Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 alkeistiiviskurssille vaiko jatkoalkeistiiviskurssille?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
rruina
basic spinner
basic spinner
rruina


Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 04.11.2013

alkeistiiviskurssille vaiko jatkoalkeistiiviskurssille?  Empty
ViestiAihe: alkeistiiviskurssille vaiko jatkoalkeistiiviskurssille?    alkeistiiviskurssille vaiko jatkoalkeistiiviskurssille?  Icon_minitimeTo Tammi 09, 2014 12:40 am

Pole Academylla on nyt tässä keväällä kyseiset kurssit. Mietinkin tässä että kumpaan kannattaa osallistua. Onko joku käynyt ja osaako kertoa mitä kurssi tarkkaanottaen sisälsi?

Olen käynyt studiomovella ~5 starttitunnilla ja nytten olen lähes kymmenen pole 1 kurssilla ollut. Ennen tätä ei suurempaa liikuntaharrastusta ole ollut eli edistyn melko hitaasti. Osaan kuitenkin peruspyörähdykset (palomies, aurinko, etu- ja takakoukku yms.) sekä kiipeämään tangolla ylös. Takanojaa ja joitakin pitoja on tullut harjoteltua. Kuitenkin ongelmana on vauhdin otta pyörähdyksiin eli en saa sitä ja pyörähdän ehkä kerran tangon ympäri ennen kun liike loppuu kesken. Olen myös joitakin siirtymisiä tehnyt liikkeiden välillä. Mutta hyvin suppeasti ( karusellista tai muusta takakoukkuun..)

Tässä pieni sepustus mitä osaan jo vähän, mutta en osaa päättää kumpi sopisi enemmän itselleni. Olen hankkinut oman tangon millä voin treenailla.

En keksinyt mihin aihealueeseen tämä olisi pitänyt laittaa eli anteeksi jos väärässä paikassa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Mary-Lou
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 49
Location : Tampere
Registration date : 22.04.2012

alkeistiiviskurssille vaiko jatkoalkeistiiviskurssille?  Empty
ViestiAihe: Vs: alkeistiiviskurssille vaiko jatkoalkeistiiviskurssille?    alkeistiiviskurssille vaiko jatkoalkeistiiviskurssille?  Icon_minitimeTo Tammi 09, 2014 8:51 pm

En ole ollut Pole Academyn tiiviskursseilla, mutta sanoisin, että mene ehdottomasti alkeisjatkoon, jos tuon verran olet kuitenkin alkeita treenannut. Itse tavallaan näkisin tiiviskurssit sellaisina rykäisyinä, jolloin opetellaan hetki intensiivisesti jotain uutta, ja uskoisin että sulle alkeisjatko jo antaisi enemmän. Voihan siellä tulla jotain vaikeaa vastaan, mutta muutamaan tuntiin mahtuu aikaa kokeilla, pyytää apua ja oppia sitten oikeasti jotain uuttakin. Saat ehkä paremmin inspistä myös kotitreeniin!
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

alkeistiiviskurssille vaiko jatkoalkeistiiviskurssille?  Empty
ViestiAihe: Vs: alkeistiiviskurssille vaiko jatkoalkeistiiviskurssille?    alkeistiiviskurssille vaiko jatkoalkeistiiviskurssille?  Icon_minitimePe Tammi 10, 2014 1:09 am

Olen samaa mieltä kuin Mary-Lou. Ehdottomasti mielummin jatkokurssille, jos on jo jotain pohjaa alla. Jos jatkokurssilla tulee jotain hankalampia liikkeitä niin aina voi pyytää jotain helpompaa liikevariaatiota. Alkeiskursseilla taas on pahempi lähteä pyytämään ohjaajalta haastavampia liikkeitä, jos paikalla on paljon ihmisiä ensimmäistä kertaa lajia kokeilemassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





alkeistiiviskurssille vaiko jatkoalkeistiiviskurssille?  Empty
ViestiAihe: Vs: alkeistiiviskurssille vaiko jatkoalkeistiiviskurssille?    alkeistiiviskurssille vaiko jatkoalkeistiiviskurssille?  Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
alkeistiiviskurssille vaiko jatkoalkeistiiviskurssille?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: