| Tankotanssia eri medioissa | |
|
+107Goldie neitinopsa Olgimax downthepole Elegia eika miumiu Cayanne Razz ingrid Lelina SilverJo SusannaR Saila Lotta. sonjis Henrietta Tsudy nekuliini hemuliini nasu Johanna siru Sanna iisa hansi pujaka_ hairi Superspin tiko pippaliini Em Kay Eeva Lissuwursti OonaK aidu Friidu sereket vive1 Nounours Tazze nita Mappari Rosal Marianne nimma Ewy Esteria Riuku elisa bettie npeltoni karti Tea Dahlia D. Soila Marie vesi LaraK Samira Iiris johrunna Sonja pikkukissa angela tasuni tankomau Sinna Assi sluippa Tupuna FemmeFatale Jenni Foxmagon paiviku Hennu/Henriikka JJeenny Mortianna maimiau wilmiina celya -Hanna- Sanni merqus vilionkka jossukka ladyluck papaija jiji Ish sarppa Nenna eledra Henna.C Kati Kat Da Ninni Cherrie Miia AdminSusie Ashta kajakki annukka Iina Nanna H. Nina Nane 111 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Nane basic spinner
Viestien lukumäärä : 9 Ikä : 41 Location : Jyväskylä Registration date : 11.02.2008
| Aihe: Tankotanssia eri medioissa Su Toukokuu 25, 2008 6:40 pm | |
| Ajattelin avata tässä uuden topicin. Laitettaisiinko tähän ketjuun kaikki mediat, missä suomalainen tankotanssiharrastus on esiintynyt? Ajatus lähti siitä, kun näin Nelosen Huippumallit-ohjeman tämän päivän ohjelmatiedoissa maininnan tankotanssista.
Itse voisin aloittaa mainitsemalla nämä:
Ilkka lehti tammikuussa 2008: http://www.ilkka.fi/teemat/teematarticle.jsp?article=316141
Ilkassa oli myös myöhemmin juttua siitä Seinäjoen viikonloppu-kurssista: http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=334486&category=134&p=3 http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=335170&Title=Kroppa+kovilla+tankotanssissa
Kakkosen Akuutti-ohjelmassa oli myös lyhyt juttu: http://www.yle.fi/akuutti/arkisto2008/110308_c.htm
Lisäksi myös jossain chat-ohjelmassa olen myös nähnyt tankotassia. (linkki hukassa)
Ajattelin, että jotkut voisivat haluta tutustua juttuihin paremmin, joten linkin voisi laittaa, tai sitten esim. lehden nimen ja numeron... Vai kuinka? | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Toukokuu 28, 2008 8:11 pm | |
| Tässä on myös juttua... http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml?hyvinvointi-liikun_ja_kuntoilen-tanssi ja http://plaza.fi/ellit/liikunta-ja-terveys/liikunta-ja-hyvaolo/tankotanssi-tehokasta-liikuntaa-ja-keimailua-samassa-paketissa | |
|
| |
Nanna H. hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 253 Registration date : 09.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Kesä 13, 2008 12:06 pm | |
| Tällähetkellä menee nelosella mitä nainen haluaa -sarja ja jatkossa tutustutaan tankotanssiin. | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Heinä 17, 2008 8:12 pm | |
| Tampereen paikallisessa Tori-lehdessä musta juttua 16.7 ilmestyneessä numerossa:
http://www.torilehti.fi/nakoislehti.php
Koko lehti luettavissa tuolta, musta mainintaa lähinnä kannessa ja aukeamalla 10-11. | |
|
| |
annukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa To Heinä 17, 2008 8:23 pm | |
| Loistavaa!!!Tosi hyvä juttu Iina Onnea | |
|
| |
kajakki intermediate spinner
Viestien lukumäärä : 53 Ikä : 43 Location : Tampereen seutu Registration date : 03.05.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa La Loka 18, 2008 9:03 pm | |
| Tankotanssivideo lltalehden sivuilla: http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28017065 | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 19, 2008 12:11 am | |
| jahas, tuo tyttö yritti päästä be-bopiin esitanssijaks joskus sillä oli niin diivan elkeet silloin et mä en sitä kelpuuttanu tonne | |
|
| |
Nina hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 422 Ikä : 37 Location : Järvenpää Registration date : 17.03.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 19, 2008 12:29 pm | |
| Vähän hmmm... ykstoikkoinen esitys... | |
|
| |
Iina Superman
Viestien lukumäärä : 2793 Ikä : 40 Location : Tampere Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 19, 2008 12:38 pm | |
| Aloitteleva rippari? | |
|
| |
Ashta Superman
Viestien lukumäärä : 783 Ikä : 39 Location : Tampere Registration date : 03.01.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 19, 2008 5:00 pm | |
| no kyllä se jo silloin rippas ku yritti be-bopii päästä eli kyllä se on jo yli vuoden sitä tehny edit. kylläpä mä tunnen itteni juoruämmäks nyt lisäedit. tai se on ruvennu tekee sitä heti ku täytti 18 ... nyt on hieman ristiriitasta infoo siitä et onko se vielä 18 vai 19 | |
|
| |
AdminSusie Admin
Viestien lukumäärä : 341 Ikä : 46 Location : Salo Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 19, 2008 7:50 pm | |
| Adminina totean että alkaapi mennä kovin persoonalliseksi henkilökohtaisuuksiin (piti tehdä sana edit, on näemmä sanat haussa) tämä homma keskustelu. Edelleenkin jokainen meistä taplaapi tyylillään. Yks tekee noin, toinen näin ja jokaiselle meistä on paikka maailmassa.
Lopetettaiskos tää henkilökäsittely tähän.
By the way, mukavaa syksyä kaikille! | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Loka 24, 2008 5:57 pm | |
| Tammikuussa alkaa pyöriä sketsisarja jonka tunnarissa ollaan rtp:n tyttöjen kanssa tekemässä tankotemppuja ja parissa sketsissä oltiin avustajina. http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/737087?jugistyle Eli minä ja Annukka sekä Susanna ja Milena. Kaikki tammikuussa siis subin ääreen | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Loka 24, 2008 6:28 pm | |
| Adminiakin vastaan toteaisin että kun tyttö on jo Seiskan etusivulla niin ei varmaan meidän jutut paljon paina Mutta asia klaari. Hienoa Miia, harmi vaan, että mulla ei vieläkään oo digiboksia kun en oo kaivannu... Ehkä alkais olla syytä hankkia sellanenkin! | |
|
| |
Miia Superman
Viestien lukumäärä : 1145 Ikä : 37 Location : Lahti Registration date : 07.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Loka 24, 2008 6:39 pm | |
| et sinä sitä boksia tartte, jaksot voi meinaa katsoa sitten myös subin netti-tv:stä aina jälkikäteen | |
|
| |
AdminSusie Admin
Viestien lukumäärä : 341 Ikä : 46 Location : Salo Registration date : 05.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Loka 24, 2008 9:20 pm | |
| seiska kirjoittaa mitä kirjoittaa. aina on jonkun oltava kannessa, toiset täyttää sisäsivut. keikessa henkilökohtiasuuksiin menevässä kirjoittelussa on myös aina mukana se ihminen (jossakin siellä pohjalla).
meitä on joka junaan ja jokaisella on oikeus ja peruste omiin valintoihinsa.
jokaisella meistä on sukulaisia, ystäviä ja muita läheisiä, joita yksittäisen ihmisen tekemisien ruotiminen vieraiden toimesta keskustelupalstan kätköissä saattaa satutta ja loukata.
tämä foorumin idea on tuoda yhteen tankotanssista kiinnostuneet ihmiset, tuoda tankotanssia esille harrastuksena.
Mä toivon että foorumi pysyy siistinä eikä me lähdetä puimaan täällä ihmisiä henkilöinä, miettimään motiiveja (syitä ja seurauksia) erilaisille henkilökohtaisille valinnoille! | |
|
| |
Iina Superman
| |
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa La Loka 25, 2008 5:31 pm | |
| - AdminSusie kirjoitti:
- seiska kirjoittaa mitä kirjoittaa. aina on jonkun oltava kannessa, toiset täyttää sisäsivut.
keikessa henkilökohtiasuuksiin menevässä kirjoittelussa on myös aina mukana se ihminen (jossakin siellä pohjalla).
meitä on joka junaan ja jokaisella on oikeus ja peruste omiin valintoihinsa.
jokaisella meistä on sukulaisia, ystäviä ja muita läheisiä, joita yksittäisen ihmisen tekemisien ruotiminen vieraiden toimesta keskustelupalstan kätköissä saattaa satutta ja loukata.
tämä foorumin idea on tuoda yhteen tankotanssista kiinnostuneet ihmiset, tuoda tankotanssia esille harrastuksena.
Mä toivon että foorumi pysyy siistinä eikä me lähdetä puimaan täällä ihmisiä henkilöinä, miettimään motiiveja (syitä ja seurauksia) erilaisille henkilökohtaisille valinnoille! Meinasin etten sano mitään mutta sanonpa kuitenkin. Susie, mä olen sun kanssa aivan samaa mieltä. Mutta mun mielestä täällä ei kukaan ole puiminut ihmisiä henkilöinä tai miettinyt motiiveja henk koht valinnoille mitenkään negatiivisessa mielessä. Totta kai yksilöä pitää kunnioittaa eikä mun mielestä kukaan ole sanonut mitään negatiivista vaan kaikki mitä tässä on puhuttu on joka tapauksessa julkista tietoa. En mäkään vetäisi herneitä nokkaan jos jossain keskustelupalstalla juteltais siitä että mä olen stripannut tai ollut peffa paljaana iltalehden sivuilla. Se kun on ihan julkista tietoa kaikki. Julkinen, helposti saatavilla oleva tieto ja henkilökohtaisuudet on kai kuitenkin ihan asioita erikseen? Jokainen kuitenkin on varmasti ihan itse miettinyt, mitä tietoja itsestään tuo julki ja mitä ei. | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Loka 26, 2008 8:39 am | |
| Aa Miia, sieltä siis ne kuvat naamakirjassa on. Ehdin jo kysyäkin. | |
|
| |
AdminSusie Admin
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ma Loka 27, 2008 3:24 pm | |
| Siksipä mie tuon kirjoituksen alunalkaen postitin. siis ettei juttu lähde rönsyilemään liialti yhden henkilön persoonaan pureutuviin viesteihin. | |
|
| |
annukka hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 458 Ikä : 48 Location : Helsinki Registration date : 26.02.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Ke Loka 29, 2008 8:39 pm | |
| Tuohon Miia murusen juttuun lisäys,että muistaakseni sarja alkaa 11.1 2009.. | |
|
| |
Ninni intermediate inverter
Viestien lukumäärä : 138 Ikä : 49 Location : Etelä-Pohjanmaa Registration date : 28.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa La Joulu 06, 2008 10:09 pm | |
| Piskuisessa Etelä-Pohjanmaa-lehdessä, Eparissa, oli 10.9. juttua tankotanssista ja Pole-a-holicista:
http://www.etelapohjanmaa-lehti.fi/epaper/products/10-09-2008/maps/20.htm | |
|
| |
Cherrie Superman
Viestien lukumäärä : 770 Ikä : 37 Registration date : 27.04.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Pe Tammi 09, 2009 9:14 pm | |
| Ihanainen, fooruminkin oma Annukka bongattavissa Iltalehden Ilona-liitteestä! Hyvä Annukka!! | |
|
| |
Kat Da hangin in pole with one leg only
Viestien lukumäärä : 392 Ikä : 41 Location : Tampere Registration date : 21.12.2007
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa La Tammi 10, 2009 12:11 pm | |
| - CherrieA.Dorable kirjoitti:
- Ihanainen, fooruminkin oma Annukka bongattavissa Iltalehden Ilona-liitteestä! Hyvä Annukka!!
Millasta juttua siella on? Ottakaa talteen, ma en paase pitkaan aikaan niita lehtia lukee ja netissa ei nay. Ja jokos on tullu jotain juttua Iinan studion avajaisista, siella kai jotain sellasta kuvailtiin? yms.. | |
|
| |
Iina Superman
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa La Tammi 10, 2009 7:15 pm | |
| Ei oo näkyny eikä kuulunut mitään siitä jutusta. | |
|
| |
Kati basic inverter
Viestien lukumäärä : 34 Ikä : 48 Location : Tampere Registration date : 04.11.2008
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa Su Tammi 11, 2009 11:34 pm | |
| Tänään alkoi siis Jugistyle, missä tankoilua on alkutunnarissa ja ainakin yhdessä sketsissäkin tytöt olivat mukana Itse sarja tosin oli pettymys itselle, ei ihan taivu huumori tuollaiseen sketsiviihteeseen, vaikka Rasila & Hietalahti ovat todistettavasti olleet hauskojakin jossain yhteyksissä Mutta tässä siis linkki: http://www.sub.fi/netti-tv/index.shtml/ohjelmat/jugistyle?154589 | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa | |
| |
|
| |
| Tankotanssia eri medioissa | |
|