Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!

Siirry alas 
+7
Kirsi
Kat Da
Iina
Nina
annukka
Miia
tasuni
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Kesä 17, 2008 11:46 am

Kirsi: te teette myös sitä samaa reggeaton koreografiaa tek2 tunneilla tosin eri tempuilla Smile jos niille oot siis ilmoittanut ittes niin et jää mistään paitsi Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Kesä 17, 2008 12:00 pm

Aa ok Very Happy Hyvä tietää! Joo, oon sinne ilmottautunu ja menossa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Kesä 17, 2008 1:19 pm

Nina kirjoitti:
Hei, kertokaa sitten, mitä tänään tunnilla teitte... Me päästään Marin kanssa vasta ensi viikolla, kun tänään on kauan odotettu Bon Jovin -keikka... Aina kaikki menee päällekäin. Se on ihan ok, että vapaa-aika häiritsee töitä, mutta siinä vaiheessa, kun vapaa-aika alkaa rassaamaan vapaa-aikaa, alkaa ärsyttää... Hamph.

Hah. Tajusin tätä lueskellessani että mulla tankotanssi haittaa tankotanssia Rolling Eyes Kun on studion käytännön asiat, tuntien suunnittelu, tuntien vetäminen, sertifioiduksi ohjaajaksi opiskelu, salitreenit voiman lisäystä varten ja sitten vielä ne itse tankotanssitreenitkin pitäis jossain välissä vetää affraid Hyvin mä olen asiat järjestänyt kun hereilläoloajasta päivittäin ehkä 1-2 tuntia menee johonkin muuhun kuin tankoiluun liittyvään (syöminen, ajoittainen leffan katselu). Sit vasta rassaakin kun kaikesta huolimatta tankotanssi kärsii tankotanssin takia!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Kesä 17, 2008 10:45 pm

Kiva etta tykkasitte reggaetonista, mulle se, parisalsa ja pole on elaman liikunnalliset intohimot Smile. Vauhtia tulee riittamaan loppukoreonkin ajan seka Base 2 etta Base 3:ssa, ja Base 3:n trikkikombot on sitten tosi nopeita ja rankkoja myos. Base 2:ssa on helpommat trikit ja enemman aikaa suorittaa ne.

Tunneille oli itse asiassa ilmottautunut 7 ihmista kummallekin, mutta 3 jai peruuttamatta pois. Toivottavasti ei kay enaa nain etta kaikki halukkaat paasisivat tunneille!

Mun lista tek3:lla ainakin opetettavista jutskista on nyt 43-kohtainen Very Happy (ja kylla, se sisaltaa myos lisaa kasinseisontoja), joten en ihan usko etta keritaan ne kaikki tan kesan aikana...mutta riittaa sitten matskua syksyynkin!

Riippuu paljolti Spinni2:n osallistujien kokemuksesta ja tasosta mutta voi olla etta vaikeemmat spinnit on pakko jattaa pelkastaan sinne tan kesan ajaks kun ei vaan riita aika noilla tek-tunneilla, varsinkin kolmosella menee suurin osa ajasta trikkeihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! - Sivu 2 Icon_minitimeKe Kesä 18, 2008 10:21 am

Ooh kuulostaa hyvältä Tanja Very Happy Mikä muuten sen biisin nimi on mihin tehdään sitä koreografiaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! - Sivu 2 Icon_minitimeKe Kesä 18, 2008 12:12 pm

Se on Fergien London Bridge. Eiks ookkin hyvä biisi!

Lista venyi juuri 45-kohtaiseksi Very Happy mutta sähän Miia osaat jo muutenkin tosi paljon ja opit trikkejä itsekses helposti, eli sulle yksittäiset trikit ei tuu tuottamaan mitään vaikeuksia. Sulle mä uskoisin olevan eniten hyötyä komboista, joita meillä kolmostasolla riittää - kakkostasolla niihin ei vielä pystytä kun kukin yksittäinen trikki vaatii aika lailla säätämistä ennen kuin on valmis!
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! - Sivu 2 Icon_minitimeKe Kesä 18, 2008 12:43 pm

joo mä tykkäsin siitä Very Happy juu mä odotan kyl tosi paljon niitä kaikkia komboja nimenomaan ja sitä, että voit vielä hioa niitä liikkeitä mitä jo osaakin, kuten se bobbin skorppari, en ollut hoksannut että sen käden kuuluukin olla siellä ihan toisella tavalla Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Sponsored content





Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: