Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Uusi tankoilija foorumilla

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
tiiaanniina
pole beginner
pole beginner
tiiaanniina


Viestien lukumäärä : 1
Ikä : 31
Registration date : 23.01.2014

Uusi tankoilija foorumilla Empty
ViestiAihe: Uusi tankoilija foorumilla   Uusi tankoilija foorumilla Icon_minitimeTo Tammi 23, 2014 3:34 pm

Heippa vaan kaikille! Olen aika uusi täällä foorumilla ja olenkin lueskellut teidän keskusteluja. Ihanaa, miten auttavaisia ihmisiä täällä onkaan. :)Itse olen tankotanssia harrastanut vuoden tunneilla ja toisen vuoden nyt tässä ihan itsekseni kotosalla laivatöiden takia. Kysyisin tähän loppuun nyt tämmöisen kysymyksen että vaikka olen rekisteröinyt ja alhaalla lukee teksti että voin kommentoida kyseisiä viestiketjuja niin siltikään en löydä kohtaa missä voisin kommentoida viestiketjuihin? Toivottavasti tämä homma selviää ja pääsen lueskelemaan teidän viestiketjuja! Hienoa että on tämmöinen foorumi perustettu missä voi auttaa toinen toisiaan kipeissä kysymyksissä Smile

-Tiia
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Uusi tankoilija foorumilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uusi tankoilija foorumilla   Uusi tankoilija foorumilla Icon_minitimeTo Tammi 23, 2014 4:30 pm


Tervetuloa Smile Ketjuihin pääsee vastaamaan näppäämällä post reply -painiketta ketjun ylä- tai alapuolella.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Uusi tankoilija foorumilla
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Uusi blogi avattu
» Uusi studio Helsinkiin!
» Rock The Polen uusi sijainti
» Aerial Dancingin uusi nettisivu
» Uusi x-pole xpert klonksuu ja joustaa?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: