreografiaa? | |
|
| |
tasuni Superman
Viestien lukumäärä : 1994 Ikä : 51 Location : Helsinki Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Ke Kesä 18, 2008 12:12 pm | |
| Se on Fergien London Bridge. Eiks ookkin hyvä biisi! Lista venyi juuri 45-kohtaiseksi mutta sähän Miia osaat jo muutenkin tosi paljon ja opit trikkejä itsekses helposti, eli sulle yksittäiset trikit ei tuu tuottamaan mitään vaikeuksia. Sulle mä uskoisin olevan eniten hyötyä komboista, joita meillä kolmostasolla riittää - kakkostasolla niihin ei vielä pystytä kun kukin yksittäinen trikki vaatii aika lailla säätämistä ennen kuin on valmis! | |
|
| |
Miia Superman
| Aihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Ke Kesä 18, 2008 12:43 pm | |
| joo mä tykkäsin siitä juu mä odotan kyl tosi paljon niitä kaikkia komboja nimenomaan ja sitä, että voit vielä hioa niitä liikkeitä mitä jo osaakin, kuten se bobbin skorppari, en ollut hoksannut että sen käden kuuluukin olla siellä ihan toisella tavalla | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! | |
| |
|
| |
| Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! | |
|